LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vraag voor Vroem

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Vraag voor Vroem

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Van mij ook: compliment! En niet alleen voor het afbetalen, maar ook vanwege het feit dat je zo goed bezig bent je leven weer op de rit te zetten.
Als ik dat zo zie, eindig jij 2013 schuldenvrij en met een stralende lach!

Bloempie
Berichten: 55
Lid geworden op: 25 mei 2012 11:59

Re: Vraag voor Vroem

Ongelezen bericht door Bloempie »

Jongeman: *respect* !! Fantastisch dat je je schulden zo hebt aangepakt, als je zo doorgaat
eind 2013 schuldenvrij :D

Misschien een aanvullende tip: kijk in de polisvoorwaarden of er geen wachttijd bestaat voor
extra behandeling omdat je je tandverzekering hebt verhoogd.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Vraag voor Vroem

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Grote respect!!!! Iedereen heeft de woorden gezegd die ik ook zou zeggen!

Op naar een goed 2013!!!!

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Vraag voor Vroem

Ongelezen bericht door ciske »

Klasse!!!! Groot respect voor je.

Jongeman
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 dec 2012 12:12

Re: Vraag voor Vroem

Ongelezen bericht door Jongeman »

Wow! mijn eerste intentie was mijn ervaringen met Tandcorrect te delen had niet verwacht dat er mensen zo lief zouden reageren :)

Bedankt voor de complimenten en gelukswensen! en wat betreft het aflossen van de schulden lijkt het eind 2013 klaar te zijn maar de prognose is half 2014, heb afgelopen jaar namelijk geen vakanties/uitstapjes en andere dure activiteiten ondernomen en geleefd van 30,- p.wk. omdat ik gelukkig een goed betaalde baan heb met een, voor mijn leeftijd gezien, prima salaris heb ik het eerste jaar alles stopgezet en opgezegd om in het begin de meest dringende achterstanden zsm te kunnen voldoen. in overleg met dde vrienden welke mij waanzinnig veel hebben geholpen met het in kaart brengen van mijn financiele situatie heb ik afgesproken dat het leefgeld in 2013 omhoog gaat zodat de soberheid waarmee ik de afgelopen 9 maanden heb geleefd wat afneemt en er wat meer ruimte komt voor "extraatjes".

nogmaals dank voor de lieve reacties :)

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Vraag voor Vroem

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

denk dat je zelf heel goed weet ,hoe je dat moet doen en je mag idd best iets laten vieren...
als het ergste maar weg is en je hebt nu overzicht en dat is allerbelangrijkste!!

ja mensen klagen hier wel eens,dat ze altijd rare reacties krijgen di niet niet naar hun zin zijn,maar wij,en ik spreek nu voor ons allemaal....(mag toch wel)zijn echt niet de rotste ,als er waardering is voor iemand laten we,ik dat ook blijven ......

alles goeds voor 2013 en dat je gebit ook maar mooi mag worden,!!!weet hoe belangrijk dat is...

Stollie17
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jan 2013 11:24

Re: Vraag voor Vroem

Ongelezen bericht door Stollie17 »

@ Jongeman, mag ik vragen welke tandarts je nu hebt???
Ik ben door financiele problemen en tandartsvrees ook al jaren niet geweest en heb als goed voornemen: naar de tandarts. Wilde eigenlijk ook naar Tandcorrect gaan, omdat die in de buurt zit.

Jongeman
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 dec 2012 12:12

Re: Vraag voor Vroem

Ongelezen bericht door Jongeman »

Stollie17 schreef:@ Jongeman, mag ik vragen welke tandarts je nu hebt???
Ik ben door financiele problemen en tandartsvrees ook al jaren niet geweest en heb als goed voornemen: naar de tandarts. Wilde eigenlijk ook naar Tandcorrect gaan, omdat die in de buurt zit.
Stollie, Prima voornemen! ik woon zelf niet in de buurt van Delft en heb nu gekozen voor een gewone tandarts in mijn woonplaats (in de buurt van Utrecht)

er zijn speciale tandartsen welke veelvuldig patienten behandelen met tandartsvrees. Kwestie van googlen en je hebt legio keuzes. Mijn tandarts is gewoon een normale tandarts.

Gesloten