LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] storneren van bedrag Hollands Nieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
HNgebruiker

storneren van bedrag Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door HNgebruiker »

Sinds het begin (augustus 2012) veel problemen met niet kunnen bellen/gebeld worden en geen internet buitenhuis met mijn HTC-toestel met prepaid abonnement via Hollands Nieuwe (HN). Ook ik weet niet hoeveel contact met de klantenservice, telefonisch en per mail maar het probleem is niet opgelost. Alle suggesties van HN over wat ik allemaal moest doen, een nieuwe telefoon en reparatie van mijn telefoon hebben niet gewerkt. Ze komen ook niet echt meer met nuttige oplossingen en willen ook niet meegaan in mijn opzegging (per mail) van mijn (helaas) 2-jarig abonnement.

Vorige week geprobeerd het afgeschreven bedrag online te storneren, maar hoorde van mijn bank dat dat niet mogelijk was. Wat blijkt nu, ze schrijven elke maand af alsof het een eenmalige incasso is en die kan niet gestorneerd worden! "Dat doen ze heel slim, heel sneaky" zie de bankmedewerker die ik aan de telefoon had. Vandaag via mijn bank een zgn. "selectieve incasso blokkade" laten doen, zodat ze volgende keren niet meer af kunnen schrijven (tenzij ze meerdere rekeningen gebruiken en met een andere rekening gaan afschrijven, zei de bankmedewerker). Ook een rode intrekking incasso-kaart op de bus gedaan naar HN. Ben benieuwd of ze die verwerken zoals het hoort. Dan krijg ik als het goed is een acceptgiro en dan kan ik zelf bepalen wanneer ik die betaal. Ook een aangetekende brief met opzegging van de overeenkomst vanwege ondeugdelijk product verstuurd. Hopelijk snappen ze het dan bij Hollands Nieuwe???

Wil Kooy

Re: storneren van bedrag Hollands Nieuwe

Ongelezen bericht door Wil Kooy »

Ik heb ook veel problemen met HN geen sms kunnen ontvangen en geen oplossing. Heb je voor mij een adres van HN want ik kreeg alleen maar een postbus in Amsterdam. Ik ga vandaag een aangetekende brief versturen, maar volgens mijn rechtsbijstandsverzekering is het beter om dit in een aangetekend schrijven te doen.

Alvast bedankt

HNgebruiker

Ik heb het adres in Maastricht gebruikt, zoals in de algemene voorwaarden op hun website:

http://www.hollandsnieuwe.nl/assets/bra ... 121001.pdf

Ook wat daarin staat over opzegging in artikel 18 (18.5) is wel nuttig om te weten..."met behoud van schadevergoeding" en ze schieten tekort in hun verplichtingen.

HNgebruiker

En misschien een idee: stuur de brief ook per gewone post en plaats hem als bijlage in een e-mail aan de klantenservicel. Als ze hem dan nog niet krijgen...

Wil Kooy

Ongelezen bericht door Wil Kooy »

Bedankt voor de tip. Mijn rechtsbijstandsverzekering heeft dit inderdaad ook geadviseerd.

hollandsnieuwe
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door hollandsnieuwe »

Beste klant,

Wat een vervelende situatie. Zou je ons per prive bericht je gegevens willen sturen?
Dan kunnen we dit direct doorzetten naar de desbetreffende afdeling.

Onze excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Wil Kooy schreef:Ik ga vandaag een aangetekende brief versturen, maar volgens mijn rechtsbijstandsverzekering is het beter om dit in een aangetekend schrijven te doen. Alvast bedankt
:?:

HNgebruiker

Beste Hollands Nieuwe,

Ik ben dat stadium allang voorbij, ik heb alle afdelingen al gesproken, ik hoef niemand meer te spreken. Word al een half jaar van het kastje naar de muur gestuurd, ben er klaar mee. Het feit alleen al dat jullie BEWUST een "sluwe" constructie bedenken met een bepaalde mutatiecode via de bank, die ervoor zorgt dat bedragen niet gestorneerd kunnen worden zegt genoeg. Niet erg klantvriendelijk.

Williewortelkasper

Ongelezen bericht door Williewortelkasper »

PAS OP Hollands Nieuwe beloofd veel maar doet niets, alleen een deurwaarder inschakelen en zorgen dat je via Previtel nergens meer een telefoon kunt aansluiten!
Door Hollands Nieuwe slechte en dure klantenservice worden veel fouten gemaakt en die vallen allemaal op het bordje van hun klanten, een zeer onprofessionele organisatie die in deze tijd niet meer zou mogen voorkomen, dus consumenten verenig U en ga naar andere aanbieders.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

HNgebruiker schreef:Vorige week geprobeerd het afgeschreven bedrag online te storneren, maar hoorde van mijn bank dat dat niet mogelijk was. Wat blijkt nu, ze schrijven elke maand af alsof het een eenmalige incasso is en die kan niet gestorneerd worden! "Dat doen ze heel slim, heel sneaky" zie de bankmedewerker die ik aan de telefoon had.
Maar daar heb jij geen machtiging voor af gegeven. Met andere woorden: je kunt melding doen van een onterechte incasso en dan kun jezelf tot 13 maanden nog afschrijven.

Gesloten