Beste forumgenoten,
Bij deze wil ik jullie behoeden voor de provider T-mobile. Het gaat om het niet nakomen van afspraken, het niet netjes verzenden Iphone a €400,- euro (door de brievenbus in een doosje zonder beschermfolie/plastic), het foutief overnemen van toestelinformatie, reparaties onder de garantie niet laten uitvoeren maar daar €240,50 euro voor vragen en dan ben ik vast nog wel iets vergeten. Dit verhaal is tevens op de T-mobile website geplaatst in de hoop dat ze er eindelijk eens iets mee gaan doen. Ik wil hierbij jullie op de hoogte brengen voor deze sluwe provider.
Beste lotgenoten,
Na vele, herkenbare, topics vol problemen te hebben gelezen op het T-mobile forum wil ik via deze weg, net als vele lotgenoten, mijn ongenoegen tonen over de reparatieservice van T-mobile.
Op een dag ging mijn home button kapot en ik besloot mijn toestel bij de T-mobile winkel in Nijmegen af te geven om hem te laten repareren. De dag dat ik mijn toestel afleverde bij de winkel was op 6 september 2012. Ik kreeg een ontvangstbevestiging en ik moest de aankoopbon achterlaten. De medewerker vertelde mij dat hij opgestuurd moest worden voor reparatie en dat ik mijn Iphone binnen +/- 4 weken terug zou krijgen.
Op 12 september 2012 kreeg ik de Iphone, wonderbaarlijk genoeg gerepareerd, terug. Binnen het tijdsbestek waarin ik de Iphone terug ontving was ik zeer tevreden. Over de manier waarop ik de Iphone terug ontving was ik minder tevreden. Deze werd simpelweg in een doosje, zonder enige bescherming in het doosje, door de brievenbus geschoven. Niets aangetekend versturen. Gewoon door de brievenbus!
Enkele weken na het gebruik ging de home button weer kapot. Besloten om op zondag 25 november 2012 langs te gaan bij de T-mobile winkel in Oss. Het probleem voorgelegd en het toestel viel buiten de toestelreparatie. Dat klopt, want de toestelreparatie loopt tot 7 september 2012. Het was nu immers 25 november 2012. De T-mobile medewerker vertelde mij echter dat ik 3 maanden reparatie garantie had en dat ik het toestel bij hem kon inleveren om opnieuw te laten repareren. Vervolgens het toestel daar achter gelaten. Gevraagd om een bevestiging dat ik het toestel daar heb achtergelaten. Dit konden ze niet geven omdat dat er niet was. Hmmm vreemd, in Nijmegen kon ik dit wel gewoon krijgen. Ik kreeg vervolgens een schermafdruk mee waarop de reparatie staat en dat het toestel is ingenomen. Ook staat erbij dat de home button vervangen moet worden.
Een dag later, maandag 26 november 2012, kreeg ik een mail van T-mobile met daarin het verzoek mijn toestel op te sturen voor reparatie. Ze zouden dan een envelop sturen naar mijn huis vanuit waar ik het toestel zelf kon opsturen naar de reparatieafdeling. Hmmm ook weer zo vreemd. Ik had mijn toestel toch in Oss achtergelaten?
Enkele dagen later lag de envelop op de deurmat met het verzoek het op te sturen. Vervolgens T-mobile klantenservice gebeld met de vraag of ze mij konden vertellen waarom ik een envelop kreeg omdat ik het toestel al in Oss had achtergelaten. Nee, dit konden ze mij niet vertellen. Ze zagen niet eens dat er gemaild was vanuit T-mobile naar mij toe. Ook zagen ze dat Dynafix mijn telefoon nog niet had ontvangen.
Weer enkele dagen gewacht maar nog steeds geen statusverandering als ik inlog via My-T-Mobile. Vervolgens maar weer de klantenservice bellen van T-Mobile. "De telefoon is nog niet ontvangen door Dynafix", was wederom de boodschap die ik te horen kreeg.
Weer enkele dagen maar is langs de T-mobile winkel in Oss gegaan. Het was toen inmiddels 11 december 2012. Nog steeds stond er als je inlogde bij My-T-Mobile de melding: "Reparatie verzoek is ingediend". De medewerker in de T-mobile winkel vertelde mij zelf maar met Dynafix te bellen en dat ik het nummer maar even moest googlen. Vervolgens in de winkel met Dynafix gebeld en die vertelde mij dat ze mijn toestel nooit hadden ontvangen. Vervolgens stelde een andere medewerker voor morgen met de reparatieafdeling te bellen om te vragen wat er nou exact speelde. Hij zou mij vervolgens op de hoogte brengen die volgende dag. Als hem dat niet lukte zou hij allerminst voor het einde van de week nog bellen. Je raadt het al, NIETS GEHOOR.
Besloten dinsdag 18 december 2012, we waren nu 1 week verder, terug te gaan naar T-mobile in Oss om te vragen hoe het nu exact zat en waarom ik niets had gehoord. He, de medewerker die mijn toestel ingenomen had, die was er! Hem gevraagd hoe het kon dat ik niets had gehoord van die collega en waarom het kan dat Dynafix zegt dat ze mijn toestel nooit hebben ontvangen. Uiteraard, kon ook hij net als iedereen binnen T-Mobile, hier geen antwoord opgeven. Hij zou het zelf uitzoeken omdat hij hem zelf had ingenomen en zeker wist dat hij mijn toestel had opgestuurd. Een verklaring die voor de hand lag was dat de T-mobile winkel in Oss nieuw was en daarom de reparaties via het hoofdkantoor niet goed zijn verstuurd. Zegt mij in ieder geval als leek niet veel. Je kunt ook zeggen dat het gewoon een georganiseerde bende is bij T-mobile. De medewerker zou mij die dag erop, woensdag 19 december 2012, of anders die dag daarop, donderdag 20 december 2012, mij zeker iets laten weten. U raadt het al. Wederom NIETS GEHOORD.
Donderdag 20 december 2012 is het koopavond in Oss en besloten maar even langs te gaan. He, onze grote vriend was er ook, die het toestel had ingenomen en mij zou terugbellen. Schoot direct in de verdediging met de mededeling dat iemand anders mij zou bellen en dat het hem verbaasde dat het niet was gebeurd. Wederom een nutteloos bezoek want wederom werd er niets gedaan. Het enige lichtpuntje was dat hij mij kon melden dat er een reparatiemelding was gedaan van mijn toestel. Dit kon erop duiden dat het toestel was gevonden. De manager was de dag erop aanwezig en die zou mij terugbellen had hij beloofd.
Vandaag, vrijdag 21 december 2012, een mail gekregen om 07.30 uur in de ochtend door Dynafix. In de mail staat dat ze het toestel hadden ontvangen en zo snel mogelijk zouden gaan repareren. Wel stond er dat er een Iphone 4 zwart 32GB toestel is aangemeld in plaats van een 16GB toestel wat ik heb. Het Imei nummer komt weer wel overeen. Hmm ook zo vreemd. Vervolgens werd ik rond 13.00 uur gebeld door de manager van de T-mobile winkel in Oss. De eerste afspraak in lange tijden die nagekomen werd. Hij vertelde mij dat het toestel nog niet was gesignaleerd. He, dat is raar. Ik kreeg vanmorgen een mail dat hij ontvangen was bij Dynafix. De manager vertelde me dat ze hun best zouden doen om te zorgen dat ik mijn toestel zo snel mogelijk terug zou krijgen. Later deze dag kreeg ik om 14:59 uur een mail van T-mobile met daarin de bevestiging dat ze mijn toestel hadden ontvangen. Nog even later kreeg ik van T-mobile, om 17:13 uur om precies te zijn, een mail met daarin de mededeling of ik even €240,50 euro wilde betalen. Het toestel zou zogenaamd "Onherstelbare schade heeft en dat de garantietermijn is verstreken". Ook staat er "Om die reden valt het defect niet onder de garantie en kunnen wij het toestel niet repareren".
Okay, nu heb ik het echt gehad met T-mobile.
Ten eerste: ik heb volgens de medewerker van de T-mobile shop in Oss gewoon 3 maanden garantie op mijn reparatie. Het zou dus gewoon binnen de garantietermijn gemaakt moeten worden.
Ten tweede: hoezo onherstelbare schade? Het is gewoon een home button die kapot is. Deze is best te maken want dat is eerder gedaan. Anders had je in eerste instantie ook moeten zeggen dat die onherstelbaar kapot is. Onherstelbaar kapot is, dat iets niet meer te maken is. Dat is iets anders dan dat een toestel Total Loss is. Daarnaast hou ik niet echt van het algemene taalgebruik als het zeggen van: "onherstelbare schade". Hiermee wordt nog niet gedefinieerd wat het probleem daadwerkelijk is. Het wordt lekker oppervlakkig gehouden om zo een trouwe consument weer wat Euro's af te troggelen.
Hoe kan T-mobile dit netjes oplossen? Ik zal het maar vast aandragen want vanuit jullie komt er niet echt veel communicatie.
De oplossing
Het toestel kosteloos gerepareerd terugsturen naar mijn huisadres en wel per aangetekende post of naar de T-mobile winkel waar ik het toestel zelf kan ophalen. Daarnaast verwacht ik wederom weer 3 maanden garantie op deze reparatie.
Ik hoef geen financieel voordeel te behalen uit deze reparatie. Ik wil enkel mijn toestel terug, en wel gerepareerd, waar ik recht op heb. Ik sta open voor andere voorstellen. Mocht ik iets zijn vergeten, want er is zoveel gebeurd, dan zal ik dat in deze tekst opnemen. Ik zal ook updates bijhouden over mijn vervolg communicatie met T-mobile.
Was getekend,
Een ontevreden T-mobile klant
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile klachten op diverse punten
-
Baby Castro
-
Baby Castro
Re: T-mobile klachten op diverse punten
UPDATE
Hierbij een aanvulling op eerder getoond bericht.
De vrijdag had ik nog met T-mobile klantenservice gebeld. Het was toen rond 19.00 uur. Ik sprak met een jongen genaamd Ralph/Ralf. Deze jongen het verhaal uitgelegd en dat het niet klopte dat ik een rekening zou krijgen omdat het onder de reparatie viel. Ralph/Ralf zou voor mij de reparatieafdelng bellen. Helaas, deze was gesloten om 19.00 uur. Ralph/Ralf zou voor mij een terugbelafspraak maken voor zaterdag rond 09.00 uur. Ik zou dan worden teruggebeld. Wat denk je, NIET GEBELD. Weer een afspraak die niet nakomen wordt. Sterker nog, ik heb de hele dag geen belletje meer gehad. Nu wordt het weer maandag voor ik de situatie weer is in zijn geheel kan uitleggen.
Nou we zullen maandag maar weer is geen bellen met die vervelende klantenservice van T-mobile in de hoop dat ze nu wel een antwoord hebben waarom ik moet betalen, €240,50, voor iets wat onder de garantie valt.
to be continued
Hierbij een aanvulling op eerder getoond bericht.
De vrijdag had ik nog met T-mobile klantenservice gebeld. Het was toen rond 19.00 uur. Ik sprak met een jongen genaamd Ralph/Ralf. Deze jongen het verhaal uitgelegd en dat het niet klopte dat ik een rekening zou krijgen omdat het onder de reparatie viel. Ralph/Ralf zou voor mij de reparatieafdelng bellen. Helaas, deze was gesloten om 19.00 uur. Ralph/Ralf zou voor mij een terugbelafspraak maken voor zaterdag rond 09.00 uur. Ik zou dan worden teruggebeld. Wat denk je, NIET GEBELD. Weer een afspraak die niet nakomen wordt. Sterker nog, ik heb de hele dag geen belletje meer gehad. Nu wordt het weer maandag voor ik de situatie weer is in zijn geheel kan uitleggen.
Nou we zullen maandag maar weer is geen bellen met die vervelende klantenservice van T-mobile in de hoop dat ze nu wel een antwoord hebben waarom ik moet betalen, €240,50, voor iets wat onder de garantie valt.
to be continued
Ruim een jaar geleden heb ik een BlackBerry Bold (9780) ontvangen bij het aangaan van een abonnement bij T-mobile.
Fijn toestel en ook plezier van gehad.
Na circa 6 maanden kreeg het toestel last van een strepen in het scherm wat uiteindelijk resulteerde in het compleet wegvallen van het scherm.
Zoals verwacht bood T-mobile aan om het toestel ter reparatie aan te bieden. Ik ben hier uiteraard mee akkoord gegaan.
Circa 2,5 week na het opsturen kreeg ik mijn toestel gerepareerd terug.
Na circa 4 a 5 maanden dezelfde klachten! Wederom gebeld met de klantenservice en wederom aangeboden ter reparatie.
Hier ook prettig te woord gestaan; er werd mij verteld dat het toestel omgeruild zou worden voor een nieuw exemplaar mocht het toestel na deze reparatie dezelfde klachten vertonen.
Na circa 2,5 week ontving ik weer een gerepareerd toestel.
VORIGE WEEK: het toestel geeft wederom dezelfde klachten: strepen in het scherm; vervolgens valt het scherm weg; toestel niet te gebruiken!
Na contact met de klantenservice te hebben gehad wordt (toch na enig aandringen) zoals toegezegd beloofd een nieuw toestel te geleverd.
Binnen enkele werkdagen wordt er een toestel geleverd: Niet nieuw!
Schermfolie zat er niet goed op maar het toestel oogt nieuw.
Vandaag de folie verwijderd blijkt er een fout in het scherm te zitten: KLACHTEN: horizontale strepen boven in de hoek.
Contact met klantenservice:
Ja meneer, u heeft 2 opties: Of nu een nieuw toestel bij het vroegtijdig verlengen van uw huidige abonnement of het toestel weer ter reparatie aanbieden.
* Gezien ik nu een sim only abonnement heb vind ik het belachelijk om mijn abonnement vroegtijdig te verlegen (m.a.w. te verhogen naar een duurder abonnement) terwijl ik nog garantie heb op het toestel
* Ik ontvang geen nieuw toestel maar een reeds eerder gebruikt toestel onder het mom van “nieuw”.
Ook mijn input om wat bij te betalen en een nieuwer BlackBerry Bold model te ontvangen wordt zonder enig overleg van tafel geveegd.
Er is absoluut geen flexibiliteit vanuit T-mobile.
Gezien de geschiedenis zou je er toch mogen denken dat de klacht van de klant, die tevens al jaren gebruik maakt van T-Mobile, behandeld kan worden zonder de “procedures” streng op te volgen.
Ik ben te woord gestaan door een medewerker die absoluut niet wilde buigen en niet voor rede vatbaar was; tevens aangaf dat hij niet wilde kijken buiten de 2 gegeven opties.
Na eerdere soortgelijke meldingen van collegae en vrienden lijkt me dit toch een duidelijke reden om geen zaken meer te doen met T-Mobile.
Heel jammer.
Fijn toestel en ook plezier van gehad.
Na circa 6 maanden kreeg het toestel last van een strepen in het scherm wat uiteindelijk resulteerde in het compleet wegvallen van het scherm.
Zoals verwacht bood T-mobile aan om het toestel ter reparatie aan te bieden. Ik ben hier uiteraard mee akkoord gegaan.
Circa 2,5 week na het opsturen kreeg ik mijn toestel gerepareerd terug.
Na circa 4 a 5 maanden dezelfde klachten! Wederom gebeld met de klantenservice en wederom aangeboden ter reparatie.
Hier ook prettig te woord gestaan; er werd mij verteld dat het toestel omgeruild zou worden voor een nieuw exemplaar mocht het toestel na deze reparatie dezelfde klachten vertonen.
Na circa 2,5 week ontving ik weer een gerepareerd toestel.
VORIGE WEEK: het toestel geeft wederom dezelfde klachten: strepen in het scherm; vervolgens valt het scherm weg; toestel niet te gebruiken!
Na contact met de klantenservice te hebben gehad wordt (toch na enig aandringen) zoals toegezegd beloofd een nieuw toestel te geleverd.
Binnen enkele werkdagen wordt er een toestel geleverd: Niet nieuw!
Schermfolie zat er niet goed op maar het toestel oogt nieuw.
Vandaag de folie verwijderd blijkt er een fout in het scherm te zitten: KLACHTEN: horizontale strepen boven in de hoek.
Contact met klantenservice:
Ja meneer, u heeft 2 opties: Of nu een nieuw toestel bij het vroegtijdig verlengen van uw huidige abonnement of het toestel weer ter reparatie aanbieden.
* Gezien ik nu een sim only abonnement heb vind ik het belachelijk om mijn abonnement vroegtijdig te verlegen (m.a.w. te verhogen naar een duurder abonnement) terwijl ik nog garantie heb op het toestel
* Ik ontvang geen nieuw toestel maar een reeds eerder gebruikt toestel onder het mom van “nieuw”.
Ook mijn input om wat bij te betalen en een nieuwer BlackBerry Bold model te ontvangen wordt zonder enig overleg van tafel geveegd.
Er is absoluut geen flexibiliteit vanuit T-mobile.
Gezien de geschiedenis zou je er toch mogen denken dat de klacht van de klant, die tevens al jaren gebruik maakt van T-Mobile, behandeld kan worden zonder de “procedures” streng op te volgen.
Ik ben te woord gestaan door een medewerker die absoluut niet wilde buigen en niet voor rede vatbaar was; tevens aangaf dat hij niet wilde kijken buiten de 2 gegeven opties.
Na eerdere soortgelijke meldingen van collegae en vrienden lijkt me dit toch een duidelijke reden om geen zaken meer te doen met T-Mobile.
Heel jammer.
Hoi allemaal!
Ten eerste de beste wensen voor 2013 voor een ieder die dit leest.
We blijven lachen......toch?!
Ik wil hier ook aangeven dat ik altijd een zeer tevreden klant was bij t-mobile. Al vele jaren zit ik bij t-mobile en eigenlijk met wat kleine aanhalingstekens ging het altijd perfect(anders was ik al lang weggeweest).
Maar nu ben ik boos en echt boos
Voel mij echt zwaar in de maling genomen en een normale reactie krijg je niet.....het is niet meer de klant is koning, het is gewoon betalen en anders word je afgesloten.
Ik heb 2 jaar lang een mooi abonnement gehad met maandelijks altijd netjes rond de 35 euro betaald. Normaliter kreeg je op tijd een melding dat je abonnement afliep en kwam t-mobile met een leuke/nieuwe/nette aanbieding.
Nou dat doet t-mobile dus niet meer. Als je het even te druk hebt en je abonnement is afgelopen krijg je direct een dubbele rekening, zonder ook maar enige melding.
Ik schrok mij rot, precies in december natuurlijk........dat heb ik weer!
Dus ik bellen en zeg hoe kan het dat ik dubbele rekening heb? Nou dat lag dus aan dat mijn goedkope abonnement is afgelopen en dan ga je gewoon gelijk de volle pond betalen(in plaats van netjes melden of het goedkope abonnement aan te houden).
Maar goed, ik kon dus eventueel gelijk een nieuw abonnement afsluiten met een nieuwe telefoon. Ik kon een klacht indienen over deze behandeling. Heb ik diverse malen gedaan maar een "normale"reactie krijg ik niet, er word niet geluisterd........het is gewoon betalen.
Maar ik werd dus door verbonden met een medewerker van t-mobile die mij op 5 december om 12.50 zou helpen een nieuw abonnement uit te zoeken(met telefoon). Deze zou mij een leuk voorstel doen. Ik kreeg dus een jongeman aan de telefoon die mij een voorstel zou doen. Ik vertelde wat mij was overkomen (netjes) en dat ik het heel onredelijk vond en hij zei daar ben ik niet voor(heel kortaf). Ik zeg is goed, we gaan over tot een nieuw abonnement, geeft u mij maar een leuk voorstel. Toen zei hij heel kortaf, wat wil je? Ik zei nou net zoiets als wat ik nu heb, zoveel minuten. Ja zei hij toen en hoeveel is dat 1000 / 2000 minuten? Ik zeg nou ik heb nu 300 minuten dus dat is wel erg veel. Hij zei dat zo kortaf dat ik wel kon janken. Ik vroeg hierna netjes of hij misschien iets vriendelijker kon zijn. En geloof het of niet............hij hangt gewoon op.
Ik belde hierna direct terug en legde dit verhaal uit. Het gekke is alle gesprekken worden opgenomen maar dit kunnen ze dan niet achterhalen omdat deze jongeman niets neergezet had in de computer(nee dat snap ik nog wel!!!) Maar goed, het meisje daarna legde mij alles netjes uit en ben overgegaan tot een nieuw abonnement met telefoon. Het was een afschuwelijke telefoon en die heb ik dus snel verkocht maar heb wel weer een lager abonnement(voor 6 maanden). Ik moest 30 euro bij betalen voor de telefoon. Ik kon ook nog 2 maanden gratis family abonnement krijgen twv Euro 30 maar dat heeft mijn moeder al(voor 10 euro) dus ik zei mag ik dan de telefoon gratis(maar dat kan dan weer niet). Ze zijn zo goed voor hun trouwe klanten! Ik baal van t-mobile en zal blij zijn als dit abonnement afgelopen is en zal het zelf goed in de gaten houden want t-mobile doet niets voor zijn trouwe klanten en ben klaar met t-mobile. Geen normale reactie op mijn klachten, geen telefoontje met excuses, helemaal NIETS!!!!!! Ik ben er dan ook helemaal KLAAR MEE, voor mij heeft t-mobile helemaal afgedaan! Kan dan beste werkgever zijn(kan ik mij ook niet voorstellen want die mensen werken voor 6 euro per uur, wauw.......misschien voor de bonusheren/dames)..............maar voor klanten zoals ik doen ze geen ruk! Dus t-mobile mijn abonnement kan niet snel genoeg voorbij zijn!!!
Ten eerste de beste wensen voor 2013 voor een ieder die dit leest.
Ik wil hier ook aangeven dat ik altijd een zeer tevreden klant was bij t-mobile. Al vele jaren zit ik bij t-mobile en eigenlijk met wat kleine aanhalingstekens ging het altijd perfect(anders was ik al lang weggeweest).
Maar nu ben ik boos en echt boos
Ik heb 2 jaar lang een mooi abonnement gehad met maandelijks altijd netjes rond de 35 euro betaald. Normaliter kreeg je op tijd een melding dat je abonnement afliep en kwam t-mobile met een leuke/nieuwe/nette aanbieding.
Nou dat doet t-mobile dus niet meer. Als je het even te druk hebt en je abonnement is afgelopen krijg je direct een dubbele rekening, zonder ook maar enige melding.
Dus ik bellen en zeg hoe kan het dat ik dubbele rekening heb? Nou dat lag dus aan dat mijn goedkope abonnement is afgelopen en dan ga je gewoon gelijk de volle pond betalen(in plaats van netjes melden of het goedkope abonnement aan te houden).
Maar goed, ik kon dus eventueel gelijk een nieuw abonnement afsluiten met een nieuwe telefoon. Ik kon een klacht indienen over deze behandeling. Heb ik diverse malen gedaan maar een "normale"reactie krijg ik niet, er word niet geluisterd........het is gewoon betalen.
Maar ik werd dus door verbonden met een medewerker van t-mobile die mij op 5 december om 12.50 zou helpen een nieuw abonnement uit te zoeken(met telefoon). Deze zou mij een leuk voorstel doen. Ik kreeg dus een jongeman aan de telefoon die mij een voorstel zou doen. Ik vertelde wat mij was overkomen (netjes) en dat ik het heel onredelijk vond en hij zei daar ben ik niet voor(heel kortaf). Ik zeg is goed, we gaan over tot een nieuw abonnement, geeft u mij maar een leuk voorstel. Toen zei hij heel kortaf, wat wil je? Ik zei nou net zoiets als wat ik nu heb, zoveel minuten. Ja zei hij toen en hoeveel is dat 1000 / 2000 minuten? Ik zeg nou ik heb nu 300 minuten dus dat is wel erg veel. Hij zei dat zo kortaf dat ik wel kon janken. Ik vroeg hierna netjes of hij misschien iets vriendelijker kon zijn. En geloof het of niet............hij hangt gewoon op.
Ik belde hierna direct terug en legde dit verhaal uit. Het gekke is alle gesprekken worden opgenomen maar dit kunnen ze dan niet achterhalen omdat deze jongeman niets neergezet had in de computer(nee dat snap ik nog wel!!!) Maar goed, het meisje daarna legde mij alles netjes uit en ben overgegaan tot een nieuw abonnement met telefoon. Het was een afschuwelijke telefoon en die heb ik dus snel verkocht maar heb wel weer een lager abonnement(voor 6 maanden). Ik moest 30 euro bij betalen voor de telefoon. Ik kon ook nog 2 maanden gratis family abonnement krijgen twv Euro 30 maar dat heeft mijn moeder al(voor 10 euro) dus ik zei mag ik dan de telefoon gratis(maar dat kan dan weer niet). Ze zijn zo goed voor hun trouwe klanten! Ik baal van t-mobile en zal blij zijn als dit abonnement afgelopen is en zal het zelf goed in de gaten houden want t-mobile doet niets voor zijn trouwe klanten en ben klaar met t-mobile. Geen normale reactie op mijn klachten, geen telefoontje met excuses, helemaal NIETS!!!!!! Ik ben er dan ook helemaal KLAAR MEE, voor mij heeft t-mobile helemaal afgedaan! Kan dan beste werkgever zijn(kan ik mij ook niet voorstellen want die mensen werken voor 6 euro per uur, wauw.......misschien voor de bonusheren/dames)..............maar voor klanten zoals ik doen ze geen ruk! Dus t-mobile mijn abonnement kan niet snel genoeg voorbij zijn!!!
Die 50% kortingen die ze bij afsluiten geven voor een X aantal maanden, of de hele looptijd begrijp ik uit je relaas, staan op een stuk papier, genaamd "contract" met daarop je eigen handtekening. What's next, moet een T-mobile medewerker bij je thuis langskomen om je bips af te vegen na een toiletbezoek?anria1971 schreef:Hoi allemaal!
Ten eerste de beste wensen voor 2013 voor een ieder die dit leest.![]()
![]()
Ik wil hier ook aangeven dat ik altijd een zeer tevreden klant was bij t-mobile. Al vele jaren zit ik bij t-mobile en eigenlijk met wat kleine aanhalingstekens ging het altijd perfect(anders was ik al lang weggeweest).![]()
Maar nu ben ik boos en echt boos![]()
Voel mij echt zwaar in de maling genomen en een normale reactie krijg je niet.....het is niet meer de klant is koning, het is gewoon betalen en anders word je afgesloten.
Kom op zeg, waar is je zelfredzaamheid en eigen verantwoordelijkheid als klant? De einddatum van je contract staat helder op "my t-mobile" en als je op verlengen klikt, krijg je als het mogelijk is, ook meteen een leuke aanbieding tot verlengen. Kwestie van 1 reminder in de agenda van je telefoon zetten, wat elke telefoon ook gewoon kan.