LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] te laat leveren aansluiting

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
briska

te laat leveren aansluiting

Ongelezen bericht door briska »

Op 5 oktober heb ik bij canal digitaal en tel en internet aangevraagd ik heb mijn oude provider opgezegd
aansluiting van canaal digitaal zou op 15 november plaats vinden echter op 13 november was mijn oude aansluiting al buiten werking ik had nog geen modem van canaal digitaal heb gebeld kreeg te horen zij moesten een ip sleutel hebben heb gezegd moet je bij mijn oude provider zijn of bij kpn antwoord erg bot kunnen wij niets voor U doen heb direct geannuleerd was ok heb mijn oude provider gebeld en de zaak uitgelegd en kreeg een paar weken later weer aansluiting hoorde van canaal digitaal niks meer tot dat ik op 11-12 jaja een mail kreeg van mijn provider dat de aansluiting met ingang van 19-12 beeindigd word daar canaal digitaal aanspraak maakt op de lijn om mij aan te sluiten ik heb hen verboden om dit te doen heb canaal digtaal een brief gestuurd om hier van af te zien daar zij te laat leveren afspraak was 15-11 en niet 19-12 kreeg op 12-12 modem gstuurd maar dit is linia recta retour gegaan ik kom nu na 19-12 weer zonder internet en tel te zitten door canaal digitaal dit was ook van 13-11 tot 28-11 het geval hoe kan ik hier van af komen er schijnt een juriprudentie te zijn waar een kantonrechter de zgn 7 dagen bedenktijd heeft samengevat van de dag dat alle atributen zijn ontvangen e n dat men daadwerkelijk gebruik kan maken van de aangeboden diensten .
Laatst gewijzigd door briska op 15 dec 2012 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.

dhc

Re: te laat leveren aansluiting

Ongelezen bericht door dhc »

Ja...en had u ook nog een vraag?

devious

Ongelezen bericht door devious »

ik denk dat de vraag is wat men bedoelt met interpunctie...

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

waarschijnlijk was die brief net zo onleesbaar als de posting op trosradar

devious

Ongelezen bericht door devious »

...en volgens mij is het vrij normaal dat als men alle hardware terugstuurt en dus niets meer bezit, men ook niet in staat is het internet op te gaan ... Wel grappig dat de TS daar dan toch over klaagt. Tenminste, dat denk ik te lezen...

Gesloten