Ik heb laatst een bestelling geplaatst bij de online winkel Superfoodz.nl.
De bestelling heb ik binnengekregen, maar een van de producten was niet gesealed.
Netjes de verkoper gemaild, reactie terug gekregen dat hij mij een retourzegel zou sturen.
Nooit ontvangen....
Meerdere keren de online winkel gebeld, slecht bereikbaar, ook per mail.
Nu net wel aan de lijn gekregen, en onbeschoft en onvriendelijk te woord gestaan.
Hij is de zegel vergeten te sturen, maar verwijt mij dat ik niet eerder contact met hem
hierover heb opgenomen. Het is de omgekeerde wereld ! Het ontbreekt deze verkoper aan
een stuk zelfreflectie. Iemand anders ook nare ervaringen met deze webwinkel?
Koop daar nooit meer wat.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Superfoodz.nl
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 20 dec 2012 14:55
Re: Superfoodz.nl
Beste Lisa (citroenvlinder),
Je vergeet een aantal zeer essentiële punten te vermelden in je verhaal. Je hebt ervoor gekozen om direct PayPal in te schakelen om te bemiddelen omdat je niet tevreden was. Dit terwijl je ons gewoon kan benaderen en wij het probleem voor je oplossen.
Wanneer je een derde partij inschakelt om te bemiddelen kies je ervoor om het rechtstreekse contact te vermijden. Leg je dan ook neer bij de uitspraak van de bemiddelaar die ons in het gelijk heeft gesteld.
Om dat achteraf alsnog je geld te komen vragen wanneer de uitspraak al geweest is.... Lijkt me logisch dat we je dan niet meer tegemoet willen komen.
Je hebt een verkeerde keuze gemaakt. Pak je verlies in plaats van ons overal zwart te maken op internet. Al onze beoordelingen zijn goed en leveren goede diensten en producten.
Djowie van der Meer
Superfoodz.nl
Je vergeet een aantal zeer essentiële punten te vermelden in je verhaal. Je hebt ervoor gekozen om direct PayPal in te schakelen om te bemiddelen omdat je niet tevreden was. Dit terwijl je ons gewoon kan benaderen en wij het probleem voor je oplossen.
Wanneer je een derde partij inschakelt om te bemiddelen kies je ervoor om het rechtstreekse contact te vermijden. Leg je dan ook neer bij de uitspraak van de bemiddelaar die ons in het gelijk heeft gesteld.
Om dat achteraf alsnog je geld te komen vragen wanneer de uitspraak al geweest is.... Lijkt me logisch dat we je dan niet meer tegemoet willen komen.
Je hebt een verkeerde keuze gemaakt. Pak je verlies in plaats van ons overal zwart te maken op internet. Al onze beoordelingen zijn goed en leveren goede diensten en producten.
Djowie van der Meer
Superfoodz.nl
Re: Superfoodz.nl
Een bedrijf welke van (klagende)klanten hun echte? naam op een forum gaan zetten moet je ver van blijven.superfoodz schreef:Beste L*** (citroenvlinder),
Superfool.nl
En Djowie, je naam te grabbel gooien ben jij in elk geval een kei in zo te lezen.Dus grote kans dat al die goede recensies uit jou pen komen.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 20 dec 2012 14:55
Re: Superfoodz.nl
Beste Trail,
Ik reageer gewoon uit mijn eigen naam, daar is niks mis mij lijkt mij. Daarnaast is de naam Lisa voor niemand te herleiden naar een persoon. Recensies worden beheerd door een derde onafhankelijke partij.
Groet,
Djwoie
Ik reageer gewoon uit mijn eigen naam, daar is niks mis mij lijkt mij. Daarnaast is de naam Lisa voor niemand te herleiden naar een persoon. Recensies worden beheerd door een derde onafhankelijke partij.
Groet,
Djwoie
Re: Superfoodz.nl
Hou toch op met je drukdoenerij, je had gewoon de nickname moeten gebruiken (zij of hij noemde ook geen naam maar hield het bij verkoper) van deze klant. Niets meer. niets minder!superfoodz schreef: Recensies worden beheerd door een derde onafhankelijke partij.
Djwoie
Re: Superfoodz.nl
trail46 schreef:Hou toch op met je drukdoenerij, je had gewoon de nickname moeten gebruiken (zij of hij noemde ook geen naam maar hield het bij verkoper) van deze klant. Niets meer. niets minder!superfoodz schreef: Recensies worden beheerd door een derde onafhankelijke partij.
Djwoie
Met trail46 eens, het is gewoon onbeschoft een naam te noemen.