LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgelost kan slotje op

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
smoking
Berichten: 23
Lid geworden op: 25 dec 2008 19:25

opgelost kan slotje op

Ongelezen bericht door smoking »

beste mensen


keek net op me rekening

vandaag op mij rekening gekomen.

iedergeval bedankt iedereen.

nu ff door sturen naar me zus der rekening.
Laatst gewijzigd door smoking op 23 dec 2012 22:23, 5 keer totaal gewijzigd.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: opgelost kan slotje op

Ongelezen bericht door sephora30 »

Erg warrig verhaal............

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: opgelost kan slotje op

Ongelezen bericht door newmikey »

smoking schreef:de zelfde dag had ik hem opgestuurd.
met de gegevens van mij maar met de bank rekening van me zus omdat ik geld nodig had voor me vakantie heeft me zus de nieuwe tablet voorgeschoten en die heb ik optijd ontvangen.
En dan verontwaardigd zijn omdat MyCom het niet goed zou doen? Hoe had je zelf gedacht dat dat zou gaan?

"He Henk, we hebben een tablet binnen op RMA nummer 123 maar het bankrekeningnummer klopt niet met de NAW van de koper. Oh, Klaas, stuur het geld maar - het is de rekening van d'r zus want die had het geld voorgeschoten vanwege de garantie en om naar de kerstmarkt te gaan."

smoking
Berichten: 23
Lid geworden op: 25 dec 2008 19:25

Re: opgelost kan slotje op

Ongelezen bericht door smoking »

ik snap dat het voor mensen warrig kan zijn.

maar de tablet is naar mij adres gegaan wat logies is ik heb alles gegeven van de RMA met mij zus haar gegevens waar dat geld naar toe moet. en robin van de veiling moest eerst goed zoeken.

en uiteindelijk onder de andere rma nummer gekomen en dat is de fout van mycom dat zij hij zelf.
toen ik de rma onvangen had heb ik de naam en de rekening nummer duidelijk vermeld van mij zus.

hoe moeilijk moet dat zijn ?

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: opgelost kan slotje op

Ongelezen bericht door newmikey »

smoking schreef:hoe moeilijk moet dat zijn ?
U heeft het zelf ontzettend moeilijk gemaakt. Bedrijven gaan niet zomaar aan niet-klanten geld uitkeren, dat werpt in alle computersystemen blokkades op o.a. fraude te vermijden. Dan moet het dus geheel handmatig worden afgehandeld mèt alle risico op vertraging omdat er allerlei andere mensen goedkeuring moeten geven. Ook kunt u nog achteraf MyCom aanklagen omdat u het geld niet teruggekregen heeft. Gouden regel is voor alle bedrijven: crediteren op de rekening die voor de betaling gebruikt werd. Als u dat niet begrijpt kan ik u dat niet aanrekenen maar ga hier niet zitten klagen over een bedrijf als u zelf de oorzaak van de ellende bent.

smoking
Berichten: 23
Lid geworden op: 25 dec 2008 19:25

Re: opgelost kan slotje op

Ongelezen bericht door smoking »

ik heb boven aan meer info neergezet.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: opgelost kan slotje op

Ongelezen bericht door newmikey »

smoking schreef:ik heb boven aan meer info neergezet.
Gezien maar het voegt niet zoveel toe. U heeft er een puinhoop van gemaakt en hopelijk kan MyCom dit nog herstellen - u heeft zo te zien gewoon recht op het geld. Extra kosten die u gemaakt zou hebben zijn echter aan eigen onhandigheid te wijten en niet te verhalen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: opgelost kan slotje op

Ongelezen bericht door crazyme »

smoking schreef:beste mensen


keek net op me rekening

vandaag op mij rekening gekomen.

iedergeval bedankt iedereen.

nu ff door sturen naar me zus der rekening.
Zelfs van dit topic maakt u een puinhoop.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: opgelost kan slotje op

Ongelezen bericht door newmikey »

crazyme schreef:Zelfs van dit topic maakt u een puinhoop.
+1

Gesloten