Heb een jaar geleden voor de keus gestaan of een RNS 510 in mijn VW te plaatsen of op advies van de verkoper een Zenec nc2010 uiteidelijk voor de Zenec gekozen, ruim 10 maanden heeft het apparaat goed gewerkt maar op dit moment is regelmatig geen sattelietverbinding onder het rijden valt uit is te laat met het aangeven van een afslag verschrikkelijk.
Vertegenwoordiger van Zenec heeft alles bekeken en reactie er is nu een nieuwe versie uit wat dit alles beter van werkt, ik heb deze laten inbouwen voor 1100 euro dat wil niet zeggen dat ik een jaar erna weer 1250 euro uit ga geven dus koop geen Zenec maar een goede RNS navigatie Zenec is gewoon rommel netjes uitgedrukt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zenec navigatie nc2010
Re: Zenec navigatie nc2010
Als het 10 maanden goed gewerkt heeft en nu niet meer, dan lijkt mij dat er iets mis is met het apparaat. Dan heb je toch gewoon nog garantie?
@hanalo,
ik denk dat je je eigen moet beroepen op non-conformiteit van dat apparaat.
je zal dus aangetekend de verkoper van je zenec in gebreke moeten stellen.
er zijn zat voorbeeld brieven te vinden van juristen op dit forum.
ik denk dat je je eigen moet beroepen op non-conformiteit van dat apparaat.
je zal dus aangetekend de verkoper van je zenec in gebreke moeten stellen.
er zijn zat voorbeeld brieven te vinden van juristen op dit forum.
De navigatie is nu 14 maanden oud de garantie was een jaar, volgens de vertegenwoordiger vielen de gebreken aan het systeem binnen de tolerantie van deze navigatie, en werkt hij naar behoren.
De nieuwste Zenec zou dit probleem niet meer hebben maar ja wat heb ik hieraan had beter gelijk een RNS 510 laten inbouwen was ik minder geld kwijt geweest.
De nieuwste Zenec zou dit probleem niet meer hebben maar ja wat heb ik hieraan had beter gelijk een RNS 510 laten inbouwen was ik minder geld kwijt geweest.
dus het is normaal als je pas een instructie krijgt als je de afslag voorbij ben?
lijkt me toch niet helemaal in orde. ik zou ze, het best via een rechtsbijstandsverzekering, in gebreke stellen.
lijkt me toch niet helemaal in orde. ik zou ze, het best via een rechtsbijstandsverzekering, in gebreke stellen.