LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] postcode loterij, agressieve reclame
postcode loterij, agressieve reclame
Terwijl ik totaal niet geinteresseerd ben in kansspelen wordt ik zeer regelmatig lastig gevallen door reclamefolders van de POSTCODE LOTERIJ. Hun taktiek is om mensen als ik z.g. persoonlijke brieven te schrijven en als je de enveloppe open maakt zijn ze daar: de postcode loterij met uit persoonlijk winnend lot! Ik begrijp natuurlijk dat dit pure misleiding is en wil deze troep niet ontvangen.
Deze week kreeg ik iets van de POSTCODE LOTERIJ dat alles sloeg: een kerstkaart zonder afzender met mijn naam er op in blauw computer-handschrift, gefrankeerd met een nep - kerstzegel (gedrukt). De maat is vol, ik ga op deze site een klacht indienen!
Je ziet, dat zij echt een organisatie zijn om mensen te misleiden! En alles moet in de reclame-wereld maar kunnen. Wat ik van de politiek zou verwachten, dat paal en perk wordt gesteld aan dit soort agressieve en misleidende reclame per post.
Deze week kreeg ik iets van de POSTCODE LOTERIJ dat alles sloeg: een kerstkaart zonder afzender met mijn naam er op in blauw computer-handschrift, gefrankeerd met een nep - kerstzegel (gedrukt). De maat is vol, ik ga op deze site een klacht indienen!
Je ziet, dat zij echt een organisatie zijn om mensen te misleiden! En alles moet in de reclame-wereld maar kunnen. Wat ik van de politiek zou verwachten, dat paal en perk wordt gesteld aan dit soort agressieve en misleidende reclame per post.
Re: postcode loterij, agressieve reclame
Hoop dat het oplucht...wat wil je er verder mee?De maat is vol, ik ga op deze site een klacht indienen!
Ga ook even over elk bedrijf dat de wekelijkse folder in de bus duwt klagen...is namelijk precies hetzelfde...
Kultopic! Zeker Kerstvakantie, kloteweer en niets te doen?
Zo!. Je dient een klacht in op een forum! Dat is wel even keiharde actie!
Hoeveel mensen uit de politiek ken jij die hier vaak komen?
Hoeveel mensen uit de politiek ken jij die hier vaak komen?
-
Zo topic nr....uuhhh ben de tel kwijt..OUD NIEUWS..
Oh, en ik denken, dat ik alleen een kaart heb gekregen.Deze week kreeg ik iets van de POSTCODE LOTERIJ dat alles sloeg: een kerstkaart zonder afzender met mijn naam er op in blauw computer-handschrift, gefrankeerd met een nep - kerstzegel (gedrukt).
Ik ga onmiddellijk een klacht indienen.
****, kan niet meer, want het bewijs is al verwijderd!
"Wat ik van de politiek zou verwachten", nou, het laatste waar ik me zorgen om maak is de PCL; ik maak me meer zorgen wat de politiek weer uit de hoge hoed tovert. Daar kunnen we niet veel aan doen. De PCL kan je gewoon negeren, er staat nergens wat je moet doen behalve die troep weggooien. Is het niet de PCL is het wel weer iets anders. Maak je niet druk over zoiets. We hebben toch allemaal papierverzamelbakken of weet ik veel.
-
Pcl,vriendeloterij,bankgiro..allemaal zelfde zooi..
Ppfff lees eerst eens het,forum door...
Zal je veel KLACHTEN tegen komen enne vul niks in..doe nu gratis mee..FOUT
Ppfff lees eerst eens het,forum door...
Zal je veel KLACHTEN tegen komen enne vul niks in..doe nu gratis mee..FOUT
-
https://www.postfilter.nl/dm/registratie om je voorgoed af te melden voor deze rommel
-
Mijn dochter is pas geemigreerd en ik zorg voor haar nagekomen post. Er kwam een brief waarin een pinpas leek te zitten. Aangezien zij nog met bankzaken afhandelen bezig was heb ik 'm aangetekend naar haar toegestuurd. Buitenland dus, 16 euro. Bleek 't van de postcodeloterij te zijn ! Met zo'n nep pas erin ! Shame on you postcodeloterij.
Laatst gewijzigd door marianne 1 op 24 jan 2013 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ja ik kreeg er gisteren eentje van de lotto doe niks met de lotto?
Irritant ten top....pasje naam alles erop en eraan....vernietigd,als ik lotto wil spelen doe ik dat zwlf wel regelen ipv opdringen!!!
Maar hebben ze nog niet door geloof ik
Irritant ten top....pasje naam alles erop en eraan....vernietigd,als ik lotto wil spelen doe ik dat zwlf wel regelen ipv opdringen!!!
Maar hebben ze nog niet door geloof ik
-
ik krijg 't voor mezelf niet meer sinds ik de enveloppe open heb gemaakt en met heel veel andere reclame, rommelpost dus, weer dichtgeplakt en teruggestuurd.
Dit is een wijs besluit, zo doe ik het ook, en de post wordt steeds minder.marianne 1 schreef:ik krijg 't voor mezelf niet meer sinds ik de enveloppe open heb gemaakt en met heel veel andere reclame, rommelpost dus, weer dichtgeplakt en teruggestuurd.
inderdaad ...als we nu eens met zn alle de post weer retour afzender sturen is het misschien n keer afgelopen
ik doe dit iedere keer ....wie volgt?????????
Een hele tijd geleden was er iemand van de postcode loterij webcare hier aanwezig.stap50per schreef:inderdaad ...als we nu eens met zn alle de post weer retour afzender sturen is het misschien n keer afgelopen
Die persoon heeft er voor gezorgd dat ik geen rommel meer van ze ontvang.
-
Gewoon de envelop terugsturen is te makkelijk verwerken. Waarschijnlijk zullen ze alle post die retour komt gewoon bij het oud papier gooien.stap50per schreef:inderdaad ...als we nu eens met zn alle de post weer retour afzender sturen is het misschien n keer afgelopen
Je kunt beter gebruik maken van de retourenvlop, die moeten ze allemaal openen. Ook kun je de post terugsturen naar het echte adres. Dat zal van de van Eeghenstraat in Amsterdam zijn.
-
Onthou ik!!! Topper!ruitenheer schreef:Gewoon de envelop terugsturen is te makkelijk verwerken. Waarschijnlijk zullen ze alle post die retour komt gewoon bij het oud papier gooien.stap50per schreef:inderdaad ...als we nu eens met zn alle de post weer retour afzender sturen is het misschien n keer afgelopen
Je kunt beter gebruik maken van de retourenvlop, die moeten ze allemaal openen. Ook kun je de post terugsturen naar het echte adres. Dat zal van de van Eeghenstraat in Amsterdam zijn.
-
Ik gebruik de retourenveloppen meestal om ook ander oud papier (verscheur wel alles in kleine stukjes) in te doen.
Prop ze helemaal vol tot de envelop nog maar net dichtgaat, daarna met een drop ik ze in de brievenbus.
Prop ze helemaal vol tot de envelop nog maar net dichtgaat, daarna met een drop ik ze in de brievenbus.
En jij denkt dat die superdikke envelop geopend gaat worden door ze ?Brutus de Bruut schreef:Ik gebruik de retourenveloppen meestal om ook ander oud papier (verscheur wel alles in kleine stukjes) in te doen.
Schijnbaar niet.....anders kreeg je allang geen post meer van ze.
-
Ik heb de postcodeloterij vandaag opgezegd, ze schrijven onterecht geld van je rekening.
Ik zou bijna zeggen: wat is nieuw aan deze mededeling. Gebeurt bij de meeste mensen. De kunst is van de af te komen en je geld terug.Alphavista schreef:Ik heb de postcodeloterij vandaag opgezegd, ze schrijven onterecht geld van je rekening.