LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
M A R C O
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 sep 2011 22:40

vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Ongelezen bericht door M A R C O »

Heb al sinds enkele maanden na verlengen problemen met Vodafone. De internet verbinding is zeer slecht geworden waar ik eerst 3g had en nu e- netwerk moet je maar een ferm to cell apparaat aanschaffen dekking is in postcode 3207 altijd slecht geweest zeggen ze dan en dan zou ik mn abonnement verlengen jeh right... Op internet staat dat de dekking optimaal is dus hoe komt hij aan de informatie?
Punt 2 heb mn abonnement in februari verlengd... Zou in juni ingaan staat ook op papier alleen ging wel in op 2februari dus 4 maanden korting misgelopen maar ze rekenen wel een nieuw contract voor 2 jaar en 4 maanden ....knap hierdoor pakken ze ruim 100,- maar op de klantenservice sturen ze je door naar belcompany die me geholpen hebben maar konden weinig betekenen... Hij sprak iemand van de service Vodafone die zei dat klachten alleen schriftelijk konden om de drempel voor de klant hoger te maken...
Te schandalig voor woorden....

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Ongelezen bericht door dhc »

Te schandalig voor woorden....
Inderdaad...dat je hier een topic opent waarvan niemand iets zal snappen...
Oja, voor het geval dat; uiteraard werk ik voor Vodafone.

M A R C O
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 sep 2011 22:40

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Ongelezen bericht door M A R C O »

Wat snap je niet?

witte angora
Berichten: 32332
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Ongelezen bericht door witte angora »

Hoi Marco, eerlijk gezegd kom ik er ook niet goed wijs uit. Je weet ongetwijfeld zelf waar je het over hebt. Maar de lezers hier kennen de hele situatie niet. Zoals het er nu staat, is het niet duidelijk wat er precies door wie is gezegd of wat er wel of niet speelt.

Overigens, wat is precies de reden van je bericht? Dat Vodafone het oppakt, of dat mensen hier je de weg wijzen hoe een en ander op te lossen? Of is het alleen een klacht, ter informatie voor anderen die overwegen hetzelfde abonnement te nemen?

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Ongelezen bericht door dhc »

M A R C O schreef:Wat snap je niet?
Je vraag....je klaagt alleen maar is het niet de bedoeling dat je een oplossing wilt en hier advies komt vragen?

Met klagen schieten we niks op....

M A R C O
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 sep 2011 22:40

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Ongelezen bericht door M A R C O »

Klaag omdat ze niks oplossen alleen geld opstrijken... Misschien dat ze via deze weg reageren

M A R C O
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 sep 2011 22:40

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Ongelezen bericht door M A R C O »

Dus idd graag advies

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Ongelezen bericht door dhc »

Tja...dan moet je eerst je posting maar eens herschrijven in duidelijke taal.
Leg exact je probleem uit en wat je van je provider verlangt.Dat snijdt houdt, klagen niet...

the_hurricane
Berichten: 165
Lid geworden op: 25 mei 2011 21:55

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Ongelezen bericht door the_hurricane »

heb je nu wel schriftelijk je klacht gedaan dan? want dat kan ik niet opmaken uit je bericht, zo ja wat was hun antwoord daarop dan?

M A R C O
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 sep 2011 22:40

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Ongelezen bericht door M A R C O »

Hun maken een fout waar ik mn be klacht over doe bij de service waar t vermeld staat maar om de fout van recht te zetten moet ik t maar schriftelijk doen dat is geen klagen maar raar van vodafone

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Ongelezen bericht door dhc »

Nog steeds onbegrijpelijk...ik haak af....

the_hurricane
Berichten: 165
Lid geworden op: 25 mei 2011 21:55

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Ongelezen bericht door the_hurricane »

kortom je hebt nog niet schriftelijk geklaagd maar hier een topic over gemaakt? Je kunt toch gewoon een mailje naar hun sturen met je klacht en dan maar kijken wat eruit komt.

M A R C O
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 sep 2011 22:40

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Ongelezen bericht door M A R C O »

Mail reageren ze ook bijna niet op... Ben met de verbinding al een tijd bezig geweest nog niet opgelost

sjohie
Berichten: 11244
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Ongelezen bericht door sjohie »

Ik lees "aantal maanden sinds verlengen", zat bij die verlenging ook een nieuw toestel? Zo ja, dan kan het ook zo zijn dat het toestel niet helemaal goed geconfigureerd is. :wink:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Ongelezen bericht door Chocomelk »

M A R C O schreef:Mail reageren ze ook bijna niet op... Ben met de verbinding al een tijd bezig geweest nog niet opgelost
Op de mail regeageren ze ook bijna niet op, soms wel en soms niet ?

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: vodafone liegt alles voor en te woord staan ho maar

Ongelezen bericht door Har06 »

Chocomelk schreef:
M A R C O schreef:Mail reageren ze ook bijna niet op... Ben met de verbinding al een tijd bezig geweest nog niet opgelost
Op de mail regeageren ze ook bijna niet op, soms wel en soms niet ?

Hoe kun je op en mail bijna niet reageren???.

Ik lig nogal eens in de clinch met Vodafone maar hun mail accounts reageren wel binnen 1 a 2 werkdagen.

Marco ik snap je probleem niet :wink:

Gesloten