interne trainingen van de kwik fit monteurs word bij een merkdealer totaal geen waarde aan gehecht en men neemt monteurs niet aan!! kreeg ik vandaag te horen bij mijn dealer...
hij had al 2x zijn neus gestoten aan zo´n amateur (zijn woorden!!) konden niet sleutelen en veel fouten met klanten die daarom terug kwamen.
hij kreeg ook auto´s die net bij kwik fit waren geweest omdat er weer iets mis was.
nou ik heb er naast gewoond en ik kon me er wel iets bij voorstellen, idioten daar.
je kan de mensen eigenlijk maar 1 advies mee geven en dat is , niet meer naar de kwik fit!! lees alleen hier alle verhalen op het forum maar na. en niet alleen dit draadje maar ook bij `garage bedrijven`
het is af en toe levensgevaarlijk wat er daar fout gaat als ik zo alles doorlees dus lieve mensen kies eieren voor je geld en ga naar een ander toe.
en dat web care team van kwik kwek en kwak fit is helemaal triest.... net wat een ander al schreef: ze weten totaal niet wat er daar intern gebeurd.
dat web care kan trouwens ook zomaar een ingehuurd callcentre zijn zoald zoveel bedrijven doen. kunnen niets regelen want ze hebben totaal geen persoonlijk contact met het filiaal. sturen hooguit een mailtje naar dat filiaal dat die en die terugkomt want dit en dat.... maar ja.... dan word je weer door die prutsers geholpen terwijl je eigenlijk eens een knappe monteur aan je auto wilt.
ze adverteren tenslotte met dat ze het kunnen.... mag je ondanks dat het minder kost toch wel verwachten dat ze serieus omgaan met je dure spullen.
nee miij zullen ze er niet zien na al deze verhalen en mijn ervaringen als buurman, waarbij de boze klanten de deur plat liepen en ik er van mee kon profiteren vanaf mijn balkon
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)