LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mart Kleppe
Mart Kleppe
Wie hebben er ervaring met de meubels van Mart Kleppe uit Apeldoorn?
En zijn dit positieve of negatieve ervaringen?
En hoe ervaren jullie de service hier?
graag reacties
En zijn dit positieve of negatieve ervaringen?
En hoe ervaren jullie de service hier?
graag reacties
-
- Berichten: 165
- Lid geworden op: 25 mei 2011 21:55
Re: Mart Kleppe
dat was dus niet de bedoeling
Re: Mart Kleppe
Banken, stoelen etc zijn voor het grootste deel van de fabrikant Meubitrend ook wel Quintell geheten. Wordt gemaakt in Oss. Goed spul, niet goedkoop.
Ook veel meubels van Habufa. Dat is wat eenvoudiger van kwaliteit.
Ze doen er wel moeite voor. Is een serieus en actief bedrijfje. Bedrijven als deze in het wat hogere segment zie je zelden op klaagfora zoals deze.
Ook veel meubels van Habufa. Dat is wat eenvoudiger van kwaliteit.
Ze doen er wel moeite voor. Is een serieus en actief bedrijfje. Bedrijven als deze in het wat hogere segment zie je zelden op klaagfora zoals deze.
Re: Mart Kleppe
Wij zijn teleurgesteld in Mart Kleppe.
Er wordt veel tijd voor je gemaakt en je wordt royaal ontvangen met koffie en appeltaart. Er wordt tijd gemaakt om je te adviseren in je interieur. Dat was prima. Maar dan.......
De lampen die wij graag wilden hebben werden niet geleverd. Na 2 keer telefonisch contact van onze kant kregen we elke keer een ander excuus. We hebben ook een prachtige eettafel met 6 stoelen besteld. Deze staan er nu sinds februari 2011 en het tafelblad wiebelt enorm. En bij 1 van de stoelen is de bekleding (die volgens hun zeer sterk moest zijn) aan het loslaten. Nou staat onze ervaring niet op zichzelf, want vrienden van ons hebben een behoorlijke inrichting bij Mart Kleppe gekocht en die lopen ook tegen verlate leveringstijd (half jaar later dan afgesproken) aan en levering van verkeerde bank en wandmeubel met een rare vlek. Wij bedenken ons wel voordaat we daar weer wat gaan kopen.
Er wordt veel tijd voor je gemaakt en je wordt royaal ontvangen met koffie en appeltaart. Er wordt tijd gemaakt om je te adviseren in je interieur. Dat was prima. Maar dan.......
De lampen die wij graag wilden hebben werden niet geleverd. Na 2 keer telefonisch contact van onze kant kregen we elke keer een ander excuus. We hebben ook een prachtige eettafel met 6 stoelen besteld. Deze staan er nu sinds februari 2011 en het tafelblad wiebelt enorm. En bij 1 van de stoelen is de bekleding (die volgens hun zeer sterk moest zijn) aan het loslaten. Nou staat onze ervaring niet op zichzelf, want vrienden van ons hebben een behoorlijke inrichting bij Mart Kleppe gekocht en die lopen ook tegen verlate leveringstijd (half jaar later dan afgesproken) aan en levering van verkeerde bank en wandmeubel met een rare vlek. Wij bedenken ons wel voordaat we daar weer wat gaan kopen.
Re: Mart Kleppe
Ik heb pas bij kennissen het volgende gehoord.
Bij de aflevering van hun meubels kwamen de bezorgers niet echt vriendelijk over en ze hadden het idee dat deze bezorgers van een budgetstore waren (ze kwamen wat aan de lompe kant over).
Ze vertelden dat toen ze het bed in elkaar zette (deze stond op zn kant ofzo en moest verplaatst worden) ze de onderkant met ijzeren beugels over hun net opgeknapte houten vloer schraapte en hier een paar diepe krassen aan over hebben gehouden. Dit durfde ze in 1ste instantie niet direct te zeggen, maar hebben ze een dag later laten weten bij Kleppe, maar er werd verteld dat ze dit wel zelf gedaan kon hebben en ze dit direct had moeten melden.
Ze zouden nog kijken naar een eventuele oplossing maar zijn daar nooit meer op teruggekomen.
Er is wat voor te zeggen, maar zo word je als klant wel als leugenaar uitgemaakt. Ik kan me voorstellen dat wel een rare smaak in je mond krijgt.
Zeker als je voor ruim 10.000 euro gekocht heb
Zij vertelden ons daar zij daar geen meubels meer zouden kopen.
Wij hebben inmiddels al meubels elders gekocht, ook wat bij de Casba.
Hier kregen wij zelf nog een waardebon van 75 euro omdat ze de 1ste keer de verkeerde kleur eetkamer stoeltjes hadden geleverd.
We mochten ze gewoon gebruiken en zijn nadien netjes omgeruild.
Bij de aflevering van hun meubels kwamen de bezorgers niet echt vriendelijk over en ze hadden het idee dat deze bezorgers van een budgetstore waren (ze kwamen wat aan de lompe kant over).
Ze vertelden dat toen ze het bed in elkaar zette (deze stond op zn kant ofzo en moest verplaatst worden) ze de onderkant met ijzeren beugels over hun net opgeknapte houten vloer schraapte en hier een paar diepe krassen aan over hebben gehouden. Dit durfde ze in 1ste instantie niet direct te zeggen, maar hebben ze een dag later laten weten bij Kleppe, maar er werd verteld dat ze dit wel zelf gedaan kon hebben en ze dit direct had moeten melden.
Ze zouden nog kijken naar een eventuele oplossing maar zijn daar nooit meer op teruggekomen.
Er is wat voor te zeggen, maar zo word je als klant wel als leugenaar uitgemaakt. Ik kan me voorstellen dat wel een rare smaak in je mond krijgt.
Zeker als je voor ruim 10.000 euro gekocht heb
Zij vertelden ons daar zij daar geen meubels meer zouden kopen.
Wij hebben inmiddels al meubels elders gekocht, ook wat bij de Casba.
Hier kregen wij zelf nog een waardebon van 75 euro omdat ze de 1ste keer de verkeerde kleur eetkamer stoeltjes hadden geleverd.
We mochten ze gewoon gebruiken en zijn nadien netjes omgeruild.
Re: Mart Kleppe
Ik ken het hele bedrijf niet maar als je een verhaal begint : bij kenissen gehoord neem ik dit al niet meer serieus. Altijd 2 kanten van het verhaal maar dat is moeilijk op een forum als radar waardoor bedrijven al erg snel in een negatief daglicht komen.bijdebeer schreef:Ik heb pas bij kennissen het volgende gehoord.
Bij de aflevering van hun meubels kwamen de bezorgers niet echt vriendelijk over en ze hadden het idee dat deze bezorgers van een budgetstore waren (ze kwamen wat aan de lompe kant over).
Ze vertelden dat toen ze het bed in elkaar zette (deze stond op zn kant ofzo en moest verplaatst worden) ze de onderkant met ijzeren beugels over hun net opgeknapte houten vloer schraapte en hier een paar diepe krassen aan over hebben gehouden. Dit durfde ze in 1ste instantie niet direct te zeggen, maar hebben ze een dag later laten weten bij Kleppe, maar er werd verteld dat ze dit wel zelf gedaan kon hebben en ze dit direct had moeten melden.
Ze zouden nog kijken naar een eventuele oplossing maar zijn daar nooit meer op teruggekomen.
Er is wat voor te zeggen, maar zo word je als klant wel als leugenaar uitgemaakt. Ik kan me voorstellen dat wel een rare smaak in je mond krijgt.
Zeker als je voor ruim 10.000 euro gekocht heb
Zij vertelden ons daar zij daar geen meubels meer zouden kopen.
Wij hebben inmiddels al meubels elders gekocht, ook wat bij de Casba.
Hier kregen wij zelf nog een waardebon van 75 euro omdat ze de 1ste keer de verkeerde kleur eetkamer stoeltjes hadden geleverd.
We mochten ze gewoon gebruiken en zijn nadien netjes omgeruild.
Re: Mart Kleppe
Je hoeft het niet serieus te nemen!
Dit zijn alleen ervaringen/recensies van anderen.
Voordat ik een hoop geld ga uitgeven ga ik altijd eerst op zoek naar klantervaringen.
mond-op-mond reclame is toch de beste reclame!
Dit zijn alleen ervaringen/recensies van anderen.
Voordat ik een hoop geld ga uitgeven ga ik altijd eerst op zoek naar klantervaringen.
mond-op-mond reclame is toch de beste reclame!
-
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 28 feb 2011 22:19
Re: Mart Kleppe
Reclame voor wanneer je buiten adem bent.bijdebeer schreef:Je hoeft het niet serieus te nemen!
mond-op-mond reclame is toch de beste reclame!
Re: Mart Kleppe
@@@
Mond tot mond reklame is inderdaad de beste reklame en zo te lezen komt het bedrijfje van Mart Kleppe er niet best af!
Maxiem.
NB. als de klanten appeltaart krijgen aangeboden (het goedkoopste "gebakje"), dan kun je maar het beste een blokje omlopen en kijken of je bij de concurrent de echte slagroom krijgt.
Mond tot mond reklame is inderdaad de beste reklame en zo te lezen komt het bedrijfje van Mart Kleppe er niet best af!
Maxiem.
NB. als de klanten appeltaart krijgen aangeboden (het goedkoopste "gebakje"), dan kun je maar het beste een blokje omlopen en kijken of je bij de concurrent de echte slagroom krijgt.
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 27 nov 2012 13:41
Re: Mart Kleppe
wij hebben slechte ervaringen met Mart Kleppe.
we hebben daar meubels besteld en gekocht. het waren houten meubelen. met een olielaag afgewerkt voor evt vlekken etc. en we hadden banken met leren leuningen. binnen 2 weken hadden we allemaal vlekken op de meubels. kringen van drinken en ook van vette vingers van de kinderen die evt een chippie aten. gebeld nara ze maar ze gaven geen gehoor en zeiden dat wij ze maa rmoesten aflakken en onderzetter gebruiken. dit was niet wat wij zo gekocht hadden. het moest wel ergens tegen bestand zijn en we hoefden volgens hun maar 1 keer per jaar te olien. en als je de meubels krijgt ga je ervan uit dat ze geolied geleverd worden. verder had ik dweilsporen onder aan al de kasten. we konden er niks mee beginnen. we hadden dan ook de abanken en na 2 maanden was het hele leer losgelaten. net een gestroopt velletje van een worst. na veel gezeur na veel gebel en gemail kregen we elke keer nul op het rekest. uiteidnelijk rechtsbijstand ingeschakeld ook hiermee wilde het niet helpen. dan wilden ze maar een deel repareren en de rest moesten we zelf dokken. toen het uiteindleijk bijna een rechtzaak werd na 2 jaar ploeteren en regelen. besloten ze dat we onze aankladcht in moesten trekken en dat ze zouden herstellen. uiteindelijk zou het vier weken wegblijven maar ondertussen zijn na 2 maanden de meubels terug en de banken na 3 maanden. al die tijd op een leenbank van hun gezeten en 1 leentafel. het is echt niet netjes hoe ze ons hebben behandeld en zou ook niemand aanraden daar wat te gaan halen. wij hadden heel graag heel de prut daar laten staan en geld terug gewild zodat we naar een zaak konden die wel ons hielpen. bijna 2 en half jaar lang echt schandalig! ook nu als je zo benadeeld (want zo voelt het) bent en er met iemand over hebt dan zijn er veel meer mensen die last hebben. dat ze iets verkopen wat niet zo is. bijv geoliede meubels net als ons en dat het niet zo is. banken waarvan het leer niet goed is. iets verkopen voor eiken en dat het helemaal niet zo is. duurder verkopen en elders een paar honderd minder is. ik zou zeggen haal je meubels bij een ander. dit zijn mensen die heel mooi alles doen voorkomen.. heel reformatorisch zijn en een grote naam dragen maar uiteindelijk je oplichten en benadelen.
we hebben daar meubels besteld en gekocht. het waren houten meubelen. met een olielaag afgewerkt voor evt vlekken etc. en we hadden banken met leren leuningen. binnen 2 weken hadden we allemaal vlekken op de meubels. kringen van drinken en ook van vette vingers van de kinderen die evt een chippie aten. gebeld nara ze maar ze gaven geen gehoor en zeiden dat wij ze maa rmoesten aflakken en onderzetter gebruiken. dit was niet wat wij zo gekocht hadden. het moest wel ergens tegen bestand zijn en we hoefden volgens hun maar 1 keer per jaar te olien. en als je de meubels krijgt ga je ervan uit dat ze geolied geleverd worden. verder had ik dweilsporen onder aan al de kasten. we konden er niks mee beginnen. we hadden dan ook de abanken en na 2 maanden was het hele leer losgelaten. net een gestroopt velletje van een worst. na veel gezeur na veel gebel en gemail kregen we elke keer nul op het rekest. uiteidnelijk rechtsbijstand ingeschakeld ook hiermee wilde het niet helpen. dan wilden ze maar een deel repareren en de rest moesten we zelf dokken. toen het uiteindleijk bijna een rechtzaak werd na 2 jaar ploeteren en regelen. besloten ze dat we onze aankladcht in moesten trekken en dat ze zouden herstellen. uiteindelijk zou het vier weken wegblijven maar ondertussen zijn na 2 maanden de meubels terug en de banken na 3 maanden. al die tijd op een leenbank van hun gezeten en 1 leentafel. het is echt niet netjes hoe ze ons hebben behandeld en zou ook niemand aanraden daar wat te gaan halen. wij hadden heel graag heel de prut daar laten staan en geld terug gewild zodat we naar een zaak konden die wel ons hielpen. bijna 2 en half jaar lang echt schandalig! ook nu als je zo benadeeld (want zo voelt het) bent en er met iemand over hebt dan zijn er veel meer mensen die last hebben. dat ze iets verkopen wat niet zo is. bijv geoliede meubels net als ons en dat het niet zo is. banken waarvan het leer niet goed is. iets verkopen voor eiken en dat het helemaal niet zo is. duurder verkopen en elders een paar honderd minder is. ik zou zeggen haal je meubels bij een ander. dit zijn mensen die heel mooi alles doen voorkomen.. heel reformatorisch zijn en een grote naam dragen maar uiteindelijk je oplichten en benadelen.
Re: Mart Kleppe
Helaas, ook aan deze kant slechte ervaring met de firma Mart Kleppe in Apeldoorn.
Situatie: begin 2012 een werkplek-meubel gekocht bij Mart Kleppe voor ons nieuwe huis. Afgesproken dat de firma Mart Kleppe het meubel zou opslaan en aan het eind van dit jaar zou leveren. In oktober contact opgenomen om een leverdatum af te spreken. Dat blijkt niet mogelijk te zijn: de fabrikant van de kast zou failliet zijn maar goed nieuws: we laten het meubel nu door een andere fabrikant maken. OK, denk je dan, beetje vreemd omdat ze de kast zouden opslaan en dat dus blijkbaar niet gebeurd is, maar prima als het maar geleverd wordt. Afgesproken wordt dat Mart Kleppe even contact opneemt met de fabrikant en zal terugbellen over de leverdatum. Wat terugbellen is, is bij de firma Mart Kleppe blijkbaar niet bekend want tot nu toe is dat nog nooit gelukt in de 7x dat het is toegezegd. "vanaf nu bel ik u iedere vrijdag op om te vertellen wat de status is" aldus de dame van de planning. Niet dus.
Uiteindelijk laat ik mijn man bellen, die ondertussen echt klaar is met de toezeggingen. Er wordt dan een afleverdatum afgesproken: "De fabrikant levert ons op 28 november, dus kunnen we u op 3 december leveren." Op de vraag of ze zeker weten dat dat gaat lukken, klinkt twijfel, daarom de afleverdatum maar op 10 december gezet. "Want dan is de kast er zeker" aldus de planning.
Vandaag gebeld met de firma Kleppe om te horen of 10 december echt doorgaat en hoe laat ze komen. Dit ook omdat er in het meubel stopcontacten gemaakt gaan worden door de elektricien. Antwoord: "Nee, gaat niet lukken hoor de 10de: op zijn vroegst 18 december maar ik bel u zometeen nog even terug als ik de fabriek heb gesproken". U raadt het al...niet teruggebeld.
Moedeloos wordt ik van dit soort klantenservice. Blijkbaar gaat het nog te goed bij de firma Kleppe om klanten fatsoenlijk te bedienen.
Uiteraard hopen we dat het meubel nog afgeleverd gaat worden een dezer dagen, dan is het voor dat deel nog een happy end. We houden van de stijl van meubelen die Mart Kleppe aanbiedt en waren ook vast van plan om ons nieuwe interieur bij deze firma aan te schaffen komend jaar. Maar u zult begrijpen....dat gaat met deze ervaring niet meer gebeuren. Ons vertrouwen is beschaamd.
Situatie: begin 2012 een werkplek-meubel gekocht bij Mart Kleppe voor ons nieuwe huis. Afgesproken dat de firma Mart Kleppe het meubel zou opslaan en aan het eind van dit jaar zou leveren. In oktober contact opgenomen om een leverdatum af te spreken. Dat blijkt niet mogelijk te zijn: de fabrikant van de kast zou failliet zijn maar goed nieuws: we laten het meubel nu door een andere fabrikant maken. OK, denk je dan, beetje vreemd omdat ze de kast zouden opslaan en dat dus blijkbaar niet gebeurd is, maar prima als het maar geleverd wordt. Afgesproken wordt dat Mart Kleppe even contact opneemt met de fabrikant en zal terugbellen over de leverdatum. Wat terugbellen is, is bij de firma Mart Kleppe blijkbaar niet bekend want tot nu toe is dat nog nooit gelukt in de 7x dat het is toegezegd. "vanaf nu bel ik u iedere vrijdag op om te vertellen wat de status is" aldus de dame van de planning. Niet dus.
Uiteindelijk laat ik mijn man bellen, die ondertussen echt klaar is met de toezeggingen. Er wordt dan een afleverdatum afgesproken: "De fabrikant levert ons op 28 november, dus kunnen we u op 3 december leveren." Op de vraag of ze zeker weten dat dat gaat lukken, klinkt twijfel, daarom de afleverdatum maar op 10 december gezet. "Want dan is de kast er zeker" aldus de planning.
Vandaag gebeld met de firma Kleppe om te horen of 10 december echt doorgaat en hoe laat ze komen. Dit ook omdat er in het meubel stopcontacten gemaakt gaan worden door de elektricien. Antwoord: "Nee, gaat niet lukken hoor de 10de: op zijn vroegst 18 december maar ik bel u zometeen nog even terug als ik de fabriek heb gesproken". U raadt het al...niet teruggebeld.
Moedeloos wordt ik van dit soort klantenservice. Blijkbaar gaat het nog te goed bij de firma Kleppe om klanten fatsoenlijk te bedienen.
Uiteraard hopen we dat het meubel nog afgeleverd gaat worden een dezer dagen, dan is het voor dat deel nog een happy end. We houden van de stijl van meubelen die Mart Kleppe aanbiedt en waren ook vast van plan om ons nieuwe interieur bij deze firma aan te schaffen komend jaar. Maar u zult begrijpen....dat gaat met deze ervaring niet meer gebeuren. Ons vertrouwen is beschaamd.
Re: Mart Kleppe
Ik denk dat ze wel willen maar dat ze zelf al weten dat het helemaal nooit geleverd gaat worden. Daarom bellen ze ook niet terug. Wellicht heeft U veel aanbetaald. Wanneer ze nu toegeven dat het niet gaat lukken moeten ze de aanbetaling terug geven. geld dat ze waarschijnlijk niet hebben. In elk geval proberen ze het zolang mogelijk te rekken.
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 27 nov 2012 13:41
Re: Mart Kleppe
ondertussen... de meubels zouden ze komen brengen... na de reparatie.. staat het hier is de helft niet eens hersteld! dus kan het weer retour.. aangezien ze de eerste keer kwamen om alles op te halen een te kleine wagen hadden meegeven was een bovestuk van een kast blijven staan.. en ja hoor kleurverschil.. hu zouden de fouten die er nog waren opnieuw repareren.. bellen ze vandaag pff nou mw de kast dat kleurt vanzelf bij met de zon.. we doen het niet terug naar de fabrikant.. kom nou zeg t moet toch niet gekker worden.. en zo blijven we dus bezig...
Re: Mart Kleppe
Mart Kleppe is CBW erkend. U kunt dus de geschillencommissie inschakelen. Voor een paar tientjes krijgt u een bindende uitspraak en komt er een definitieve oplossing.
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 27 nov 2012 13:41
Re: Mart Kleppe
dat weten we.. die hebben we al in de hand.. en dan gebeuren er nog deze dingen. helaas
Re: Mart Kleppe
Positief nieuws: de mensen van de planning van Mart Kleppe hebben van de fabrikant de garantie gekregen dat het meubel op 17 december bij Mart afgeleverd gaat worden en het meubel de dag erop (18/12) bij ons gebracht zal worden.
Het lijkt er op dat de mensen van de planning bij Mart Kleppe door de fabrikant aan het lijntje zijn gehouden waardoor er helaas toezeggingen aan ons zijn gedaan die, buiten schuld van Mart Kleppe om, niet waargemaakt konden worden.
Hopelijk kunnen we over twee weken hier melden dat het allemaal is opgelost.
Het lijkt er op dat de mensen van de planning bij Mart Kleppe door de fabrikant aan het lijntje zijn gehouden waardoor er helaas toezeggingen aan ons zijn gedaan die, buiten schuld van Mart Kleppe om, niet waargemaakt konden worden.
Hopelijk kunnen we over twee weken hier melden dat het allemaal is opgelost.
Re: Mart Kleppe
Anders moet je vragen naar Mart zelf.
Re: Mart Kleppe
Ik kan hierbij melden dat het probleem dat we hadden helemaal is opgelost: gisteren is het meubel afgeleverd. Er werd zelfs nog even gebeld dat de bezorging iets later dan gepland zou zijn, omdat de bezorgers in de file terecht waren gekomen. Vandaag is er nog iemand van Mart Kleppe geweest om de stopcontacten die in het meubel moesten komen te maken. Keurig!
Mijn conclusie is dan ook dat de mensen van Mart echt hun best doen voor de klant. Onze eindervaring is dus positief.
Mijn conclusie is dan ook dat de mensen van Mart echt hun best doen voor de klant. Onze eindervaring is dus positief.
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 27 nov 2012 13:41
Re: Mart Kleppe
gelukkig en fijn voor jullie! bij ons gaat alles retour en wordt het contract ontbonden. dus zo heeft de ene wel geluk en de andere niet..! ze kunnen beter alle klanten goed behandelen. ik ben blij dat het zover straks is dat we ergens anders meubels kunnen gaan halen en zou sorry voor hun niemand deze zaak aanbevelen.
Re: Mart Kleppe
Sja maar hij levert wel klasse spullen wij hebben er ooit een kinderstoel gekocht en die zit nog steeds perfect.