LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotelkamerveiling.nl beetje jammer..

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
MiiWong
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 dec 2012 10:51

Hotelkamerveiling.nl beetje jammer..

Ongelezen bericht door MiiWong »

Daar waar ik enige tijd geleden 2 veilingen had gewonnen ging het even wat slechter
Met mijn gezondheid en uit eindelijk in het ziekenhuis belandde ik dus helemaal vergeten was dat ik
Nog 2 veilingen had staan, nu krijg ik het incassobureau op me dak of ik het bedrag wil overmaken, geen probleem ik bedoel ik was tenslotte vergeten te betalen maar wat ik dan raar vind is ik ga moeten betalen voor iets waar ik geen gebruik van kan maken maar wat mij stoort is mijn gegevens zijn niet meer bekend, ik kan niks meer terugkijken wanneer ik precies die veilingen had gewonnen.. daar is vakantieveiling much better in daar kan je alles terugkijken.
Dus beetje jammer hoe je direct incassobureau krijgt maar niet meer terug kan kijken dus je hebt geen poot om op te staan.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Hotelkamerveiling.nl beetje jammer..

Ongelezen bericht door sjohie »

MiiWong schreef:Daar waar ik enige tijd geleden 2 veilingen had gewonnen ging het even wat slechter
Met mijn gezondheid en uit eindelijk in het ziekenhuis belandde ik dus helemaal vergeten was dat ik
Nog 2 veilingen had staan, nu krijg ik het incassobureau op me dak of ik het bedrag wil overmaken, geen probleem ik bedoel ik was tenslotte vergeten te betalen maar wat ik dan raar vind is ik ga moeten betalen voor iets waar ik geen gebruik van kan maken maar wat mij stoort is mijn gegevens zijn niet meer bekend, ik kan niks meer terugkijken wanneer ik precies die veilingen had gewonnen.. daar is vakantieveiling much better in daar kan je alles terugkijken.
Dus beetje jammer hoe je direct incassobureau krijgt maar niet meer terug kan kijken dus je hebt geen poot om op te staan.
U betaalt bij dat soort dingen vooraf, aangezien het een veiling is. Dat is eigenlijk het hele concept. Ik snap het probleem niet helemaal.. :?:

MiiWong
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 dec 2012 10:51

Re: Hotelkamerveiling.nl beetje jammer..

Ongelezen bericht door MiiWong »

Mijn probleem is niet dat ik moet betalen nu want wat ik al zei ik was vergeten door privé omstandigheden maar wat mijn probleem is dat ik niets meer kan terughalen bij vakantie veiling bijv kan je op je account terugzien wat je allemaal gekocht heb enz maar bij hotelkamerveiling.nl zijn al mijn gegevens gewist dus ga ik nu t incassoburo betalen blind op t bedrag way hun geven..

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Hotelkamerveiling.nl beetje jammer..

Ongelezen bericht door sjoegel »

U maakt van uw probleem het probleem van hotelkamerveiling.nl dat is niet fair.

KLEPPY
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 dec 2012 17:25

Re: Hotelkamerveiling.nl beetje jammer..

Ongelezen bericht door KLEPPY »

u heeft de veiling gewonnen u heeft het hoogst geboden dus ja dat is nou eenmaal zo met veiling ziek zwak en misselijk hebben zij schijt aan u bied hoger dan de rest dus u betaalt of u daar nou gebruik van maakt of niet

mvg kleppy

MiiWong
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 dec 2012 10:51

Re: Hotelkamerveiling.nl beetje jammer..

Ongelezen bericht door MiiWong »

Wauw men begrijpt mij echt niet... nogmaals dat ik nu moet betalen dat begrijp ik... want idd ik heb die veilingen gewonnen maar zouden jullie niet een referentiekader willen hebben als jullie iets moeten betalen? Of blijkbaar nemen jullie genoegen met een mail van het incasso bureau met een x bedrag erop.. ach joh betaal gewoon het bedrag ongeacht of het het bedrag is wat je moest betalen..

MiiWong
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 dec 2012 10:51

Re: Hotelkamerveiling.nl beetje jammer..

Ongelezen bericht door MiiWong »

sjoegel schreef:U maakt van uw probleem het probleem van hotelkamerveiling.nl dat is niet fair.
Mijn probleem is dat ik mijn gegevens niet terug kan halen op hotelkamerveiling.nl.. jij vind het blijkbaar normaal dat er niks meer bekend is wanneer jij het incasso bureau in je mailbox heb zitten.. gewoon betalen joh dat is wel zo fair.. interesseert mij nou het bedrag die mij opgegeven word.. nou sorry daar pass ik voor

MiiWong
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 dec 2012 10:51

Re: Hotelkamerveiling.nl beetje jammer..

Ongelezen bericht door MiiWong »

KLEPPY schreef:u heeft de veiling gewonnen u heeft het hoogst geboden dus ja dat is nou eenmaal zo met veiling ziek zwak en misselijk hebben zij schijt aan u bied hoger dan de rest dus u betaalt of u daar nou gebruik van maakt of niet

mvg kleppy
Dat weet ik.. en het is idd mijn eigen verantwoording hoor.. maar het gaat mij puur om het referentiekader mijn gegevens zijn niet meer terug te zien op hotelkamerveiling.nl mijn account bestaat niet meer..

josephina70
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 nov 2012 15:30

Re: Hotelkamerveiling.nl beetje jammer..

Ongelezen bericht door josephina70 »

Als je wat gewonnen hebt op vakantieveilingen.nl, krijg je een mail op je opgegeven mailadres. Daar kun je toch zien waar het om gaat, hoe hoog het bedrag is etc.?

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Hotelkamerveiling.nl beetje jammer..

Ongelezen bericht door sombody »

over hotelkamer dagveiling heb ik even de volgende irritatie.

Er zijn sommige denken leuk te zijn en direct als de veiling begint hoog te gaan bieden ,ze winnen de veiling nooit ,dit willen ze waarschijnlijk ook niet ,maar drijven de prijs op voor de andere mensen,ongelofelijk.

Heb hotelkamveilng gebeld ,gaan het intern bespreken ,zeker geen regl voor ,in mijn ogen kan je met 1 te gelijk of misschien 2,a 3 ,maar er is er 1 die begint binnen 2 sec van 21 en direct 31 ,ja dit slaat natuurlijk nergens op ,vind dits misselijkmakend.

Laat ze winnen ,hier wat van deze die denken leuk te zijn.

TELECARD
CATFEED
HIL006
HERMAFIDOM
Zo zijn er nog een paar.

Laat ze winne ,bied er niet boven/Hotelkamerveiling doe hier iets aan ,maak een regel,beijv niet meer dan 5 tegelijk of zo :!:

KLEPPY
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 dec 2012 17:25

Re: Hotelkamerveiling.nl beetje jammer..

Ongelezen bericht door KLEPPY »

sombody schreef:over hotelkamer dagveiling heb ik even de volgende irritatie.

Er zijn sommige denken leuk te zijn en direct als de veiling begint hoog te gaan bieden ,ze winnen de veiling nooit ,dit willen ze waarschijnlijk ook niet ,maar drijven de prijs op voor de andere mensen,ongelofelijk.

Heb hotelkamveilng gebeld ,gaan het intern bespreken ,zeker geen regl voor ,in mijn ogen kan je met 1 te gelijk of misschien 2,a 3 ,maar er is er 1 die begint binnen 2 sec van 21 en direct 31 ,ja dit slaat natuurlijk nergens op ,vind dits misselijkmakend.

Laat ze winnen ,hier wat van deze die denken leuk te zijn.

TELECARD
CATFEED
HIL006
HERMAFIDOM
Zo zijn er nog een paar.

Laat ze winne ,bied er niet boven/Hotelkamerveiling doe hier iets aan ,maak een regel,beijv niet meer dan 5 tegelijk of zo :!:
5 tegelijk daar maken ze toch geen winst op hoe hoger die mafklappers gaan bieden hoe meer winst zij er op maken ik vind niet zo gek dat ze er niets aan doen hoe meer mensen hoemeer biedingen hoe hoger de prijs daarom heet het overbieden

mvg kleppy

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Hotelkamerveiling.nl beetje jammer..

Ongelezen bericht door sombody »

Kleppy,

Zijn er ongetwijfeld meer ,en ja je hebt gelijk,daar verdienen ze aan.

Het is een verkapte misleiding ,wellicht een echte,heb eens zitten kijken een paar uur,haha,maar het is verbazing wekkend wat daar gebeurd,moet eigenlijk niet mogen :roll:

vr gr terug

MiiWong
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 dec 2012 10:51

Re: Hotelkamerveiling.nl beetje jammer..

Ongelezen bericht door MiiWong »

josephina70 schreef:Als je wat gewonnen hebt op vakantieveilingen.nl, krijg je een mail op je opgegeven mailadres. Daar kun je toch zien waar het om gaat, hoe hoog het bedrag is etc.?
Dat is t het nou juist dat bedrag klopt niet met wat ik nu moet betalen. En wanneer ik dus wil inloggen met mijn opgegeven emailadres bestaat die niet.. dus zo bedoel ik ik kan niks meer terugvinden

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Hotelkamerveiling.nl beetje jammer..

Ongelezen bericht door Guardian72 »

MiiWong schreef:
josephina70 schreef:Als je wat gewonnen hebt op vakantieveilingen.nl, krijg je een mail op je opgegeven mailadres. Daar kun je toch zien waar het om gaat, hoe hoog het bedrag is etc.?
Dat is t het nou juist dat bedrag klopt niet met wat ik nu moet betalen. En wanneer ik dus wil inloggen met mijn opgegeven emailadres bestaat die niet.. dus zo bedoel ik ik kan niks meer terugvinden
Schrijf dan het incassoburo aan.
Geef aan dat je best wilt betalen - maar graag een overzicht zou willen hebben van de openstaande bedragen /veilingen - en dat de eiser deze gegevens ontoegankelijk heeft gemaakt/gewist heeft - waardoor je geen vertrouwen meer hebt dat de hoofdsom correct is.

Het staat vast dat je zou moeten betalen - maar om dan maar een willekeurig bedrag te noemen zonder dat je een controlemogelijkheid hebt, is een beetje vreemd...

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Hotelkamerveiling.nl beetje jammer..

Ongelezen bericht door GJvdZ »

MiiWong schreef:
sjoegel schreef:U maakt van uw probleem het probleem van hotelkamerveiling.nl dat is niet fair.
Mijn probleem is dat ik mijn gegevens niet terug kan halen op hotelkamerveiling.nl.. jij vind het blijkbaar normaal dat er niks meer bekend is wanneer jij het incasso bureau in je mailbox heb zitten.. gewoon betalen joh dat is wel zo fair.. interesseert mij nou het bedrag die mij opgegeven word.. nou sorry daar pass ik voor
Hebben ze geen bevestigingsmail gestuurd toen je de veiling had gewonnen? Ook even de spamfolder checken.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Hotelkamerveiling.nl beetje jammer..

Ongelezen bericht door GJvdZ »

KLEPPY schreef:
5 tegelijk daar maken ze toch geen winst op hoe hoger die mafklappers gaan bieden hoe meer winst zij er op maken ik vind niet zo gek dat ze er niets aan doen hoe meer mensen hoemeer biedingen hoe hoger de prijs daarom heet het overbieden

mvg kleppy
Het resultaat kan net zo goed zijn dat klanten afhaken als de prijs wordt opgedreven. Als strategie lijkt het mij niet de handigste manier om geld te verdienen.

Gesloten