LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Klantenservice

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
LucasS

Tele2 Klantenservice

Ongelezen bericht door LucasS »

Dit is bijna standaard bij telecomproviders, maar het kan niet genoeg gezegd worden: ze zouden zich moeten schamen voor de muur die zij opwerpen tegenover klanten wat betreft contactmogelijkheden met de klantenservice. Het aanvragen van nieuwe producten kan gratis, maar om hulp te vragen met bestaande producten is bijna altijd betaling vereist en veel rompslomp.

Door fouten buiten mij om heb ik een aantal dagen zonder internet gezeten, ik heb moeten bellen om dit te laten verhelpen, waardoor ik kosten heb gemaakt. Om nu die kosten terug te vorderen en mijn factuur te laten aanpassen (ik wil niet betalen voor de 3 gemiste dagen), dien ik het bedrijf opnieuw te bellen. Ik heb een email ontvangen waarin staat dat "het is gebleken dat het probleem is verholpen, voor aanvullende vragen kunt u bellen naar..." ipv dat ik gewoon kan antwoorden op de email. Er staat natuurlijk ook geen emailadres aangegeven op de site; in plaats daarvan biedt het bedrijf een knullige "virtuele assistent" die alleenmaar tot meer frustratie leidt.

Foei... het wordt tijd dat telecombedrijven zich gaan gedragen.

Gj. Vries

Re: Tele2 Klantenservice

Ongelezen bericht door Gj. Vries »

Bij mij hetzelfde verhaal. Via windows kan ik niet op draadloosinternet sinds een week of 2, heel vervelend. Heb er al 3x voor gebeld, niemand die het weet. Ik zou terug gebeld worden door een technichus die er verstand van zou hebben. Ben nooit gebeld, dus zelf weer contact opgenomen en ernaar gevraagd. Na 4 a 5x bellen, en 6-7 dagen wachten eindelijk een technicus aan de lijn. WEET HIJ HET OOK NIET!

Gelukkig een wizzkid uit de familie die het wel kon oplossen...
Ik lees her en der wel meer slechte ervaringen over Tele2, zie bv ook het verhaal hier:
http://www.glasvezel-bestellen.nl/tele2-ervaringen/ (van "Ontevreden klant").

Ik denk dat ik binennkort maar eens ga overstappen..

Gesloten