LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wehkamp leverservice
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 20 nov 2010 16:35
Wehkamp leverservice
Wehkamp belooft levering de volgende dag op haar website. Ik heb voor het eerst bij ze besteld en een hele dag voor niets gewacht op de aflevering van het pakket. Vervolgens is mij een nieuwe levering toegezegd en wederom een nieuw aflevermoment. Wederom voor niets zitten wachten. Geen aflevering, terwijl het pakket een kado betreft. Opnieuw gebeld en het enige commentaar is wacht u maar rustig af wellicht komen ze vandaag. Bovendien krijgt de bezorgdienst Selectvracht de schuld, die in beide gevallen aangegeven hebben dat er niemand thuis was, terwijl dat wel zo was! Slechte klantenservice en misleiding van de klanten.
Re: Wehkamp leverservice
Misschien had je even moeten lezen.
Let op! Wanneer je voor het eerst iets bestelt bij wehkamp.nl kan het iets langer duren voordat we je bestelling bezorgen, omdat we eerst je gegevens controleren
Re: Wehkamp leverservice
Tja, of de volgende keer eerst even snuffelen op dit forum. Dan was je veel meer klachten tegengekomen over Wehkamp en de bezorger Selectvracht.
Re: Wehkamp leverservice
"Van dat de schuld krijgen" kwam dat van Wehkamp of had je briefjes in de bus van Selektvracht? Want (even afkloppen) selektvracht levert best wel hoor, ook als je niet thuis bent, dan gaan ze bij de buren lopen leuren met hun pakje en krijg je een briefje in de bus waar je je pakket(je) kunt ophalen. Ook wat barman schrijft klopt als een bus; dus effe geduld, als nieuwe klant moeten ze jou ook even natrekken. Niet gelijk de zwarte piet bij Wehkamp neerleggen, dat kan je doen als je "vaste" klant bent. Dan kan je klagen en krijg je meestal nog antwoord ook van het webcare team van Wehkampfjaempeters schreef:Wehkamp belooft levering de volgende dag op haar website. Ik heb voor het eerst bij ze besteld en een hele dag voor niets gewacht op de aflevering van het pakket. Vervolgens is mij een nieuwe levering toegezegd en wederom een nieuw aflevermoment. Wederom voor niets zitten wachten. Geen aflevering, terwijl het pakket een kado betreft. Opnieuw gebeld en het enige commentaar is wacht u maar rustig af wellicht komen ze vandaag. Bovendien krijgt de bezorgdienst Selectvracht de schuld, die in beide gevallen aangegeven hebben dat er niemand thuis was, terwijl dat wel zo was! Slechte klantenservice en misleiding van de klanten.
-
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00
Re: Wehkamp leverservice
Allereerst nogmaals excuses voor de vertraagde leveringen. Eerdere berichten zijn doorgeven aan desbetreffende afdeling. Er wordt zo spoedig mogelijk contact opgenomen over de levering. wehkamp.nl
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 20 nov 2010 16:35
Re: Wehkamp leverservice
Vanavond voor de derde keer in een week voor niets zitten wachten op een beloofde bestelling van Wehkamp. Ondanks de toezeggingen van Wehkamp en Selectvracht vanochtend. Dit riekt inmiddels echt naar pure misleiding. Baggerservices van bedrijven die geen enkele klantbelofte nakomt. Drama.
Re: Wehkamp leverservice
Hebben wel contact opgenomen met je, zo te lezen. Moet miscommunicatie zijn. Zal Wehkamp geen veer in de bibs steken, maar meestal gaat 't goed.fjaempeters schreef:Vanavond voor de derde keer in een week voor niets zitten wachten op een beloofde bestelling van Wehkamp. Ondanks de toezeggingen van Wehkamp en Selectvracht vanochtend. Dit riekt inmiddels echt naar pure misleiding. Baggerservices van bedrijven die geen enkele klantbelofte nakomt. Drama.
Ik mag hier geen contactgegevens neerzetten van frits pieters van Wehkamp, misschien dat hij morgen zelf zijn email adres even aan je doorgeeft. Hoop dat 't nog lukt voor Kerstmis.