LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Woonprofit

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
nononsensewim

Woonprofit

Ongelezen bericht door nononsensewim »

Hier even een kleine "heads up" , de website www.woonprofit.nl pretendeert veel tegen lage en eenmalige kosten, echter na betaling zul je niets meer horen of zien.

inmiddels heb ik vast abuse/fraude meldingen naar paypal, de ING, Hostnet en nog een paar andere inclusief het illegaal gebruik van een keurmerkzegel hetgeen niet aan ze toegekend is.

Er is wel een geldige KvK inschrijving echter die hebben we vaker gezien.

naam en adres van de persoon erachter is mij inmiddels bekend en bij eerste gelegenheid doe ik aangifte bij de politie.

GJvdZ

Re: Woonprofit

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Ik vraag me overigens af waarom je in deze tijd bij zo'n bedrijf zou aankloppen. Op hele woonmarkt (zowel koop als vrije sector huur) is momenteel de woningzoekende aan zet, niet degene die een woning wil verkopen of verhuren.

nononsensewim

Re: Woonprofit

Ongelezen bericht door nononsensewim »

idd de zoekende is aan zet, deze "bemiddelaar" zou je helpen zoeken, dus ik volg je opmerking niet helemaal.

Gesloten