LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vakantieveilingen
Re: Vakantieveilingen
Ik heb het ook gehad bij studiobelezza. Een bon cadeau gekregen om een cursus te volgen. Het boeken van de cursus ging erg moeizaam. Intussen ben ik er geweest en het was een erg leuke cursus. Aanhouder wint!
Het is bij vakantieveilingen gewoon afwachten en op tijd toeslaan. Ik heb laatst een hotelovernachting voor 2 personen "gewonnen" voor 31 euro, kon ik zonder problemen boeken op de datum die ik wou. Segway tour voor 20 euro, ook geen probleem met boeken.
Wat mij irriteert is vooral als je een rijtje oplopende biedingen hebt, ( dus 1 2 3 4 5 euro) er altijd wel iemand is die meteen naar 20 bied.
Het is handig dat je van te voren een maximum bedrag in je hoofd hebt, en daar niet overheen gaat. Ook laat op de avond bieden of onder etenstijd wil nog weleens voor koopjes zorgen!
Wat mij irriteert is vooral als je een rijtje oplopende biedingen hebt, ( dus 1 2 3 4 5 euro) er altijd wel iemand is die meteen naar 20 bied.
Het is handig dat je van te voren een maximum bedrag in je hoofd hebt, en daar niet overheen gaat. Ook laat op de avond bieden of onder etenstijd wil nog weleens voor koopjes zorgen!
-
Het is toch logisch dat een restaurant in eerste instantie probeert om gasten binnen te krijgen die volledig willen betalen voor een menu! Zou ik ook doen als ik eigenaar was van een zaak. De diners en hotel aanbiedingen die geveild worden is voor opvulling. Je betaald dan als je het goed doet ook niet het volledige bedrag. Vaak moet je het dan wel doen met de mindere dagen en een zaterdag is een topavond voor de horeca. In sommige gevallen kun je geluk hebben, maar ik vind dit geen oplichting hoor. Wat in het vervolg wel slim is om voordat je een bod uitbrengt eerst de horeca of camping te bellen om te vragen welke mogelijkheden er precies zijn.
Heb een artikel in het verleden geschreven over http://www.leerwiki.nl/De_lastminute_to ... ie_veiling Zal dit eens aanvullen met hetgeen hierboven staat!
Heb een artikel in het verleden geschreven over http://www.leerwiki.nl/De_lastminute_to ... ie_veiling Zal dit eens aanvullen met hetgeen hierboven staat!
-
Helaas heb ik ook zeer slechte ervaringen met Vakantieveilingen. Ik heb via deze site diverse keren iets gekocht, maar eigenlijk nooit met tevredenheid. De eerste keer dat ik het probeerde kreeg ik geen voucher opgestuurd en ook geen bevestiging van mijn betaling, dit zorgde ervoor dat ik eigenhandig Vakantieveilingen nog diverse keren moest benaderen. Uiteindelijk heb ik Vakantieveilingen toch nog een kans gegeven, en op één dag ben ik winnaar geworden van 2 veilingen, dit was voor eenzelfde restaurant. Na het winnen van de veiling bleek dat we vals waren voorgelicht: Het was geen 3-gangen keuzemenu maar slechts een hoofdgerecht. Ook moesten wij binnen een bepaalde periode de voucher benutten en de menu kaart bleek heel anders dan op Vakantieveilingen aangegeven... Erg vervelend allemaal.
Momenteel ben ik alleen nog maar actief op RVveilingen, hier heb ik pas één keer iets gewonnen maar de service is aanzienlijk beter en de communicatie verloopt erg aangenaam. Je voelt je niet een onderdeel van een systeem, maar echt een gewaardeerde klant.
Momenteel ben ik alleen nog maar actief op RVveilingen, hier heb ik pas één keer iets gewonnen maar de service is aanzienlijk beter en de communicatie verloopt erg aangenaam. Je voelt je niet een onderdeel van een systeem, maar echt een gewaardeerde klant.
Ik heb vorig jaar meegedaan met vakantieveilingen. We gaan altijd graag met het gezin naar Slagharen, en ik had 2 wig wam tenten gewonnen voor een midweek. Totaal was ik 230 euro kwijt. Ik heb meteen betaald, en ik wilde ook graag meteen de vakantie boeken, want het was toen zomer vakantie.
Ik heb gebeld, en ik kreeg te horen dat ze helemaal volgeboekt waren. Nu had ik nog 2 weken voor de zomervakantie voorbij was, dus er waren mogelijkheden zat dacht ik. Maar niks was minder waar. Slagharen had pas weer plaats in September, als onze kinderen weer naar school moeten. En in de herfstvakantie waren de 2 gewonnen tickets niet meer geldig.
Ik heb nog gevraagd naar een passende oplossing. Mijn geld terug, een deel van het geld terug, in de herfstvakantie, een tegoedbon, alles was NEE.
We kwamen al zo'n 10 jaar graag in Slagharen. Zowel op de camping, een los dagje, in een huisje of in de wigwam. Maar nu zijn we helemaal klaar met zowel vakantieveilingen, die niks voor ons konden betekenen, en we zijn ook helemaal klaar met Slagharen.
Beiden kwamen ze ons niet tegemoet.
En dan is 230 euro toch veel geld, voor NIKS. Helemaal NIKS hebben we er voor terug gekregen.
Erg schandalig vind ik.
Ik heb gebeld, en ik kreeg te horen dat ze helemaal volgeboekt waren. Nu had ik nog 2 weken voor de zomervakantie voorbij was, dus er waren mogelijkheden zat dacht ik. Maar niks was minder waar. Slagharen had pas weer plaats in September, als onze kinderen weer naar school moeten. En in de herfstvakantie waren de 2 gewonnen tickets niet meer geldig.
Ik heb nog gevraagd naar een passende oplossing. Mijn geld terug, een deel van het geld terug, in de herfstvakantie, een tegoedbon, alles was NEE.
We kwamen al zo'n 10 jaar graag in Slagharen. Zowel op de camping, een los dagje, in een huisje of in de wigwam. Maar nu zijn we helemaal klaar met zowel vakantieveilingen, die niks voor ons konden betekenen, en we zijn ook helemaal klaar met Slagharen.
Beiden kwamen ze ons niet tegemoet.
En dan is 230 euro toch veel geld, voor NIKS. Helemaal NIKS hebben we er voor terug gekregen.
Erg schandalig vind ik.
-
Vakantieveilingen.. de ene keer prima en de andere keer wat slordig in afhandeling. Ik ben het persoonlijk met Juliette eens, RVveilingen heeft een betere service
Heb het ooit meegemaakt met 2 sauna entree bonnen die ik via vakantieveilig
gekocht had.
Belde voor een reservering, nee hoor het zat vol voor de aankomende weken.
Bel ik na een uur terug om een gewone reservering (dus zonder vakantie veiling bon) te reserveren,
ja hoor er was gewoon plaats......raar maar waar.
gekocht had.
Bel ik na een uur terug om een gewone reservering (dus zonder vakantie veiling bon) te reserveren,
Klopt, maar eerst vragen welke dagen beschikbaar zijn en dan pas over vakantieveiling praten, dat werkt meestal.Chocomelk schreef:Heb het ooit meegemaakt met 2 sauna entree bonnen die ik via vakantieveilig
gekocht had.
Nee niet bij die sauna die vragen het zelf meteen of je een boneleven schreef:
Klopt, maar eerst vragen welke dagen beschikbaar zijn en dan pas over vakantieveiling praten, dat werkt meestal.
ter beschikking hebt en zo ja welke.
veilingen bonnen vouchers ????????????? wat een gedoe allemaal.
ontspannen op vakantie gaan via een of andere veiling ?
ontspannen op vakantie gaan via een of andere veiling ?