LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Als die magneten zouden kunnen werken, dan zouden ze ook schadelijk kunnen zijn. Zo werd magneetevangelist Nico Haak slechts 51 jaar http://dehoningpot.blogspot.nl/2010/11/nico.html

Baat het niet dan schaadt het wél?

Nel van Veen
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2012 17:33

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Nel van Veen »

Wat is het toch jammer dat mensen zich hier zo afreageren op dit forum. Ik ben zelf heel positief over energetix. Of je er nou in moet geloven of niet, bij mij werkt het. Ik kan genoeg klachten bedenken waarbij het mij heeft geholpen.
De mensen die er niet in geloven moeten vooral hun energie ergens anders in steken en andere niet lastig vallen met hun hinderkijke gedrag, laat iedereen in zijn waarde en laat iedereen doen waar diegene zich goed bij voelt.

Robjee
Berichten: 884
Lid geworden op: 11 mar 2007 16:44
Contacteer:

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Robjee »

Nel van Veen schreef:De mensen die er niet in geloven moeten vooral hun energie ergens anders in steken en andere niet lastig vallen met hun hinderkijke gedrag, laat iedereen in zijn waarde en laat iedereen doen waar diegene zich goed bij voelt.
Natuurlijk mag iedereen zelf beslissen om wel of niet in Energetix te geloven.
Bij de verkoop van producten mag men echter verwachten dat de beweringen die gedaan worden onderbouwd kunnen worden. Dat geldt ook voor Energetix. Praktijkervaringen die beschreven worden zijn daarvoor onvoldoende. Kunnen ze dat niet, dan zullen ze de claim moeten aanpassen of verwijderen. Dit is in het belang van de consument.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door puma73 »

Nel van Veen schreef:Wat is het toch jammer dat mensen zich hier zo afreageren op dit forum. Ik ben zelf heel positief over energetix. Of je er nou in moet geloven of niet, bij mij werkt het. Ik kan genoeg klachten bedenken waarbij het mij heeft geholpen.
De mensen die er niet in geloven moeten vooral hun energie ergens anders in steken en andere niet lastig vallen met hun hinderkijke gedrag, laat iedereen in zijn waarde en laat iedereen doen waar diegene zich goed bij voelt.
Het is heel fijn dat het voor u werkt, dan is ook de bankrekening van diegene die er echt baat bij hebben weer gevuld.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door dhc »

Dus...als ik het goed begrijp dan mogen mensen die er wél in geloven wel mensen blijven lastig vallen met hun hinderlijke gedrag?

Hmmm....vreemd....

kuklos
Berichten: 10109
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door kuklos »

Nel van Veen schreef:Wat is het toch jammer dat mensen zich hier zo afreageren op dit forum.
Vreselijk hè, dat feiten vermelden. Het moest verboden worden.

Nel van Veen schreef: Ik ben zelf heel positief over energetix. Of je er nou in moet geloven of niet, bij mij werkt het. Ik kan genoeg klachten bedenken waarbij het mij heeft geholpen.
Ja, dat zeiden de mensen in de biostabil filmpjes ook. Graag zou ik wetenschappelijk bewijs zien voordat ik er ook in ga geloven.
Nel van Veen schreef:De mensen die er niet in geloven moeten vooral hun energie ergens anders in steken en andere niet lastig vallen met hun hinderkijke gedrag, laat iedereen in zijn waarde en laat iedereen doen waar diegene zich goed bij voelt.
Ach gut, krijgen we dit gejank weer? Wijzen op het feit dat de werking niet bewezen is is mensen niet in hun waarde laten. Mens, ga toch naar Niburu toe. Daar geloven ze dit soort kul nog. Hier zien we liever wetenschappelijk bewijs. Dan hoeven we ook geen discussie meer te voeren of erin te geloven.
Dát (wetenschappelijk bewijs van de werking) zou namelijk de hele discussie voor eens en voor altijd platslaan. Maar ja, dat bewijs komt nooit. Wel die slappe testimonials gevolgd door het standaard "mensen in hun waarde laten".

Jolly40
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2012 19:59

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Jolly40 »

Wat een geneuzel hier zeg. Waarom moet alles wetenschappelijk bewezen worden? Geloven jullie er dan wel in als het op een papiertje staat? Mensen op hun woord geloven is er in 2012 niet meer bij lijkt het.

Ook ik heb een armband van energetix en niet gekocht vanwege de werking of wat dan ook. Nee gewoon omdat ze een mooie collectie sieraden hebben. Nou wil het dat mijn enkel op meerdere plaatsen gebroken heb waardoor ik iedere twee weken therapie had. Al vier jaar lang was mijn gang naar de fysiotherapie. Sinds ik de armband om heb hoef ik er niet meer heen. Heb ik geen last meer van mijn enkel. Oké het zal niet beter worden maar als ik geen pijn meer heb daar teken ik voor.

Voor al diegene die zo'n grote bek over energetix hebben en alles in het leven zo goed weten zou ik willen zeggen. Oordeel niet voordat je het zelf ervaren hebt.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door puma73 »

Weer zo'n etweter die reageert over een sieraad, maar wel de moeite neemt om tussen neus en lippen door eenn statement twe maken over haar enkel. En daar speciaal een account voor aanmaakt.

wat een onzin kan een mens verkopen

weetikniet

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door weetikniet »

Ik ga het proberen.

kuklos
Berichten: 10109
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door kuklos »

Jolly40 schreef:Waarom moet alles wetenschappelijk bewezen worden? Geloven jullie er dan wel in als het op een papiertje staat? Mensen op hun woord geloven is er in 2012 niet meer bij lijkt het.
Eerst vraag, nee als het op een papiertje staat geloven we het ook niet. Maar als er een gedegen wetenschappelijk onderzoek aan vooraf gaat, door mensen die weten wat ze doen, en geen belang hebben bij de uitkomst, ja, dan zullen we het wel geloven.
Vraag 3: gelukkig maar. Hierdoor zijn er veel minder kwakzalvers die hun producten kunnen sluiten.
Jolly40 schreef:Voor al diegene die zo'n grote bek over energetix hebben en alles in het leven zo goed weten zou ik willen zeggen. Oordeel niet voordat je het zelf ervaren hebt.
En laat me raden, jij kan zo'n ding vast wel aan ons verkopen. Natuurlijk werkt het niet, maar jij hebt dan je omzet al binnen. Toch?

fury10
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 feb 2013 15:46

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door fury10 »

Ik ben ook een armband gaan dragen van energetix, ik heb de armband gekocht na een informatieavond, ik moet zeggen dat ik het gevoel heb dat ik best wel positieve werking ervaar, ik voel me minder vermoeid en ik ervaar dat de pijnklachten van de onderrug en de bij mij regelmatig lichte hoofdpijnklachten (geen migraine) minder zijn geworden!

Ik kan niet met zekerheid zeggen of dit nu door het dragen van de armband komt of dat het toch suggestie is maar wat maakt dat dan uit, het is tevens een mooi sieraad en dat ik het met de verminderde klachten als positief ervaar is dan ook mooi meegenomen.

Ik ben er in ieder geval positief tevreden over!
Laatst gewijzigd door fury10 op 13 feb 2013 16:06, 2 keer totaal gewijzigd.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door newmikey »

En ja hoor! Dáár is er wéér één... :lol: :twisted: Eerste post en gelijk raak. Volledig afgebrand nog voor dat je op een forum begint.

Doet de term "consumentenforum" een belletje rinkelen?

kuklos
Berichten: 10109
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door kuklos »

fury10 schreef:Ik kan niet met zekerheid zeggen of dit nu door het dragen van de armband komt of dat het toch suggestie is maar wat maakt dat dan uit, het is tevens een mooi sieraad
Die hebben we ook al oneindig vaak gehoord.


puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door puma73 »

Het is al jaren bekend dat pijnen bestreden kunnen worden door de zenuwbanen waar de pijn optreedt met stroomstootjes prikkelen en zo de pijn op te heffen. O.a. met de tens heeft men goede ervaringen. Dus een onderzoek met elektromagneetjes ligt in het logische verlengde hiervan.

En dit is dus wetenschappelijk onderzoek, dat is iets heel anders dan die speelgoedmagneetjes waar jij zo groot op inzet.

Daar is namelijk in geen enkel wetenschappelijk onderzoek dat aantoont dat die rommel werkt. Er is wel wetenschappelijk onderzoek gedaan, maar men kon de werking niet aantonen.

Dat is gewoon goedkope troep van 1000 voor 10 cent.

kuklos
Berichten: 10109
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door kuklos »

In de bovenste reactie op deze pagina (pagina 14) schreef ik dit:
kuklos schreef:Als ik het goed begrijp bedoelt Tendel te zeggen dat er een onderzoek is dat. En dat onderzoek gaat over magneten. Energetix zijn ook magneten. Als je dan alles aan elkaar rijgt probeert hij aldus te zeggen dat Energetix werkt. Yeah, right.
En wat plaatst Tendel:
Waarmee hij/zij dus precies doet wat ik in de bovenste reactie al schreef. Sjongejonge, hoe groot kan dat bord voor zijn/haar kop nog worden?

Tendel
Berichten: 52
Lid geworden op: 14 jun 2012 11:57

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door Tendel »

Kuklos, denk je nu echt dat nog iemand je steeds afkeurende comentaar leest? In veel forums sta je alleen maar negatieve kritiek te geven op alles, wat voor product, artikel of wat voor mening het ook is.
Op alles en iedereen. Wat een vreselijk leven moet jij hebben zeg, of ben jij 1 van de moderators die dit doet voor Radar om wat leven in de brouwerij te brengen?

Velen hebben al gemerkt dat jij geen energetix consument bent, dus hoe kan jij dan een mening geven op een consumentenforum?

Je hebt de klok horen luiden, maar de klepel heb je nog steeds niet gevonden hoor.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door dhc »

Ik denk dat je laatst gemaakte opmerking over jezelf gaat...
En ik, als doodgewone kritische consument, hecht meer waarde aan iemand die vragen blijft stellen, zeker over vage producten, dan iemand die koste wat het kost blijft geloven in de werking van energetix...

Tip: zet je alu-hoedje af/op, eet gras en drink ingestraald water, wordt je echt een beter mens van....

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door newmikey »

dhc schreef:Ik denk dat je laatst gemaakte opmerking over jezelf gaat...
En ik, als doodgewone kritische consument, hecht meer waarde aan iemand die vragen blijft stellen, zeker over vage producten, dan iemand die koste wat het kost blijft geloven in de werking van energetix...

Tip: zet je alu-hoedje af/op, eet gras en drink ingestraald water, wordt je echt een beter mens van....
+1

Sluit me van harte aan bij dit advies! Altijd hetzelfde: je kunt alleen een positieve mening hebben als je "productX" gebruikt, heb je een negatieve mening dan ben je of een teleurgestelde of mislukte verkoper of je hebt géén recht op je mening omdat je "productX" als onzin ontmaskert zonder het eerst gebruikt te hebben.

Doorzichtig en zwak, gehersenspoelde MLM-kneuzen die altijd het platgetreden en voorgekauwde pad volgen wat ze op de massa-meetings en duur betaalde "training"-DVD's en folders wordt aangeleerd.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Ervaring met ENERGETIX magnet Therapy

Ongelezen bericht door puma73 »

Vriendje tendel blijft net zo lang drammen tot hij gelijk krijgt. Dat zal wel een hele lange lijdensweg worden

Gesloten