Voor de zoveelste keer een pakje buiten voor de deur aan getroffen bezorgt door POST.NL15-01-2013
Goededag, sind post nl geprivatiseerd is problemen met de pakket bezorging door POST.NL.
Pakjes worden voor de deur gelegd ,zelf verzekerde zendingen waar voor getekend moet worden worden langs de voordeur gelegd en als je dan thuiskomt is het pakje met daar in een motorjas weg dus een heel gedoen om het terug te krijgen .Post.nl reageerd met de melding we zorgen er voor dat het niet meer gebeurd ,maar een paar weken later weer een pakje langs de deur gelegd en weer de zelfde reaktie van post nl we zorgen dat het niet meer gebeurd ,.Gisteren weer het zoveelste pakje met een elektrische machine weer langs de voordeur in de sneeuw .dus post nl is heel goed bezig maar kan schijnbaar alleen maar slechte bezorgers rond sturen (de goede daar gelaten) ,want schijnbaar kunnen sommige bezorgers doen wat ze willen de klant is toch geen koning maar de bezorger is GOD.
Dus lang leve de pakket bezorgers van post.nl IN VELDHOVEN de klantenservice kan alleen maar zeggen sorry en niets meer lang leven de POST.NL
Rinus uit VELDHOVEN
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PAKJES buiten voor de deur door POST.NL
-
donaldtimo
Re: PAKJES buiten voor de deur door POST.NL
Belachelijk! Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar dit is abnormaal!
-
electomonteur
ligt niet aan post nl 
maar aan de bezorger die is te lui om uit de bus te komen dus mikt deze het gewoon van af het raampje voor de deur en tekent zelf
wij hebben het op beeld(hd1080) en post nl beweerd dat de beelden te slecht zijn terwijl we bijna het naampje van zijn vriendin op zijn ketting kunnen lezen
politie meld dat de beelden zeer goed te gebruiken zijn zelfs voor een inbraak bewijs een maand of 2 geleden bij de buren waar ze via de roldeur binnen probeerde te komen aleen er achter kwamen dat er een extra deur intern was geplaatst tegen inbraak en ramkraak (is computer onderdelen leverancier )
de paaltjes waren wel om hoog (massieve stalen palen )
de daders werden na klein beetje in zoemen direct herkend
en post nl noemd de kwaliteit bagger en niet bruikbaar
maar aan de bezorger die is te lui om uit de bus te komen dus mikt deze het gewoon van af het raampje voor de deur en tekent zelf
wij hebben het op beeld(hd1080) en post nl beweerd dat de beelden te slecht zijn terwijl we bijna het naampje van zijn vriendin op zijn ketting kunnen lezen
politie meld dat de beelden zeer goed te gebruiken zijn zelfs voor een inbraak bewijs een maand of 2 geleden bij de buren waar ze via de roldeur binnen probeerde te komen aleen er achter kwamen dat er een extra deur intern was geplaatst tegen inbraak en ramkraak (is computer onderdelen leverancier )
de paaltjes waren wel om hoog (massieve stalen palen )
de daders werden na klein beetje in zoemen direct herkend
en post nl noemd de kwaliteit bagger en niet bruikbaar
Sorry ik vind post.nl wel zo lachwekkend (bedoel dit zooo sarcastisch).
Bij ons gaat pakketjes wel altijd goed, maja deze mevrouw die het met haar bus bezorgt komt hier uit de wijk, dus das misschien ook anders omdat je elkaar persoonlijk kent.
Maar de gewone briefpost van post.nl is te treurig voor woorden.
Al 7 jaar ellende, diverse klachten gemeld, je wordt gebeld, we doen er alles aan om het goed te laten verlopen.
Ik zeg, leer postbodes lezen en nadenken, want de post die ik op mijn adres krijg lijkt niet op mijn naam of adres, hoevaak loop ik retour brievenbus of naar buren om de verkeerd bezorgde post te "lozen"?
Van de week de zoveelste klacht ingediend, want niet enkel krijg ik post wat niet voor mij bestemd is, mijn post is ook zoek.
Belangrijke afspraken (bv ziekenhuis) krijg ik geen bericht van, dus bellen met ziekenhuis, om daar te horen dat het verstuurd is, naar, welja mijn adres, maar komt nooit aan, ligt het elders, ja weten zulke mensen veel, niet iedereen stuurt het retour afzender, dus zo kan ik afspraken missen.
Krijg je ook nog een vragenformulier of je dat even wilt invullen, is een bureau wat door post.nl is ingeschakeld om klachten op te nemen, allemaal erg leuk, maar er gebeurd dus niks.
Hoezo we doen er alles aan?
Vertrouwen in post.nl (voorheen tnt en ptt) is compleet weg.
We betalen een godsvermogen aan postzegels en pakketpost maar kunnen er niet op vertrouwen dat de poststukken/pakketjes ook daadwerkelijk aankomen daar waar ze naartoe gestuurd worden.
Bij ons gaat pakketjes wel altijd goed, maja deze mevrouw die het met haar bus bezorgt komt hier uit de wijk, dus das misschien ook anders omdat je elkaar persoonlijk kent.
Maar de gewone briefpost van post.nl is te treurig voor woorden.
Al 7 jaar ellende, diverse klachten gemeld, je wordt gebeld, we doen er alles aan om het goed te laten verlopen.
Ik zeg, leer postbodes lezen en nadenken, want de post die ik op mijn adres krijg lijkt niet op mijn naam of adres, hoevaak loop ik retour brievenbus of naar buren om de verkeerd bezorgde post te "lozen"?
Van de week de zoveelste klacht ingediend, want niet enkel krijg ik post wat niet voor mij bestemd is, mijn post is ook zoek.
Belangrijke afspraken (bv ziekenhuis) krijg ik geen bericht van, dus bellen met ziekenhuis, om daar te horen dat het verstuurd is, naar, welja mijn adres, maar komt nooit aan, ligt het elders, ja weten zulke mensen veel, niet iedereen stuurt het retour afzender, dus zo kan ik afspraken missen.
Krijg je ook nog een vragenformulier of je dat even wilt invullen, is een bureau wat door post.nl is ingeschakeld om klachten op te nemen, allemaal erg leuk, maar er gebeurd dus niks.
Hoezo we doen er alles aan?
Vertrouwen in post.nl (voorheen tnt en ptt) is compleet weg.
We betalen een godsvermogen aan postzegels en pakketpost maar kunnen er niet op vertrouwen dat de poststukken/pakketjes ook daadwerkelijk aankomen daar waar ze naartoe gestuurd worden.