LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stekker bij KPN eruit .een week geen tv en internet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ciske

Re: stekker bij KPN eruit .een week geen tv en internet

Ongelezen bericht door ciske »

Ook Ciske roept "dat is te lang" maar dat wordt nergens contractueel geregeld
Kan best wel zo zijn bprosman, bij jou is een provider denk heilig :lol: , maar een week zonder diensten zitten is te lang, zelfs zeer onbeschoft van het bedrijf .

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

ciske schreef:
Ook Ciske roept "dat is te lang" maar dat wordt nergens contractueel geregeld
Kan best wel zo zijn bprosman, bij jou is een provider denk heilig :lol: , maar een week zonder diensten zitten is te lang, zelfs zeer onbeschoft van het bedrijf .
Tsja, dat kan je wel vinden, maar zo makkelijk is het natuurlijk niet. Al was het alleen maar omdat nergens in het contract met KPN een gegarandeerde uptime of oplostijd staat, enkel iets van een behoorlijke inspanning vanuit kpn of iets anders van die strekking. En laten we wel zijn, de gemiddelde consument, ook hier, heeft geen idee wat er allemaal nodig is om ettelijke miljoenen klanten te voorzien van werkende TV, internet etc etc.

Bovendien, "gisteren" zoals TS schrijft, was gezien de datum van 3 januari voor de start van dit topic, dus 2 januari, maw die toen genoemde week is pas de 9e, aanstaande woensdag, voorbij. Laten we KPN dan ten minste nog tot dan het voordeel van de twijfel gunnen, toch?

ciske

Laten we KPN dan ten minste nog tot dan het voordeel van de twijfel gunnen, toch?
Die mag jij van mij geven, ik blijf zeggen dat welke provider dan ook , het te lang is.
Al weet ik dus niet hoe TS het gevraagd heeft, gezien de opmerking ....dat ex man een steen door ruiten gooit.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Ex man gooit met stenen, zou ex man de stekker gesaboteerd hebben ?

ciske

Har06 schreef:Ex man gooit met stenen, zou ex man de stekker gesaboteerd hebben ?
:lol: :lol:

Moedt

Ongelezen bericht door Moedt »

Ik vind dit slechte service van KPN want als ze weten wat de oorzaak is moeten ze gewoon iemand sturen om het probleem op te lossen.
Verder vraag ik me af of de kosten in mindering worden gebracht voor de periode dat je geen gebruik kon maken van hun diensten.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Verder vraag ik me af of de kosten in mindering worden gebracht voor de periode dat je geen gebruik kon maken van hun diensten.
Meestal wel maar je moet er dan wel zelf om vragen.
Bij Ziggo heb ik het destijds niet gedaan omdat het netto om 4..5 dagen van de maand ging en ik mijn tijd wel nuttiger kan gebruiken. En dan kan ik de klantenservice nog gratis bellen, met een dure mobiel verstook je meestal meer belkosten dan dat het oplevert.

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

solleila schreef:Gisteren zat ik tv te kijken. En plots had ik geen beeld. Ik checken en dus ook geen internet. Foutmelding f12 geen ip adres. Zelf modem en Expedia box gecheckt. Maar geen signaal. Gereset. Nee nog steeds niet. Gebeld met KPN. En via medewerker gereset. Lukt ook niet. Blijkt geen signaal. Blijkt dat de hub(stekker) eruit ligt .Er moet een monteur komen en U rekent er maar op het duurt een week. Lekker dus. Een fout van KPN kun je een week niet internetten en tv kijken omdat er een.stekker uit ligt. Ook bij KPN winkel werd ik slecht geholpen. Echt afgesnauwt. Mijn ex man gooide bij slechte service altijd een steen de ruiten van die winkel. nou die neiging kreeg ik ook Kan iemand mij uitleggen waarom het bijna een week moet duren voordat iemand een stekker in een stopcontact in kan doen? Gaat er maar 1x in de week iemand naar verdeelkastje ofzo?
Een stekker valt niet zomaar uit een stopcontact. Er is natuurlijk wel iets kapot gegaan, maar het zal niet zo simpel zijn als nu wordt gemeld. Als de hub kapot is , kan het goed zo zijn dat ook uw buren geen signaal hebben.

In dit soort gevallen zou ik altijd eerst even afwachten wat de werkelijke oorzaak en werkelijke reparatietijd is geworden, alvorens een forum te bestoken met klachten.

ciske

kan het goed zo zijn dat ook uw buren geen signaal hebben.
Wie zegt dat de buren kpn hebben?

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Bij wijze van spreken Cisce :wink:

ciske

bprosman schreef:Bij wijze van spreken Cisce :wink:
:lol: Dat kan ook.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

ciske schreef:
lanaceet schreef:Een week wachten op een monteur is niet redelijk te noemen. Zeker niet als de KPN zelf de veroorzaker van de storing is.
Je kan je natuurlijk enorm opwinden hierover, of gewoon je contract uitzitten en daarna een abo via de kabel nemen. De werkelijke snelheid is verbazend veel hoger dan van KPN. (dat kun je testen bij de buurman :)
En, er is nog altijd een analoog TV signaal beschikbaar waarmee je TV kan kijken bij een storing.

Wat betreft dat zakelijke abonnement bij KPN, daar maken ze helemaal misbruik van de ondernemers.
De zakelijke gebruiker geniet minder bescherming dan de particuliere.

Precies een week wachten is zeker te lang.
Een week geen verbinding komt overeen met een beschikbaarheid op jaarbasis van 98%. Voor een niet redundante consumentendienst is dat heel acceptabel. Vooral omdat KPN geen garanties geeft op zo'n hoge beschikbaarheid. Als je een hogere beschikbaarheid absoluut nodig vindt moet je voor een redundante oplossing zorgen.

ciske

. Vooral omdat KPN geen garanties geeft op zo'n hoge beschikbaarheid
KPN geeft nooit garanties nee, alleen de betalingen van klanten loopt allemaal prima.

We weten het , jij hebt kpn en bent er tevreden over, alsnog mag een ander daar niet te vreden over zijn.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

De stekker zit er bij KPN sowieso niet in.

ciske

Bob Schurkjens schreef:De stekker zit er bij KPN sowieso niet in.
:lol: :lol:

lanaceet

Ongelezen bericht door lanaceet »

Die 98% is keurig inderdaad, maar erg voorbarig om de periode 02-09 Januari gelijk te trekken aan een jaar. Er kan nog van alles voorvallen. Deze maand heeft ze een Up-Time van slechts 78%
Maar deze beschouwing ter zijde.

Deze mevrouw heeft waarschijnlijk bewust voor een dure consumenten-dienstverlening van de KPN gekozen omdat ze daar een hogere verwachting van heeft. Een illusie, want klantvriendelijkheid en service gerichtheid van KPN ligt ver beneden niveau. (zeker gezien ervaringen met andere goedkopere telecom aanbieders) Problemen en storingen komen overal voor en zijn niet te voorkomen. Wat een telecom aanbieder wel in de hand heeft is de manier hoe hiermee wordt omgegaan.
Hoe service-gericht was het geweest als mevrouw in de KPN winkel een een "internet-dongel" had meegekregen?
Lever maar weer in bij de monteur mevrouw...
Dan maakt die week (of langer) ook niet veel meer uit.
Wat KPN nu bereikt is wederom iemand die wat makkelijker over te halen zal zijn om over te stappen.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

lanaceet schreef:Die 98% is keurig inderdaad, maar erg voorbarig om de periode 02-09 Januari gelijk te trekken aan een jaar. Er kan nog van alles voorvallen. Deze maand heeft ze een Up-Time van slechts 78%
Maar deze beschouwing ter zijde.

Deze mevrouw heeft waarschijnlijk bewust voor een dure consumenten-dienstverlening van de KPN gekozen omdat ze daar een hogere verwachting van heeft. Een illusie, want klantvriendelijkheid en service gerichtheid van KPN ligt ver beneden niveau. (zeker gezien ervaringen met andere goedkopere telecom aanbieders) Problemen en storingen komen overal voor en zijn niet te voorkomen. Wat een telecom aanbieder wel in de hand heeft is de manier hoe hiermee wordt omgegaan.
Hoe service-gericht was het geweest als mevrouw in de KPN winkel een een "internet-dongel" had meegekregen?
Lever maar weer in bij de monteur mevrouw...
Dan maakt die week (of langer) ook niet veel meer uit.
Wat KPN nu bereikt is wederom iemand die wat makkelijker over te halen zal zijn om over te stappen.
Die service biedt KPN, via XS4ALL wel, in ieder geval bij het afsluiten van een nieuw pakket. Dan kan je er voor kiezen om een UMTS dongle te krijgen totdat de aangevraagde verbinding opgeleverd is. Maar dat is enkel bij nieuwe abonnementen, niet bij storingen. Ik ken trouwens geen enkele provider, ook niet in de buitenlanden waar ik wel eens kom, die zo'n service biedt bij een consumentenproduct.

Gesloten