Gisteren vernam ik van mijn vriendin dat er pas in een uitzending van Radar aandacht was voor al de klachten die vrouwen hebben na het plaatsen van een matje/tvt-bandje.
Kan iemand mij vertellen in welke uitzending dit was en waar ik de reacties op het forum kan vinden?
Graag een reactie! Bij voorbaat dank.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klachten na tvt bandje
Re: klachten na tvt bandje
pleuntje13, ik geef toe geen ster in zoeken te zijn maar heb het door jou gevraagde onderwerp c.q. uitzending niet kunnen vinden. Voor informatie hierover scroll naar beneden en je leest onderin contact opnemen, de redactie weet vast wel wat jij bedoelt. Succes ermee.
Was een uitzending van : Maandag 3 december in Radar, om 20.30 uur bij de TROS op Nederland 1.pleuntje13 schreef:Gisteren vernam ik van mijn vriendin dat er pas in een uitzending van Radar aandacht was voor al de klachten die vrouwen hebben na het plaatsen van een matje/tvt-bandje.
Kan iemand mij vertellen in welke uitzending dit was en waar ik de reacties op het forum kan vinden?
Graag een reactie! Bij voorbaat dank.
hier het topic :
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=126465
Chocomelk, wat ben jij toch goed. Toppie.