Geacht forum,
Sinds enige tijd ben ik mijn gadgets van Norton Internet security kwijt. Ik kan hem nergens terug vinden. Wie kan mij vertellen hoe ik die op mijn scherm terug krijg?
Hgr.
brolue
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gadgets voor Norton
Re: Gadgets voor Norton
Beste G-Girl
Bovenstaande aanwijzingen heb ik geprobeerd maar daar staat de Gadgets niet meer bij.
Als ik met de r-muisknop op de gadgets druk welke op het scherm staan krijg ik het venster met de nog eventueel te plaatsen gadgets. Daar staat Norton niet bij.
vr.gr brolue.
Bovenstaande aanwijzingen heb ik geprobeerd maar daar staat de Gadgets niet meer bij.
Als ik met de r-muisknop op de gadgets druk welke op het scherm staan krijg ik het venster met de nog eventueel te plaatsen gadgets. Daar staat Norton niet bij.
vr.gr brolue.
Probeer via :
start
configuratie
Bureaubladgadgets
Kijk, of deze er bij staat, anders via "Meer gadget downloaden" in dit aparte geopende venster.
start
configuratie
Bureaubladgadgets
Kijk, of deze er bij staat, anders via "Meer gadget downloaden" in dit aparte geopende venster.
Edit:nevermind schreef:Probeer via :
start
configuratie
Bureaubladgadgets
Klopt niet wat ik heb geschreven, want deze is er niet meer beschikbaar.
Lees zelf:
Het Norton-productpictogram wordt niet op uw Windows-bureaublad gemaakt wanneer u de huidige versie van uw Norton-product installeert. Het Norton-gadget is bovendien stopgezet en niet langer beschikbaar.
https://www-secure.symantec.com/norton- ... g=en&ct=us