Een poosje geleden heb ik een piano gekocht bij Conrad.nl
Op zich een leuke piano voor een leuke prijs.
Ik ben uitgenodigd om een recensie te schrijven en dat heb ik ook gedaan.
Ik heb aangegeven dat de piano, mooi en redelijk goed was.
Alleen staat er in de omschrijving van de piano dat deze verzwaarde toetsen heeft. Dit is helemaal niet waar. De toetsen zijn net zo licht als een Keyboard.
Het bericht is meteen verwijderd
Dus let op mensen, ga niet af op recensies van Conrad, want alleen de positieve berichten mogen erop, als er een min punt is, dan komt dit niet te staan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Recensie Conrad
Re: Recensie Conrad
Je moet je inderdaad nooit blindstaren op die recensies.
Check dit artikeltje op GS eens.. Neckerman schrijft zelf lekker mee.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... unken.html
Check dit artikeltje op GS eens.. Neckerman schrijft zelf lekker mee.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... unken.html
Re: Recensie Conrad
Hou wel in dat positieve reclame beter voor het bedrijf is dan negatieve, en als de advertentie andere zaken aanbied dan werkelijk geleverd stuur je het toch terug ?
Re: Recensie Conrad
Dat klopt, daar heb je helemaal gelijk in.
In mijn geval vind ik het niet zo'n probleem dat die toetsen niet verzwaard zijn. Ik kan gewoon lekker oefenen.
Voor een ander is het wellicht handig om te weten.
In mijn geval vind ik het niet zo'n probleem dat die toetsen niet verzwaard zijn. Ik kan gewoon lekker oefenen.
Voor een ander is het wellicht handig om te weten.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 21 jul 2010 09:03
Re: Recensie Conrad
Beste White1980,
Voor Conrad Electronic zijn de productrecensies van klanten zeer belangrijk. Vandaar dat we dit laten beheren door een externe partij, waarbij we er naar streven om alle berichten te plaatsen. Soms kan het voorkomen dat een recensie geen informatie over het product bevat, waardoor deze wordt afgekeurd.
Echter uw recensie was van goede kwaliteit en had niet afgekeurd mogen worden. We hebben deze dan ook handmatig goedgekeurd en deze zal direct op onze website zichtbaar zijn.
Hartelijk dank voor uw recensie. We wensen u veel plezier met de piano.
Met vriendelijke groet,
Corine
Conrad Webcare Team
Voor Conrad Electronic zijn de productrecensies van klanten zeer belangrijk. Vandaar dat we dit laten beheren door een externe partij, waarbij we er naar streven om alle berichten te plaatsen. Soms kan het voorkomen dat een recensie geen informatie over het product bevat, waardoor deze wordt afgekeurd.
Echter uw recensie was van goede kwaliteit en had niet afgekeurd mogen worden. We hebben deze dan ook handmatig goedgekeurd en deze zal direct op onze website zichtbaar zijn.
Hartelijk dank voor uw recensie. We wensen u veel plezier met de piano.
Met vriendelijke groet,
Corine
Conrad Webcare Team
-
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 24 jun 2008 17:23
Re: Recensie Conrad
Ik heb dezelfde ervaring, en ik niet alleen. Op de website van shopervaring lees ik zo al zes reacties van verschillende klanten die een negatieve recensie op 'n product op de site van Conrad verwijderd zagen door Conrad. 'Ongepast' was bij mij ook de reden. Zoiets kan natuurlijk niet. Zo schep je 'n vals beeld, het is censuur om achter de schermen alleen positieve reacties toe te staan.
Update: het blijkt een computerprobleem, lees ik nu in de uitleg van Conrad. Mijn recensie is inmiddels geplaatst en ook heb ik mijn geld vandaag teruggestort gekregen. Goed en snel gehandeld op deze misstand!
Update: het blijkt een computerprobleem, lees ik nu in de uitleg van Conrad. Mijn recensie is inmiddels geplaatst en ook heb ik mijn geld vandaag teruggestort gekregen. Goed en snel gehandeld op deze misstand!
Laatst gewijzigd door moortjeboen op 17 dec 2012 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 21 jul 2010 09:03
Re: Recensie Conrad
Beste Moortjeboen,
Feedback van klanten is voor ons van groot belang, zowel positief als negatief. Daarom nodigen we elke klant uit om na de aankoop een review over het product te schrijven. Productrecensies op onze website worden nooit verwijderd of afgekeurd vanwege een negatieve tekst. Er zijn echter uitzonderlijke gevallen waarbij een review afgekeurd kan worden omdat deze niet aan de richtlijnen voldoet, zoals bijvoorbeeld bij het gebruik van scheldwoorden of als de tekst niet over het product gaat.
Zodra wij een review ontvangen, wordt deze als eerste door een geautomatiseerde moderator gelezen. Omdat computers niet foutloos zijn in het analyseren van menselijke tekst, lezen onze medewerkers de review eveneens. Echter als er een weekend tussen zit, kan de computer de review soms afkeuren, terwijl dat eigenlijk niet zo zou moeten zijn. Wij corrigeren dit dan met de hand op maandag. Wellicht is dat ook aan de hand met uw review.
Graag horen we over welk product en op welke datum u de review heeft achtergelaten, dan kijken we graag voor u na wat de status is en of er actie vanuit onze kant nodig is. U kunt deze info naar ons sturen via [email protected]. BIj voorbaat dank.
Via bovenstaand e-mailadres kunt u ons ook laten weten of we u verder ergens mee kunnen helpen. We zien dat u niet tevreden bent met de after-sales. Dat lossen we ook graag voor u op.
Met vriendelijke groet,
Martijn
Conrad webcare
Feedback van klanten is voor ons van groot belang, zowel positief als negatief. Daarom nodigen we elke klant uit om na de aankoop een review over het product te schrijven. Productrecensies op onze website worden nooit verwijderd of afgekeurd vanwege een negatieve tekst. Er zijn echter uitzonderlijke gevallen waarbij een review afgekeurd kan worden omdat deze niet aan de richtlijnen voldoet, zoals bijvoorbeeld bij het gebruik van scheldwoorden of als de tekst niet over het product gaat.
Zodra wij een review ontvangen, wordt deze als eerste door een geautomatiseerde moderator gelezen. Omdat computers niet foutloos zijn in het analyseren van menselijke tekst, lezen onze medewerkers de review eveneens. Echter als er een weekend tussen zit, kan de computer de review soms afkeuren, terwijl dat eigenlijk niet zo zou moeten zijn. Wij corrigeren dit dan met de hand op maandag. Wellicht is dat ook aan de hand met uw review.
Graag horen we over welk product en op welke datum u de review heeft achtergelaten, dan kijken we graag voor u na wat de status is en of er actie vanuit onze kant nodig is. U kunt deze info naar ons sturen via [email protected]. BIj voorbaat dank.
Via bovenstaand e-mailadres kunt u ons ook laten weten of we u verder ergens mee kunnen helpen. We zien dat u niet tevreden bent met de after-sales. Dat lossen we ook graag voor u op.
Met vriendelijke groet,
Martijn
Conrad webcare