LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sanoma Pink Ribbon aktie 2009

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Bibivb

Sanoma Pink Ribbon aktie 2009

Ongelezen bericht door Bibivb »

In Oktober heb ik vol enthousiasme deelgenomen aan de puzzelaktie van Sanoma waarbij 5 puzzels ingevuld moesten worden en deze samen vormeden de oplossing van een puzzel.
Wanneer je een donatie deed kon je meedoen aan de wedstrijd/puzzelaktie waarbij dan prijzen te verdienen vielen.
Daar ik de strijd tegen borstkanker steun heb ik meegedaan en de gedachte dat ik aan een goed doel doneerde was de juiste motivatie.
Maar toch voel ik me genept want is er ergens iemand die iets weet over de uitslag van die puzzelaktie? Op basis van emotie doe je mee en vervolgens hoor of lees je er niks meer over.
Heb dus ook een mailtje naar de organisatie gestuurd in December. In hun reaktie werd me verteld dat in Januari de prijswinnars bekend zouden worden gemaakt.
Nu gaat het me niet om het al dan niet steunen van de strijd tegen borstkanker maar het gaat me wel om dit soort akties waarbij ingespeeld wordt op je emotie en vervolgens valt het stil.
Zijn er meer mensen die dit herkennen?

jakkelientje

Re: Sanoma Pink Ribbon aktie 2009

Ongelezen bericht door jakkelientje »

Hoi Bibi,

Ja, gelijk heb je!! Eerst hebben ze je nodig en lokken ze je met mooie
prijzen (waar het me niet direct om te doen was). Maar dan heb je mee-
gedaan en zeggen ze dat er een uitslag bekend wordt gemaakt, en ver-
volgens hoor je nooit meer wat van ze.
Ik daag de redactie uit om eerst maar eens de gewonnen prijzen en de
gelukkige winaars bekend te maken. Vervolgens mogen ze hun excuses
eens maken aan degenen die meegepuzzeld hebben, dankzij hen waren
tenslotte deze prijzen realiseerbaar gemaakt.!!!!!

Oja, Pink Ribbon, sla mij maar over, ik weet inmiddels wel beter.
In de toekomst zal ik niet meer mee puzzelen.

Groet, Jakkelientje.

Joseetje-36

Re: Sanoma Pink Ribbon aktie 2009

Ongelezen bericht door Joseetje-36 »

Ik weet niet hoe het de afgelopen jaren was, maar ik heb dit jaar (puzzel 2012) een fiets gewonnen!!
Ik moet hem nog krijgen, ik kreeg de vrijdag voor kerst bericht, dat ik gewonnen had en de dame van Gazelle is tot en met vandaag op vakantie, vandaar dat er nog niets is geleverd, maar toch....

Gesloten