| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HOLLANDSNIEUWE SLECHTER DAN SLECHT
HOLLANDSNIEUWE SLECHTER DAN SLECHT
Beste allemaal,
Ik onderstreep alle slechte klachten over hollandsnieuwe.
Ik zit er helaas nu een jaar aan vast maar overweeg om over te stappen, aangezien dit de zoveelste keer is dat ik geen bereik heb. Ik mis veel opdrachten, omdat hun netwerk niet goed functioneert! De klantenservice is ook slecht. Daar hebben we helemaal niets aan.
Wanneer komt de Tros radar uitzending?
TIP: Zorg dat je ZO SNEL MOGELIJK van Hollandsnieuwe af bent, want dat scheelt je een hoop SCHADE!
Ik zit er helaas nu een jaar aan vast maar overweeg om over te stappen, aangezien dit de zoveelste keer is dat ik geen bereik heb. Ik mis veel opdrachten, omdat hun netwerk niet goed functioneert! De klantenservice is ook slecht. Daar hebben we helemaal niets aan.
TIP: Zorg dat je ZO SNEL MOGELIJK van Hollandsnieuwe af bent, want dat scheelt je een hoop SCHADE!
Re: HOLLANDSNIEUWE SLECHTER DAN SLECHT
Wat doet Hollandse Nieuwe dan niet goed ?
deze man knalt wowsjoegel schreef:Wat doet Hollandse Nieuwe dan niet goed ?
Jij kleppert anders ook lekker 
haha thx
mvg kleppy
mvg kleppy
Ik heb geen bereik, berichten komen niet of nauwelijks aan. Ik kan dus niet bellen of gebeld worden. Klantenservice is onbereikbaar. Het lijkt mij duidelijk dat dit fout gaat.
zou dat komen omdat u niet kunt bellen?Camaleoa schreef:Ik heb geen bereik, berichten komen niet of nauwelijks aan. Ik kan dus niet bellen of gebeld worden. Klantenservice is onbereikbaar. Het lijkt mij duidelijk dat dit fout gaat.
-
HTCHenk007
Dat komt omdat klanten geen "duur" 0900 nummer willen bellen.
Echter betaal je ook voor de service die je krijgt, je betaald weinig.
MVG,
Henk
Echter betaal je ook voor de service die je krijgt, je betaald weinig.
MVG,
Henk
-
hollandsnieuwe
- verified
- Contacteer:
Beste Camaleoa,Camaleoa schreef:Beste allemaal,
Wat een vervelende situatie. Wat je omschrijft is abnormaal en we zouden dit graag verhelpen. Zou je on om die reden in een privé-bericht je klantgegevens kunnen sturen evenals een speciefieke probleem-omschrijving? Dan kunnen wij deze zaak nagaan en je probleem oplossen.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Beste Hollandsnieuwe,
Ook ik ben een zeer ontevreden klant. Het slechte bereik is me zeker bekend en hier heb ik eerder een melding van gemaakt. Hoewel de persoon aan de telefoon vriendelijk en behulpzaam was, is het niet opgelost.
Nu heb ik een veel groter probleem: om met je DigID (e.a. diensten) wijzigingen te kunnen doen moet je je verificatie doen via een te ontvangen sms. Deze sms ontvang ik niet. Ik heb dit gemeld bij de belastingdienst en die wezen naar jullie. En inderdaad: de klantenservice kon me vertellen dat er met het overstappen van MTVMobile naar Hollandsnieuwe (bijna een jaar geleden) ergens een bug is ontstaan. Ik zou een email ontvangen met ticketnummer en zsm worden teruggebeld. Dit is ruim 2 weken geleden en geen email, geen ticketnummer. Ik heb inmiddels een nieuwe klacht ingediend en krijg een email waarin doodleuk wordt gezegd dat ik iets zal horen binnen 5-10 werkdagen. Ik moet wijzigingen doen voor einde 2012 en dat gaat me zo niet lukken. Ik ontvang wel smsen van particulieren maar dus niet van diensten zoals de belastingdienst, bank, etc. Ik begreep dat dit specifiek voor mijn situatie geldt maar begrijp niet dat als iets voor andere gebruikers werkt, dat niet ook voor mij kan werken. Dit lijkt mij dus een probleem dat jullie moeten kunnen oplossen.
Ik hoop dan ook dat ik snel(ler) geholpen kan worden.
Ook ik ben een zeer ontevreden klant. Het slechte bereik is me zeker bekend en hier heb ik eerder een melding van gemaakt. Hoewel de persoon aan de telefoon vriendelijk en behulpzaam was, is het niet opgelost.
Nu heb ik een veel groter probleem: om met je DigID (e.a. diensten) wijzigingen te kunnen doen moet je je verificatie doen via een te ontvangen sms. Deze sms ontvang ik niet. Ik heb dit gemeld bij de belastingdienst en die wezen naar jullie. En inderdaad: de klantenservice kon me vertellen dat er met het overstappen van MTVMobile naar Hollandsnieuwe (bijna een jaar geleden) ergens een bug is ontstaan. Ik zou een email ontvangen met ticketnummer en zsm worden teruggebeld. Dit is ruim 2 weken geleden en geen email, geen ticketnummer. Ik heb inmiddels een nieuwe klacht ingediend en krijg een email waarin doodleuk wordt gezegd dat ik iets zal horen binnen 5-10 werkdagen. Ik moet wijzigingen doen voor einde 2012 en dat gaat me zo niet lukken. Ik ontvang wel smsen van particulieren maar dus niet van diensten zoals de belastingdienst, bank, etc. Ik begreep dat dit specifiek voor mijn situatie geldt maar begrijp niet dat als iets voor andere gebruikers werkt, dat niet ook voor mij kan werken. Dit lijkt mij dus een probleem dat jullie moeten kunnen oplossen.
-
hollandsnieuwe
- verified
- Contacteer:
Lizard schreef:Beste Hollandsnieuwe,
Beste Lizard,
Wat vervelend om te horen dat je momenteel je administratie niet kunt doen, ik begrijp de urgentie achter je klacht. Zou je middels een privé bericht je klantgegevens aan ons door willen geven?
Uit je bericht heb ik nog niet op kunnen maken of je klacht reeds in behandeling is bij ons.
Mocht dat nog niet het geval zijn, dan hebben we om je klacht te onderzoeken 3 recente voorbeelden nodig van momenten waarop je een DigID -smsje hebt aangevraagd en waarop je deze niet gekregen hebt. Daarbij hebben wij de exacte tijd nodig (op de minuut precies) en de plaats waar je je op dat moment bevond. Deze voorbeelden mogen niet ouder zijn dan 3 dagen. Aan de hand van deze gegevens kunnen wij op onze database nakijken wat de oorzaak van je klacht is.
We hopen van je te horen zodat we je zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn.
Met vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe