LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Traplift

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
thielen12

Traplift

Ongelezen bericht door thielen12 »

Ik ben in het bezit van een traplift die volgens de Firma Otolift mee kon verhuizen.Nu ga ik verhuizen naar een kleinere woning en wil de lift mee nemen .De firma Otolift gebeld met de vraag hoe gaan we dat doe ofwel wat kunnen jullie voor mij doen.Nou dus wij willen niets doe omdat de lift al ouder is dan 10 jaar.(hier is nooit over gesproken) Dus ik moet maar een nieuwe lift kopen ondanks er aan deze niets mankeert en nog goed werkt.
Zijn er mensen die ook hier zijn tegen aan gelopen .
Zelfs in de folder staat de tekst De enige stoellift waarvan hergebruik meer dan loont.
Was en is dit een verkoop praatje of mag ik hun aan de belofte houden om mij te helpen de lift aan te passen voor hergebruik in mijn volgende woning.Uiteraard wil ik daarvoor gewoon betalen .

kokka

Re: Traplift

Ongelezen bericht door kokka »

zijn er geen andere firma's waar je terecht kan?
er zullen toch best wel aannemers zijn die dit voor je kunnen doen

Moedt

Ongelezen bericht door Moedt »

Het CE- keurmerk vervalt na 10 jaar en de lift mag niet worden gebruikt voor hergebruik.

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

ok, tja dan zal een ander bedrijf je ook niet 'mogen' helpen.
maar zou je hem niet kunnen laten keuren?

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Moedt schreef:Het CE- keurmerk vervalt na 10 jaar en de lift mag niet worden gebruikt voor hergebruik.
Hij wordt niet hergebruikt, hij wordt verhuisd.
Daar is wel verschil tussen.

Gesloten