LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wehkamp Sale?? Wehkamp heeft het opgelost

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Kwiebes
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 jan 2013 19:30

Wehkamp Sale?? Wehkamp heeft het opgelost

Ongelezen bericht door Kwiebes »

Op 2-1-2013 bestel ik in de SALE bij Wehkamp een leuke jas van C&A, aangezien ik in de winkel van C&A eerst jassen heb gepast om zeker te zijn van de maat, plaats ik mijn bestelling in maat 48 prijs € 26,55.
De volgende dag de jas binnen, maar hij zat toch iets te krap, dus ik wil meteen een maat groter bestellen. Tot mijn verbazing is dezelfde jas nu ineens € 35,40 , dus binnen 24 uur bijna € 10,- duurder :?: Ik stuur een klachtenformulier in, maar tot op heden nog steeds geen reactie.

Hoe kan iets in de SALE elke dag van prijs veranderen, want op 4-1 toen mijn jas met een maat groter binnen kwam, keek ik op de site en toen was de jas weer ineens € 35,-

Bij Wehkamp waren we ze wel zo slim om ineens het artikelnummer te wijzigen, terwijl het toch echt 2 dezelfde jassen zijn.

Ik vindt dit allemaal erg wazig en ben van plan om foto's / filmpjes te maken van beide jassen zodat ze niet kunnen zeggen dat het om 2 verschillende artikelen gaan. Ook wat betreft maat maakt het niet uit, je betaald dezelfde prijs voor wat voor maat dan ook.

Ik heb overigens geen mail gehad dat mijn bestelling kwa prijs niet klopte o.i.d. dus mijn vraag is of dit zomaar kan en mag?? Iets in de sale hoort toch niet meer duurder te kunnen worden??

Voor mij is dit in elk geval mijn laatste bestelling geweest bij Wehkamp
Laatst gewijzigd door Kwiebes op 11 jan 2013 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Wehkamp Sale?? Wehkamp heeft het opgelost

Ongelezen bericht door sjoegel »

Had je ook geklaagd als het goedkoper was geworden ?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Wehkamp Sale?? Wehkamp heeft het opgelost

Ongelezen bericht door berndv »

Kwiebes schreef:Iets in de sale hoort toch niet meer duurder te kunnen worden??
Waarom niet? Een prijs kan variëren. Een winkel staat het vrij om de prijzen zelf te wijzigen, meestal varieert de prijs niet per dag, maar er is geen wet die hier iets aan doet. Of het netjes is is een andere discussie.

Webcarewehkamp.nl
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00

Re: Wehkamp Sale?? Wehkamp heeft het opgelost

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens en eventueel het forum waarop u uw klacht kenbaar heeft gemaakt ) naar mij te mailen: [email protected].

Regggy
Berichten: 228
Lid geworden op: 04 mei 2010 20:12

Re: Wehkamp Sale?? Wehkamp heeft het opgelost

Ongelezen bericht door Regggy »

Ja, het mag.

Dat Wehkamp hier zelfs nog komt 'bemiddelen' geeft imho alleen maar aan hoe bang sommige bedrijven voor de druk van social media en slechte reclame zijn. Als je de klant gelijk geeft terwijl ze dit *niet* hebben krijg je vanzelf egoistische asociale mensen die verwachten overal maar hun gelijk te kunnen halen, zelfs in de meest idiote situaties.

Een gekochte jas is de volgende dag duurder! Hoe haalt de winkel het in zijn hooft om toch zoiets bizars te doen.. Lijkt wel alsof het een bedrijf is, wat zich ook met behalen van winst dient bezig te houden.. :roll:

Kwiebes
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 jan 2013 19:30

Re: Wehkamp Sale?? Wehkamp heeft het opgelost

Ongelezen bericht door Kwiebes »

sjoegel schreef:Had je ook geklaagd als het goedkoper was geworden ?
waar slaat dit nu op? Als de jas binnen 1 dag na mijn bestelling nogmaals in pris was verlaagd misschien wel ja. Kijk als een product in de Sale per week van prijs veranderd vindt ik dat misschien nog logisch maar binnen 24 uur??

Kwiebes
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 jan 2013 19:30

Re: Wehkamp Sale?? Wehkamp heeft het opgelost

Ongelezen bericht door Kwiebes »

Gistereavond kom ik laat thuis en vindt een mail van Wehkamp, zij hebben het probleem opgelost en mij voor dezelfde prijs de jas een maat groter aangeboden. Wehkamp dank je wel, netjes en fijn dat het is opgelost :)

Gesloten