LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tariefsverhoging T-Mobile per 12 juli a.s.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Micha.MP

Tariefsverhoging T-Mobile per 12 juli a.s.

Ongelezen bericht door Micha.MP »

Starttarief: 0,06 ipv 0,05

T-Mobile 30 wordt Relax 30, etc etc.

Relax 30 10,50
Relax 75 16,50
Relax 150 23,50
Relax 225 29,50
---

Meeste tarieven gaan iets omhoog, behalve de 225, de tarieven worden gelijk aan de Vodafone tarieven bij bovenstaande abonnementen, alleen dan 25% extra belminuten.

---

Relax 300 36,50
Relax 400 44,50
Relax 500 52,50
Relax 1000 97,50

Sim-Only blijft 50% korting, sim-only 450 gaat eruit, in plaats daarvoor Sim-Only 400 (Geen 500 )

Doel is om duidelijk de strijd aan te gaan met Vodafone.

Kijk en oordeel.
Weet alleen niet of dit ook voor de bestaande klanten gaat gelden!

!!!!

Re: Tariefsverhoging T-Mobile per 12 juli a.s.

Ongelezen bericht door !!!! »

Gezien de jarenlange strijd met klanten die echt niet blij zijn met T-mobile als provider, zullen ze de concurentieslag toch niet gaan winnen.

:D

gabybos

Ongelezen bericht door gabybos »

ik zal je 1 ding zeggen T -MOBILE word de een na grootste netwerk van nederland, al die zeurende klanten van tmobile zullen zien dat ze bij alle andere netwerken echt niet beter uit zijn !!!! al is het alleen maar in de portomonnee !!!! gr. de OPTA

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ik zal je 1 ding zeggen T -MOBILE word de een na grootste netwerk van nederland, al die zeurende klanten van tmobile zullen zien dat ze bij alle andere netwerken echt niet beter uit zijn !!!! al is het alleen maar in de portomonnee !!!! gr. de OPTA
T-mobile de op een na de grootste van Nederland, ze zijn nu al nummer één en wel op de lijsten van slechtste providers.

En goedkoop, de winst wordt gepakt op extra betalingen voor diensten, spooknota's en vorderingen.

Een lekkere OPTA!!!???? jongen ben jij.

Gast

Dit bewijst maar weer eens hoe goed T-Mobile rekening houdt met haar klanten!

ARROGANT
ASOCIAAL
EN ONVERANTWOORDELIJK

Deze tariefsverhogingen zijn absurd! Alleen maar om de tarieven van VODAFONE beter te kunnen vergelijken doen ze dit! Zo zal T-Mobile als goedkoper uit de bus komen. Maar in feite worden ze duurder!

Opnieuw geen fijne ontwikkeling binnen dit bedrijf!
Aangezien dat ze ek 2004 sponsoren, de Tour de France en de TMF Awards... Ik wordt er steeds minder blij om, al het geld wat ik hun betaal wordt eraan verpilt!! Zo ook al het geld van alle anderen klanten!

Ik wil betalen voor service, diensten en bereik! Tot nu wordt daar nie veel waar van gemaakt, Al 1 1/2 jaar heb ik problemen met T-Mobile, dan is het weer dit, dan weer storing, dan weer verkeerde rekening, dan weer geen bereik, dan weer slechte klantenservice, dan weer geen antwoorden op vragen en briefen, en ga zo maar door...

Als ze deze zaken niet eens op orde kunnen hebben begrijp ik niet waarom ze rare marketingactiviteiten gaan doen! Want ik ben niet de enige met problemen blijkbaar! En nu ook al tariefsverhogingen??!!
Gelukkig stopt mijn contract over een maand en dan ga ik lekker naar Telfort, daar was alles in orde, hoop nu nog steeds! Goedkoop en goed heb ik gehoord... Maar goed T-Mobile is verleden tijd!!! En dat is goed nieuws!

Groeten PAULTJE

!!!

Ongelezen bericht door !!! »

Ik ben het geheel eens met de kritiek, dat T-mobile alleen maar probeert nummer 1 te worden over de ruggen van een heleboel klanten.
De huidige premier van Nederlan J. P. B. (krijg de naam niet uit mijn toestenbord), schreeuwt WAARDEN EN NORMEN.
Twee pecifieke begrippen, waarvan men bij T-mobile hier nog nooit over heeft gehoord en men zeker de betekenisen niet kent.

:D

Gast

Willen ze het bij T-mobile nog duurder maken, kan dit dan nog wel??

Gast

Wel weer een reden om je abo op te zeggen!

aansteker

Ongelezen bericht door aansteker »

drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrring

patricia30

Ongelezen bericht door patricia30 »

Is het niet zo dat als de telecomaanbieder hun tarieven verhoogt je zomaar je abonnement mag opzeggen of een gratis toestel uit mag kiezen?

Groetjes patricia

Gast

Een gratis toestel uitzoeken lijkt mij niet. Je abbo opzeggen mag volgens mij wel!

Paultje

Ongelezen bericht door Paultje »

Ja een abo opzeggen zal altijd mogelijk zijn! Maar bestaande klanten van T-Mobile blijven gewoon hun maandelijkse prijs betalen zolang het contract nog doorloopt. Heb je dus vorige maand een T-Mobile 2 jarig abo. genomen dan betaal je de resterende maanden (23) gewoon het oude tarief!

Gast

Slim gedaan door T-Mobile dan!

ola

Ongelezen bericht door ola »

ieder jaar verhogen bijna alle providers hun tarieven. Als klant merk je hier pas iets van als je een nieuw ab neemt bij deze provider of als je je ab verlengt of tarief verhoogt. Ja een provider mag dus duurdere ab gaan verkopen. Nee je belminuten die je nu inkoopt worden niet plots duurder (ook niet door een starttarief). Ik maakte me ook zorgen. Een klantenservice raadplegen geeft op korte termijn meer duidelijkheid dan een forum waarop de bezoekers elkaar een beetje op lopen te fokken. Misschien een handige tip...... :wink:

Gast

Ola, dat is wel het meest stompzinnige wat ik hier ooit heb gelezen. Orange verhoogde de tarieven voor bellen in het buitenland. Ik had net een nieuw 2-jarig abo, ik de klantenservice gebeld met de vraag of ik nu mag opzeggen, zegt die vent "nee, alleen als U ook veel in het buitenland belt". Ik denk yeah right, ik hier even gepost, reactie van een forumlid dat hij zonder problemen heeft gecancelled, ik proberen en idd: Binnen een week stond mijn nieuwe abo. op prepaid en inmiddels weer een nieuw leuk telefoontje uitgezocht bij een nieuw abo...
Dus geloof me, aan een forum heb je meer dan een klantenservice

Gast

En Ola, als je info geeft, geef dan wel het juiste: Als bij Vodafone de tarieven wijzigen, dan worden die bij iedereen van kracht. Tuurlijk kan hier dan bezwaar tegen getekend worden en dan zal zonder morren of problemen het abo per direct beeindigd worden. Hetzelfde geldt dus ook voor Orange, wat uit mijn vorige voorbeeld blijkt. Volgens mij is dit bij KPN ook het geval en is T-Mobile de enige waarbij ze verschillende tarieven hanteren voor oude en nieuwe abonnees's.

Gast

Eindelijk, we zijn van één kontrakt af bij T-mobile (af moeten kopen) en zitten nu met smart te wachten op verbreking van de ander.
Om te kunnen bellen, staan wij geregeld buiten, achter in de tuin, te bellen, anders kunnen we niet bellen of gebeld worden.
We hebben één les duidelijk geleerd en dat is: "we doen in de toekomst aan alles mee, dit alleen, wanneer het geen meer geld kost.
De slechte diensten, plus de a-sociale opstelling van T-mobile zit mij tot aan mijn nek en deze zullen dan ook bij ons geen tweede kans weer krijgen!.
Ik ga liever stilzwijgend door het leven, dit wanneer blijkt dat T-mobile de enigste telefoonaanbieder zal zijn.

Groeten van beina een tevreden klant.

:roll:

Gesloten