LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] altijd maar weer te laat die uitkering

Wat zijn de rechten van een werkloze of arbeidsongeschikte en welke ervaringen heb jij met de verschillende instanties?
witte angora
Berichten: 31035
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: altijd maar weer te laat die uitkering

Ongelezen bericht door witte angora »

KLEPPY schreef:
witte angora schreef:Eh, kleppy, ik heb je post die blijkbaar door de moderator verwijder is (en waar 'staatsoplichterij' op gereageerd heeft) nog kunnen lezen.

Velen lukt het niet om aan werk te komen, jou wel blijkbaar. Leg eens uit hoe jij dat doet?
nou zoals ik al zij laat zien dat je het echt wil dat 1 en ja ik ben dan 17 maarja mensen vragen mij wil je werk tuurlijk zeg ik ja nou dat is goed ik vraag nooit wat ik verdien als ik gewoon goed me werk doe komen vanzelf wel met een redelijk aanbod en ja dan heb je je baan 1+1=2

mvg kleppy
Ok, dus eigenlijk begin je gewoon met werken zonder dat er over arbeidsvoorwaarden is gesproken? Maar je zegt dat mensen jou vragen of je wil werken, komen ze dan naar jou toe? De meeste mensen moeten zelf het initiatief nemen door te solliciteren snap je.

KLEPPY
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 dec 2012 17:25

Re: altijd maar weer te laat die uitkering

Ongelezen bericht door KLEPPY »

witte angora schreef:
staatsoplichterij schreef:zolang het nog kan, geniet ik ervan, rustig wat leuke vacatures langs gaan en ergens in 2013 starten met nieuwe baan :wink:
Je komt niet over als iemand die haast maakt van het zoeken naar werk...
we horen hem nog wel als ze zijn pensioen willen betalen ofzo en ja met mij is alles goed ik kan alleen zo boos worden om dit soort dingen

mvg kleppy

KLEPPY
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 dec 2012 17:25

Re: altijd maar weer te laat die uitkering

Ongelezen bericht door KLEPPY »

witte angora schreef:
KLEPPY schreef:
witte angora schreef:Eh, kleppy, ik heb je post die blijkbaar door de moderator verwijder is (en waar 'staatsoplichterij' op gereageerd heeft) nog kunnen lezen.

Velen lukt het niet om aan werk te komen, jou wel blijkbaar. Leg eens uit hoe jij dat doet?
nou zoals ik al zij laat zien dat je het echt wil dat 1 en ja ik ben dan 17 maarja mensen vragen mij wil je werk tuurlijk zeg ik ja nou dat is goed ik vraag nooit wat ik verdien als ik gewoon goed me werk doe komen vanzelf wel met een redelijk aanbod en ja dan heb je je baan 1+1=2

mvg kleppy
Ok, dus eigenlijk begin je gewoon met werken zonder dat er over arbeidsvoorwaarden is gesproken? Maar je zegt dat mensen jou vragen of je wil werken, komen ze dan naar jou toe? De meeste mensen moeten zelf het initiatief nemen door te solliciteren snap je.
als je gewoon hard werk en laat zien dat je het wil stel voor u zit op voetbal dan gaat u toch ook niet aan frank de boer vragen of u bij ajax mag voetballen frank de boer hoort van andre mensen dat u goed kan voetballen hij denk ja daar wil ik wel gaan kijken hij komt kijken hij ziet u doet goed uw best en dan heel mischien komt u bij ajax te voetballen zo simpel is het als je goed je werk doet zal je colega vanzelf wel eens vertellen dat je een harde werker bent dan heb je de baan zo te pakken alleen nog bewijsen dat u een harde werker bent

mvg kleppy

witte angora
Berichten: 31035
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: altijd maar weer te laat die uitkering

Ongelezen bericht door witte angora »

Kwestie van netwerken dus... veel mensen op de juiste plaatsen kennen...

KLEPPY
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 dec 2012 17:25

Re: altijd maar weer te laat die uitkering

Ongelezen bericht door KLEPPY »

witte angora schreef:Kwestie van netwerken dus... veel mensen op de juiste plaatsen kennen...
dat ook ja dan komt helemaal goed

mvg kleppy

staatsoplichterij
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 dec 2012 21:29

Re: altijd maar weer te laat die uitkering

Ongelezen bericht door staatsoplichterij »

KLEPPY schreef:
witte angora schreef:Kwestie van netwerken dus... veel mensen op de juiste plaatsen kennen...
dat ook ja dan komt helemaal goed

mvg kleppy
He Kleppy, je komt verstandig over, sommige mensen kunnen het ver schoppen zonder goed diploma.
Als ik jouw was zal ik tog rustig gaan genieten van het studentenleven en over 4 jaar ofzo rustig een leuke baan gaan zoeken. mvg

KLEPPY
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 dec 2012 17:25

Re: altijd maar weer te laat die uitkering

Ongelezen bericht door KLEPPY »

staatsoplichterij schreef:
KLEPPY schreef:
witte angora schreef:Kwestie van netwerken dus... veel mensen op de juiste plaatsen kennen...
dat ook ja dan komt helemaal goed

mvg kleppy
He Kleppy, je komt verstandig over, sommige mensen kunnen het ver schoppen zonder goed diploma.
Als ik jouw was zal ik tog rustig gaan genieten van het studentenleven en over 4 jaar ofzo rustig een leuke baan gaan zoeken. mvg
dankuwel maar dat studeren en school dat heb ik nou ook wel een beetje gezien laat mij maar lekker werken voor me centjes laat me maar in een leuk huisje wonen samen met mijn lieve vrouw en laat me ook maar een leuk zoontje krijgen dan ben ik te vreden echt de rest kan me gestolen worden

mvg kleppy

staatsoplichterij
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 dec 2012 21:29

Re: altijd maar weer te laat die uitkering

Ongelezen bericht door staatsoplichterij »

BBL opleiding? 4 dagen werken 1 dag naar school geen optie? denk er rustig overna, werken kan altijd nog je bent 17!

KLEPPY
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 dec 2012 17:25

Re: altijd maar weer te laat die uitkering

Ongelezen bericht door KLEPPY »

staatsoplichterij schreef:BBL opleiding? 4 dagen werken 1 dag naar school geen optie? denk er rustig overna, werken kan altijd nog je bent 17!
dat is wel me iedee ja en ja waneer ik ouder ben kan ik altijd nog naar school toe maar dat komt wel goed :P

mvg kleppy

staatsoplichterij
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 dec 2012 21:29

Re: altijd maar weer te laat die uitkering

Ongelezen bericht door staatsoplichterij »

KLEPPY schreef:
staatsoplichterij schreef:BBL opleiding? 4 dagen werken 1 dag naar school geen optie? denk er rustig overna, werken kan altijd nog je bent 17!
dat is wel me iedee ja en ja waneer ik ouder ben kan ik altijd nog naar school toe maar dat komt wel goed :P

mvg kleppy
komt zeker goed, ik was ook gaan werken op mijn 17de "luchtkanalen monteren" op mijn 19de ben ik gestopt met werken en gaan studeren. Zit nu wel ff zonder werk maar een diploma pakt niemand je af.

KLEPPY
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 dec 2012 17:25

Re: altijd maar weer te laat die uitkering

Ongelezen bericht door KLEPPY »

staatsoplichterij schreef:
KLEPPY schreef:
staatsoplichterij schreef:BBL opleiding? 4 dagen werken 1 dag naar school geen optie? denk er rustig overna, werken kan altijd nog je bent 17!
dat is wel me iedee ja en ja waneer ik ouder ben kan ik altijd nog naar school toe maar dat komt wel goed :P

mvg kleppy
komt zeker goed, ik was ook gaan werken op mijn 17de "luchtkanalen monteren" op mijn 19de ben ik gestopt met werken en gaan studeren. Zit nu wel ff zonder werk maar een diploma pakt niemand je af.
kijk aan precies dat rust op ze tijd maar waneer de tijd daar is gewoon lekker werken voor je centjes respect hoor :P

mvg kleppy


Gesloten