LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Autoservice Zeelst

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
Fleurientje
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jan 2013 12:26

Autoservice Zeelst

Ongelezen bericht door Fleurientje »

Goede dag,

Gisteren heb ik een mail verstuurd naar Autoservice Zeelst met daarin de vraag naar het kenteken van een Seat Ibiza uit 2005, aangezien deze afgedekt was op de foto's.

Ik zou 2 uur onderweg zijn naar deze occasion, vandaar dat ik van tevoren wat aanvullende informatie wilde hebben over de auto (via RDW etc.).

Op mijn mail kreeg ik vanmorgen de volgende reactie:

"Sorry geen tijd voor die onzin, bij intresse kom even langs."

Als dit autobedrijf serieus geïnteresseerde kopers met een normale vraag zoveel "onzin" vindt, krijg ik meteen het vermoeden dat er iets te verbergen valt.

Voor mij dus geen bezoekje naar Veldhoven.

Met vriendelijke groet,
Fleur

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Autoservice Zeelst

Ongelezen bericht door sephora30 »

Is inderdaad een rare reactie en zou voor mij ook een reden zijn om daar weg te blijven :shock:

v.d.Heyden
Berichten: 739
Lid geworden op: 19 jan 2010 22:04

Re: Autoservice Zeelst

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

Kenteken niet leesbaar in de advertentie? Rood sein nummer 1.
Reactie van het autobedrijf op uw mail? Rood sein nummer 2.

Uw reactie? De meest verstandige.

v.d.Heyden

thecure
Berichten: 2709
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Autoservice Zeelst

Ongelezen bericht door thecure »

wat ik eigenlijk ook onzin vind, is om 2 uur te gaan reizen voor een occasion.
tweedehands auto's genoeg in de huidige markt. in uw buurt zullen vast ook wel genoeg auto's te koop staan.

voor de rest uiteraard verstandige beslissing om ver weg te blijven van dit autobedrijf (maar dat bent u al, 2 uur reizen maar liefst :lol: )

thecure
Berichten: 2709
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Autoservice Zeelst

Ongelezen bericht door thecure »

aanvulling: even gekeken op hun site. het vreemde is dat niet bij alle auto's de kentekenplaten verwijderd zijn.
bij sommige zijn ze gewoon zichtbaar, bij andere niet.

En die ibiza uit 2005 is echt niet zo bijzonder hoor, daarvan zullen er in uw buurt ook genoeg van te koop staan.

Fleurientje
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 jan 2013 12:26

Re: Autoservice Zeelst

Ongelezen bericht door Fleurientje »

De reistijd die iemand over heeft voor een occasion is natuurlijk persoonlijk, evenals de keuze of een auto wel of niet bijzonder is :wink:

Heb het autobedrijf medegedeeld dat ik hun reactie op dit forum zou plaatsen en kreeg als reactie:

"O.k maar ik ben bijna hele dagen aan het mailen, sorry."

Ik vind dit geen excuus, volgens mij hoort dat erbij!

thecure
Berichten: 2709
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Autoservice Zeelst

Ongelezen bericht door thecure »

Ik vind dit niet onzinnig. het gaat niet eens zozeer om het reageren per email, al verdient dat natuurlijk geen schoonheidsprijs en is het niet klantvriendelijk.

Maar een autobedrijf die bij de fotos de kentekenplaten verwijderd/afdekt, heeft wat te verbergen, en dat mag hier gemeld worden.

Anders krijgen we hier weer topics van: Ik heb een auto gekocht bij Zeelst en er klopt niets van, kilometerstand teruggedraaid enz. enz.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Autoservice Zeelst

Ongelezen bericht door ciske »

Anders krijgen we hier weer topics van: Ik heb een auto gekocht bij Zeelst en er klopt niets van, kilometerstand teruggedraaid enz. enz
Precies, goed dat TS het hier plaatst.

thecure
Berichten: 2709
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Autoservice Zeelst

Ongelezen bericht door thecure »

G-Girl schreef: Ja natuurlijk. Het gaat om een autobedrijf en die zijn al bij voorbaat schuldig.
Nou nou, zelf werkzaam in de autobranche zeker?

Een autobedrijf die kentekens afdekt/verwijderd op foto's, is inderdaad bij mij (en vast ook bij vele anderen) bij voorbaat schuldig.

Hoe verklaar jij dan de reden waarom een autobedrijf dit doet?

Gesloten