LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
flash
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 aug 2005 12:27

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door flash »

Mijn bestelling bij Vodafone loopt al vanaf december 2009!
Heb een Nokia 6700 met abo besteld voor mijn vrouw. Vanaf eind januari zowat wekelijks contact gehad met het callcenter, die mij steeds weer vertelde dat het nog even ging duren.
VANDAAG meldt een medewerkster mij doodleuk dat ik beter mijn bestelling kan annuleren. Opnieuw bestellen gaat namelijk sneller (wel tegen de nu geldende hogere prijzen natuurlijk)! Alle bestellingen van voor 1 maart 2010 staan op 'hold'.
Ik zie wel dat ik niet de enige ben (schrale troost). Ook op andere fora regent het klachten.
Trouwens de 'echte' klantenservice van Vodafone reageert met een excuses en verder niets.

Heeft Tros radar hier al eens aandacht aan besteed? En hoe denkt de ANWB hier eigenlijk over; zij zijn toch mede verantwoordelijk?!!

VodafoneANWBklacht
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 apr 2010 21:05

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door VodafoneANWBklacht »

Update van mijn vorige post:
Vandaag heb ik een buitengewoon snel antwoord gehad op mijn e-mail aan de afdeling web relations. Deze afdeling heeft mij beloofd dat de telefoon alsnog geleverd wordt en nog belangrijker: dat de plotselinge abonnementswijziging ongedaan wordt gemaakt.

naatje74
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 apr 2010 14:10

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door naatje74 »

Hier een soort gelijke klacht. Op 4 februari via de anwb site mijn abonnement verlengd bij vodafone. Na een telefonische verlenging kreeg ik het advies om na het weekend terug te bellen, omdat dan mijn gegevens in de computer staan en ik de kleur van de telefoon aan kon passen (nokia 6700 matt silver ipv zwart) Zo gezegd zo gedaan. Een week later op 15 februari kreeg ik (je raad het al) de zwarte op gestuurd. Na een telefoontje (met een wachtijd van ongeveer een half uur) kreeg ik te horen dat er een omruil order aan gemaakt zou worden. En de telefoon zou binnen 10 dagen omgeruild worden. Om een heel lang verhaal kort te maken ik wacht nog steeds op het goeie toestel. Na diverse telefoontje en vooral toezeggingen ben ik het zat ik heb nu een brief gestuurd (hopen dat het helpt) waarin ik eis dat ik binnen een korte tijd het goeie toestel krijg en dat mijn abonnementsgeld gecrediteerd gaat worden, dit omdat ik betaal voor een duurder abonnement en er geen gebruik van kan maken. Ik hoop dat het werkt. Toevallig vanmorgen in een vodafone shop geweest en hun krijgen dus ook heel veel klachten van anwb leden. Helaas is het niet mogelijk om het toestel om te ruilen in de winkel. Ik ga denk ik ook maar een klachten brief sturen naar de anwb. Toch erg vreemd dat de anwb hier zijn "goeie"naam aan verbind.

suusz
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2010 19:08

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door suusz »

Ik heb 11 februari ook een telfoon (nokia n97 mini) besteld, dit via de revu. Ben ondertussen al bijna 9 weken aan het wachten en nog steeds geen telefoon. Heb al een aantal keren gebeld, en inderdaad, telkens weer een ander verhaal.
Dan was de courier al langsgeweest maar was ik niet thuis (ben overigens nooit gebeld) dan was het toestel niet op voorraad, dan werd het toch echt deze week geleverd enzovoorts. Vandaag weer gebeld en er werd gezegt dat het nog wel eens lang kon gaan duren. Ben echt klaar met vodafone :?

Enim
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 apr 2010 14:09

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door Enim »

Ik heb mijn telefoon (samsung star, wit + hoesje) 19 december gebeld. Er stond toen al bij dat het vanwegen drukte langer kon duren dan normaal. Begin februari maar eens gebeld. Bleek dat ik nog een kopie bankafschrift op moest sturen.(Daar moest ik dus eerst wel zelf voor bellen) Na 2 weken nog maar eens gebeld. Er was niks binnengekomen van mij en bovendien moest er ook nog een kopie ID komen. De hele handel maar weer opgestuurd. Dit keer naar een andere afdeling, dus heb waarschijnlijk de 1e keer de verkeerde afdeling doorgekregen. 22 maart (2 maanden en 5 telefoontjes verder) kreeg ik te horen dat alles klaar was maar dat het wel erg druk was en op 14 dagen levertijd moest rekenen. Toch na een week weer gebeld. De dame die ik er voor kreeg was erg verontwaardigd over mijn verhaal. Ze heeft keurig alles met mij doorgenomen en toen kwamen we bij de kleur. Ik had een witte samsung besteld, maar deze bleek volgens haar al 2 maanden niet meer leverbaar. Ze vond het ronduit belachelijk dat mij dat niet eerder verteld was, dan had ik alles nog af kunnen blazen. Ze heeft nog een notitie bij mijn bestelling geplaatst met de vraag mij te compenseren, al kon ze niks beloven.

Ben inmiddels 4 maanden en 7 telefoontjes verder en heb nog niks.
De hele boel afzeggen wordt volgens mij ook een heel gedoe en bovendien, de actie is wel erg aantrekkelijk!!( 2 jr. 11,25 hele periode, 150/300, samsung star)

savelande
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2010 13:38

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door savelande »

Ik heb vorige week dinsdag ( 25 mei) een samsung corby besteld via de ANWB bij Vodafone. (Ik heb van te voren gebeld of ze voorradig waren omdat ik jullie berichten op het forum had gelezen. Ze vertelde mij toen dat de problemen verholpen waren.) Op vrijdagmiddag belde ze al dat ze hem wilden komen leveren op zaterdagochtend SUPERSNEL dus!!! Ik werd erg netjes behandeld en kreeg o.a. een bevestigingsmail hoe laat ze zouden komen en 10 minuten van te voren werd er nog even gebeld dat ze er aan kwamen.
Ik bel er nu naar volle tevredenheid mee. complimenten dus! :D :D

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door cheesecurve »

savelande schreef:Ik heb vorige week dinsdag ( 25 mei) een samsung corby besteld via de ANWB bij Vodafone. (Ik heb van te voren gebeld of ze voorradig waren omdat ik jullie berichten op het forum had gelezen. Ze vertelde mij toen dat de problemen verholpen waren.) Op vrijdagmiddag belde ze al dat ze hem wilden komen leveren op zaterdagochtend SUPERSNEL dus!!! Ik werd erg netjes behandeld en kreeg o.a. een bevestigingsmail hoe laat ze zouden komen en 10 minuten van te voren werd er nog even gebeld dat ze er aan kwamen.
Ik bel er nu naar volle tevredenheid mee. complimenten dus! :D :D
wie weet heeft dit forum toch nog een bijdrage kunnen leveren aan deze verbeteringen van de service bij vodafone,
ik hoop het maar ,dan is alle moeite van alle schrijvers toch niet voor niets geweest, hopen ook maar dat dit peil het nu ook zo blijft :!:

MvHH
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jun 2010 15:48

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door MvHH »

Ben al sinds november 2009 bezig om mijn telefoon te krijgen, een Nokia 6700. 4 november zou de telefoon verzonden zijn met TNT, door Vodafone, maar is zoekgeraakt bij TNT. Na een telefoontje zou hij opnieuw verzonden worden.
Om de 2 weken heb ik gebeld met Vodafone en iedere keer zou ik de telefoon binnen 1 of 2 weken in huis hebben.

Nu, na 7 maanden bellen en mailen krijg ik gisteren van Vodafone te horen dat ik het via de ANWB moet regelen. Heeft iemand daar ervaring mee? Of hebben jullie hem gewoon via Vodafone.

cheesecurve
Berichten: 77
Lid geworden op: 02 feb 2010 15:52

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door cheesecurve »

MvHH schreef:Ben al sinds november 2009 bezig om mijn telefoon te krijgen, een Nokia 6700. 4 november zou de telefoon verzonden zijn met TNT, door Vodafone, maar is zoekgeraakt bij TNT. Na een telefoontje zou hij opnieuw verzonden worden.
Om de 2 weken heb ik gebeld met Vodafone en iedere keer zou ik de telefoon binnen 1 of 2 weken in huis hebben.

Nu, na 7 maanden bellen en mailen krijg ik gisteren van Vodafone te horen dat ik het via de ANWB moet regelen. Heeft iemand daar ervaring mee? Of hebben jullie hem gewoon via Vodafone.
bij ons is het uiteindelijk gelukt door TNT zelf te bellen, daar bleek de telefoon al 2 maanden te liggen en zogenaamd vergeefs bij onze deur aangeboden, zonder dat we bericht gekregen hadden, via vodafone hebben we tel.nr van TNT gekregen, maar dat stat ook ergens in dit forum...zie onder

continuing story,
zitten dus al sinds begin december op mobieltje te wachten star samsung,
heel veel gebeld intussen, minstens 2x per week
blijkt zoek te zijn sinds eind januari, bij koerier
wat blijkt nu?
eind januari heeft TNT voor de deur gestaan zonder voorafaankondiging en ook zonder berichtje achter te laten, want we waren niet thuis,
dit schijnt daarna nog 2 x gebeurd te zijn zegt TNT (klinkt wel heel onwaarschijnlijk!)
maar nu een afspraak met TNT (die we rechtstreeks konden bellen na info van vodafone) dat het pakketje morgen bezorgd gaat worden,

ik hoop niet dat er lui bij TNT zijn, die misbruik maken van de chaos bij vodafone en een lukratieve bijverdienste ervan gemaakt hebben van handel in niet bezorgde telefoontjes,
ik geef de tip aan alle mensen die nu ook al maanden wachten om het juiste TNT telefoonnummer bij vodafone te achterhalen om daar rechtstreeks naar toe te bellen

ik heb gebeld naar 020-5803039, maar naast TNT schijnt vodafone dus ook andere koeriers te hebben...dus check dat eerst voordat je gaat bellen

MvHH
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jun 2010 15:48

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door MvHH »

De telefoon van mij is nog steeds bij Vodafone omdat deze nog niet verzonden is voor de 2e keer. En als ik zo begrijp van Vodafone gisteren, gaat dat ook niet meer gebeuren. Ze werden zelfs boos op mij i.p.v. ik op hen en hingen op omdat ik hen niet begreep!!!!!!!!!! Ze vertelde daar zelfs (na 7 maanden contact gehad te hebben over de verzending van de telefoon ) dat de deze via de ANWB wordt verzonden en het contract is via Vodafone. Terwijl ik van de eerste telefoon die zoekgeraakt is wel een orderbevestiging en een factuur van Vodafone gekregen heb. Maar als ik zo lees gaat het dus wel allemaal via Vodafone en niet via ANWB.

Nou, hopen maar dat de telefoon morgen ook echt bezorgd wordt bij je.

lars0103
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2012 20:22

Re: Actie Vodafone/ANWB - kampioen januari 2010

Ongelezen bericht door lars0103 »

hoi allemaal

vodafon'/kampioen zit nog steeds met het niet leveren van toestellen die wel op de bevestiging staan.

vorige week 4 dec. een lumia 800 bestel een witte want op de site stond dat de zwarte niet voorradig was.

gisteren via chat contact gehad toen is met nog verteld dat hij leverbaar was en vandaag gebeld en je raad het al niet meer leverbaar en geen idee wanneer wel weer leverbaar. ze liegen dus gewoon de klant voor dan moeten ze het niet op de website zetten dat hij leverbaar is. terwijl het wel goed kan zaterdag voor mijn vrouw ook een abbonement bij hun afgesloten en die telefoon wordt als het goed is morgen geleverd een samsung galaxy ace.
graag hoor ik of er meer gedupeerden zitten te wachten

Gesloten