LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Centerparcs/sunparks

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
sjoiske

Centerparcs/sunparks

Ongelezen bericht door sjoiske »

Hallo een vraagje wij hebben in augustus 2012 een vakantie geboekt voor de komende mei vakantie op centerparcs de haan. Een 8 persoons cottage waarbij wij opgemaakte bedden ed hebben bijgeboekt. Nu krijg ik vorige week plompverloren een mail " wij heten u van harte welkom op sunparks de haan aan zee" u kunt nu met 30% korting extra services boeken zoals opgemaakte bedden. Dit was al bijgeboekt.Niemand kan nu zeggen hoe een en ander gaat. De centerparcs services entertainment ed blijft tot naar Pasen maar volgens mij is de meivakantie toch echt later.
Nu is het zo dat wij voor center parcs kiezen omdat deze levende mascottes hebben en geen pluizige wandelende dingen, met alle respect hoor voor die figuren. Maar wij hebben een zwaar gehandicapt kind wat helemaal in paniek raakt bij deze pluizige dingen.
Wat moet ik nu accepteren? Niemand van centerparcs of sunparks of de haan kan duidelijkheid bieden.... Als alleen duurder omboeken naar een ander park.

Auti-Mama

Re: Centerparcs/sunparks

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

Sunparks is toch Center Parcs?? Dacht dat als een bepaald Center Parcs park niet meer aan bepaalde (hoge) kwaliteitseisen kan voldoen (bv, zwembad heeft wat extra onderhoud nodig, huisjes zijn te oud) het vanzelf een Sunparks werd. Dat is mij in ieder geval wijs gemaakt toen ik een week Sunparks in Zandvoort had gewonnen. En om eerlijk te zijn vond ik Sunparks echt geen 1500 euro voor een week waard. We hebben ons prima vermaakt, maar alles was net wat ouder. Was daar trouwens geen mascotte, maar een kinderboerderij.

Doe eens navraag bij ANVR of zo in hoeverre je in je recht staat om evt. de boeking te annuleren. Al vrees ik dat naamswijziging geen reden is, aangezien het huisje wat je hebt geboekt hetzelfde blijft.

zielig meisje

Ongelezen bericht door zielig meisje »

De Haan is geen centerparcs en is dat nooit geweest. Eigenlijk mag het nog niet eens een Sun Park zijn, zo vuil en versleten dat het er is. Als U kunt annuleren, altijd doen. Ik adviseer U naar het Vennenbos of de Lommerbergen te gaan. Daar is hele leuke animatie voor de kinderen met puk & Pelle.

zielig meisje

Ongelezen bericht door zielig meisje »

G-Girl schreef: Zal je de rest van je reactie ook wel uit je duim gezogen hebben.
Erg jammer de manier waaop je denkt hier opmerkingen te moeten maken jegens anderen. Ik heb je bericht dan ook gemeld.

Verder heb ik niets uit mijn duim gezorgen. Ik ben er geweest en het is een ouwe vieze puinzooi. Zelfs gratis is nog te duur voor dit park.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

zielig meisje schreef:De Haan is geen centerparcs en is dat nooit geweest. Eigenlijk mag het nog niet eens een Sun Park zijn, zo vuil en versleten dat het er is. Als U kunt annuleren, altijd doen. Ik adviseer U naar het Vennenbos of de Lommerbergen te gaan. Daar is hele leuke animatie voor de kinderen met puk & Pelle.

ga svp niet naar dit versleten park, slecht onderhoud muffe huisjes langs een sloopbedrijf gelegen etc etc :oops:

sjoiske

Ongelezen bericht door sjoiske »

nou we hebben besloten te annuleren..... we gaan of naar landal coldenhoven ( vele betere faciliteiten voor gehandicapten in de cottages) of naar stichting bio oord.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

sjoiske schreef:nou we hebben besloten te annuleren..... we gaan of naar landal coldenhoven ( vele betere faciliteiten voor gehandicapten in de cottages) of naar stichting bio oord.
Dan is is jou omstandigheid, zo te lezen, bio oord beter, sluit aan bij wat je schreef, geen pluizige beesten, Coldenhoven wel. Maar dat is uiteraard geheel jou keuze, je weet zelf beter dan wij wat wel en niet kan.

Gesloten