| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] problemen met postnl
problemen met postnl
Vorige week maandag is er naar mijn een pakketje opgestuurd.
Helaas is dit pakketje nooit aangekomen.
Er word door postnl beweerd dat ze het pakketje hebben aangeboden maar dat ik niet thuis was.
Normaal gesproken hoor je dan een briefje te krijgen dat ze zijn geweest, dat heb ik nooit ontvangen.
Nu ligt het pakketje bij onverwerkte post omdat het is terug gestuurd, er stond geen afzender op.
Ik heb diverse reactie formulieren ingevuld maar ze sturen hem niet nog een keer want hij moet eerst weer terug naar de verzender.
Ik ben er gewoon zeker van dat ze het niet hebben aangeboden, heb zelfs de postbode gevraagd of er een pakketje voor me was op woensdag, maar dat was er niet.
Hoe kan ik dit oplossen ?
Sinds gister mailt postnl ook niet meer terug
Het pakketje is voor een goed doel dus de extra kosten van € 6,75 is wel weer erg veel.
Kan iemand mijn tips geven of een weg om dit wel naar me toe te krijgen
Er word door postnl beweerd dat ze het pakketje hebben aangeboden maar dat ik niet thuis was.
Normaal gesproken hoor je dan een briefje te krijgen dat ze zijn geweest, dat heb ik nooit ontvangen.
Nu ligt het pakketje bij onverwerkte post omdat het is terug gestuurd, er stond geen afzender op.
Ik heb diverse reactie formulieren ingevuld maar ze sturen hem niet nog een keer want hij moet eerst weer terug naar de verzender.
Ik ben er gewoon zeker van dat ze het niet hebben aangeboden, heb zelfs de postbode gevraagd of er een pakketje voor me was op woensdag, maar dat was er niet.
Het pakketje is voor een goed doel dus de extra kosten van € 6,75 is wel weer erg veel.
-
hans van der wees
Re: problemen met postnl
Enige tijd geleden retourneerde ik via post.nl 2 stoelen die ik had besteld bij de ANWB. De stoelen zijn nooit teruggekomen in de magazijnen van de ANWB. Toen ik daarover vragen stelde bij Post.nl en aan de ANWB kreeg ik de helft van mijn betaalde bedrag terug van de ANWB en van Post.nl een telefoontje met de mededeling dat ze niets voor me konden betekenen. Inmiddels zit er een Post.nl-medewerker op door mij (voor 50%) betaalde stoelen in zijn tuin.
-
Bob Schurkjens
Kijk anders ook even op Marktplaats. Misschien staan ze daar wel op.
-
PostNL Webcare
Beste amineur,amineur schreef:Vorige week maandag is er naar mijn een pakketje opgestuurd.
Wat vervelend dat de zending niet bij je is aangekomen. Wanneer het niet afgeleverd kan worden, omdat er niemand aanwezig is, zal de zending een tweede keer aangeboden worden en dan eventueel naar een afhaallocatie moeten gaan.
Wanneer de adressering onjuist is of een zending wordt geweigerd, dan gaat het retour afzender (of naar Onbestelbare Poststukken, bij afwezigheid van afzendadres).
De afzender is de opdrachtgever en "eigenaar" van de zending, derhalve is dat degene die de zending kan opvragen bij deze afdeling. Ik raad je aan de afzender in te lichten en contact met ons op te laten nemen. Hij/zij kan aangeven of de zending retour moet of weer jouw kant op moet.
Met vriendelijke groet,
Francis
PostNL Klantenservice
Denk webcare klantenservice post.nl dat de fout toch overduidelijk bij Jullie ligt.Wanneer het niet afgeleverd kan worden, omdat er niemand aanwezig is, zal de zending een tweede keer aangeboden worden en dan eventueel naar een afhaallocatie moeten gaan.
Het was gisteren al als advies op de tv , om geen pakketten meer via post.nl te versturen , dat doen ze niet zomaar.
-
electomonteur
gaan jullie nu opeens reageren om dat het wel erg word ?
telegraaf noemt verzending met postnl Russische roulette
http://www.telegraaf.nl/watuzegt/211285 ... tte__.html
vuldaar ook gelijk de stelling van de dag in voor 5-12-12 15.30
telegraaf noemt verzending met postnl Russische roulette
http://www.telegraaf.nl/watuzegt/211285 ... tte__.html
vuldaar ook gelijk de stelling van de dag in voor 5-12-12 15.30
Ik heb de afzender laten bellen en die zou gister of vandaag terug gebeld worden, maar dat is helaas nog niet gebeurd.PostNL Webcare schreef: De afzender is de opdrachtgever en "eigenaar" van de zending, derhalve is dat degene die de zending kan opvragen bij deze afdeling. Ik raad je aan de afzender in te lichten en contact met ons op te laten nemen. Hij/zij kan aangeven of de zending retour moet of weer jouw kant op moet.
Het is een pakketje voor een goed doel en om hem dan eerst weer naar haar te laten sturen is kolder.
Ik vind het raar dat je het pakketje niet gewoon naarr me toe kan sturen en even kan aanbieden want dit heeft Postnl nog helemaal niet gedaan.
Vind het een rare stand van zaken en ik weet dat hij daar ligt dat hebben ze bevestigd en ik moet er zoveel achteraan gaan dat is gewoon rare.
Ik heb de track en trace code door gegeven en zelfs de transactiecode en nog is het niet genoeg.
Degene die het gestuurd heeft is een oudere dame en om die steeds er achter aan te laten gaan is natuurlijk kul.
Het is idd hun schuld en ik hoop eigenlijk dat radar er zelf ook iets mee kan doen want dit gaat gewoon fout.ciske schreef: Denk webcare klantenservice post.nl dat de fout toch overduidelijk bij Jullie ligt.
Het was gisteren al als advies op de tv , om geen pakketten meer via post.nl te versturen , dat doen ze niet zomaar.
Voor zakelijke post heb je diverse andere manieren om je brievenpost/pakket post te versturen, maar als particulier blijft er voor pakket post alleen dhl over en voor briefpost eigenlijk helemaal niemand, je bent aangewezen op postnl ze/jullie hebben dan ook een monopolie positie dus vind ik dat wij best meer mogen eisen van jullie, en jullie meer je best mogen doen dat alles goed bezorgd word.
Ik ben der best wel boos over want dit is niet de eerste keer dat het gebeurd. het is bijna 1 op 10 pakketjes/brievenpost dat het gebeurd en dan mag het wel gescheiden zijn ik merk geen vooruitgang.
En ik vind ook eigenlijk dat er toch op zijn minst compensatie mag zijn en dan niet een lullig iets als de helft van je verzend kosten
-
Bob Schurkjens
Heb de enquete ingevuld. Onlangs vond ik de inhoud van een van mijn pakketten naar de VS terug op Marktplaats. Mijn koper kreeg uiteraard zijn geld terug. PostNL: bedankt!
Ik heb de afgelopen 3 weken al meer dan 6 poststukken niet gehad, waarvan ik weet dat ze zijn verstuurd. Ben wel erg benieuwd wat er allemaal niet is aangekomen en vooral waar het nu is!! Heb al meerdere malen gebeld maar je hoort er niets meer van en het probleem blijft bestaan! Wat nu??
Ja en dan dient de postbode een briefje in de bus te doen, wat dus blijkbaar niet gebeurd is!PostNL Webcare schreef:
Beste amineur,
Wat vervelend dat de zending niet bij je is aangekomen. Wanneer het niet afgeleverd kan worden, omdat er niemand aanwezig is, zal de zending een tweede keer aangeboden worden en dan eventueel naar een afhaallocatie moeten gaan.
Ja ik denk dat ik ze zo maar weer ga bellen want ze reageren ook niet eens meer op e-mails die je stuurt.Lineke855 schreef:Heb al meerdere malen gebeld maar je hoort er niets meer van en het probleem blijft bestaan! Wat nu??
Ik vind het raar dat ze er mee weg komen met alleen de verzendkosten te vergoeden.
Ze komen gewoon hun afspraken niet na.
Ik heb het vertrouwen echt verloren in postNL
Wat we kunnen doen ik weet het niet.
amineur schreef:
Ja ik denk dat ik ze zo maar weer ga bellen want ze reageren ook niet eens meer op e-mails die je stuurt.
Ik vind het raar dat ze er mee weg komen met alleen de verzendkosten te vergoeden.
Ik heb concertkaarten besteld die dus niet zijn aangekomen, wordt een duur grapje zo
Ik blijf gewoon bellen en ga van de week bij de buren informeren of zij hetzelfde probleem hebben.
Misschien voor de volgende keer maar bij sites als ticketservice.nl kun je ze vaak als E-mail krijgen en/of als PDF downloaden.Ik heb concertkaarten besteld die dus niet zijn aangekomen, wordt een duur grapje zo
Die mogelijkheid bestond helaas niet, maar dit is wel een les voor de volgende keerbprosman schreef:Misschien voor de volgende keer maar bij sites als ticketservice.nl kun je ze vaak als E-mail krijgen en/of als PDF downloaden.Ik heb concertkaarten besteld die dus niet zijn aangekomen, wordt een duur grapje zo
ik heb ook flinke problemen doordat post nl geen post bij me heb bezorgd.
ik bleek erg belangrijke documenten niet gehad te hebben.
de 1ste keer dacht ik oh nou ja foutje nu bleek ik van 3 verschillende bedrijfen belangrijk post niet gehad te hebben, nu zit ik in me nek in de problemen door de post.
schuld bij zorgverzekering, schuld bij dierenverzekering, schuld bij neckermann.
en personelijk post van me zusje heb is ook niet aangekomen,
ik bleek erg belangrijke documenten niet gehad te hebben.
de 1ste keer dacht ik oh nou ja foutje nu bleek ik van 3 verschillende bedrijfen belangrijk post niet gehad te hebben, nu zit ik in me nek in de problemen door de post.
schuld bij zorgverzekering, schuld bij dierenverzekering, schuld bij neckermann.
en personelijk post van me zusje heb is ook niet aangekomen,
schade deze week: Al zeker 4 poststukken niet aangekomen. Happy birthday to me, hoop kaarten nooit aangekomen.
Schade over heel 2012 schat ik op zeker tussen de 20 en 30 poststukken, als het niet meer is..... Ik hou alles zelf scherp in de gaten (zeker als het rekeningen betreft!! In een excel bestandje staat waar ik elke maand geld aan verschuldigd ben en streep dit af als het betaald is) en verstuur zelf het liefst niets via PostNL. Maar ja, als consument heb je zo weinig keuze..... Ik heb al niet eens de fut meer om eens een flink kwade mail aan PostNL te schrijven. Het heeft toch geen zin, krijg enkel een standaard mailtje terug dat ze 't intern gaan bespreken en that's it. :S
-
electomonteur
hoog tijd dat post nl weer een staats bedrijf word of word overgenomen door een bedrijf wat wel serieus post wil bezorgen en netjes met andermans post om gaat
krijg net post van een leverancier van mij enveloppe is leeg alleen brief met adres welke met plakband in de enveloppe is vast geplakt
de verzender heeft zeer vel klachten ontvangen over de mailing naar alle relaties
gaat de klagers het presentje als nog toe sturen via sandd en hopen dat iedereen dan wel netjes dichte enveloppen krijgt zo ja is post nl weer een klant kwijt en word er voortaan ook via en andere pakket verzender gewerkt
we hadden gister namelijk een presentje moeten ontvangen voor het personeel maar helaas is dat pakket spoorloos zeggen dat het is afgeleverd maar nooit hier bij ons
en de handtekening ia niet van mij of magazijn medewerker dat zelfde geld voor de conculega een paar deuren verderop
krijg net post van een leverancier van mij enveloppe is leeg alleen brief met adres welke met plakband in de enveloppe is vast geplakt
de verzender heeft zeer vel klachten ontvangen over de mailing naar alle relaties
gaat de klagers het presentje als nog toe sturen via sandd en hopen dat iedereen dan wel netjes dichte enveloppen krijgt zo ja is post nl weer een klant kwijt en word er voortaan ook via en andere pakket verzender gewerkt
we hadden gister namelijk een presentje moeten ontvangen voor het personeel maar helaas is dat pakket spoorloos zeggen dat het is afgeleverd maar nooit hier bij ons
en de handtekening ia niet van mij of magazijn medewerker dat zelfde geld voor de conculega een paar deuren verderop
PostNL personeel kan in ieder geval niet zeggen dat ze geen goede kerst of "Boże Narodzenie" hebben 
Het is echt schandalig. Volgens mijn moeten ze een magazijn vol met spullen hebben.
Van de week hebben ze mijn moeder gebeld en jawel hoor ze krijgt € 6,75 terug.
Mijn moeder was zo overdonderd dat ze niet normaal kon reageren en wist in het begin niet dat het postnl was.
Het pakketje is nergens te vinden volgens postnl. Het pakketje is meer dan alleen de verzenkosten waard, maar omdat hij niet verzekerd is krijg je alleen de verzendkosten terug.
Heb zelf net een pakketje met DHL verzonden het kost hier € 5,50 en is volgens mij betrouwbaarder dan Postnl.
Ik moet ook ff mijn gaal spuien op de reklame ze komen zo betrouwbaar over met alles wat ze doen nou ik ben die betrouwbaarheid kwijt
Van de week hebben ze mijn moeder gebeld en jawel hoor ze krijgt € 6,75 terug.
Mijn moeder was zo overdonderd dat ze niet normaal kon reageren en wist in het begin niet dat het postnl was.
Het pakketje is nergens te vinden volgens postnl. Het pakketje is meer dan alleen de verzenkosten waard, maar omdat hij niet verzekerd is krijg je alleen de verzendkosten terug.
Heb zelf net een pakketje met DHL verzonden het kost hier € 5,50 en is volgens mij betrouwbaarder dan Postnl.
Ik moet ook ff mijn gaal spuien op de reklame ze komen zo betrouwbaar over met alles wat ze doen nou ik ben die betrouwbaarheid kwijt