Ik ben toch weer overgehaald door ENECO om over te stappen naar hun. Ik was in het verleden al klant van ENECO, maar overgestapt naar NEM omdat ik dacht dat die goedkoper was, maar dat bleek helaas niet het geval, ik was net zo duur uit. ENECO haalde mij dus weer over (via een telefoongesprek) en ze beloofden het boete bedrag terug te betalen met een max van 125 euro per product, dus voor electra en gas 250 euro max. Mijn boete is 123,96 totaal en ik krijg maar 75 euro terug van ENECO. Dat is dus ruim 48 euro te weinig.
Zo werd ook mijn maad termijn maar even verhoogd, bij NEM betaalde ik 276 euro P.M. en dat word bij ENECO 318 euro P.M. Dus niet erg goedkoop. Goed ik verbruik wel wat, maar achteraf was ik dus toch goedkoper uit bij NEM. Ik begrijp er niks meer van. Het gaat ze duidelijk alleen maar om geld binnen te halen en totaal niet om de klant. Zodra je binnen bent word je gelijk gestraft met hogere bedragen, en ze betalen niet eens de volledige boete terug naar nu blijkt, wat ze wel beloofd hadden.
Helaas is het overstappen naar andere energie leveranciers mij niet goed bevallen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overstap NEM naar ENECO
Re: Overstap NEM naar ENECO
Beste Ron.
Stroom en Gas was bij NEM wel goedkoper.....
Alleen de vaste administratie kosten niet en daarom duurder.
Dat U nu een hoger voorschot betaalde is voor de zekerheid.
Ze betalen liever na 1e jaar iets terug dan moeilijkheden met bijbetalen.
Verder is het goedkoper het contract dat loopt uitzitten en dan pas gratis zonder boete overstappen.
Via www.gaslicht.com kun je goed vergelijken en als je voor een betrouwbare maar niet altijd de goedkoopste kiest...
Wat denk je van de www.vastelastenbond.nl , die is wel eerlijk en betrouwbaar en dat zou straks als jou contract afgelopen is een goed alternatief kunnen zijn.
Stroom en Gas was bij NEM wel goedkoper.....
Alleen de vaste administratie kosten niet en daarom duurder.
Dat U nu een hoger voorschot betaalde is voor de zekerheid.
Ze betalen liever na 1e jaar iets terug dan moeilijkheden met bijbetalen.
Verder is het goedkoper het contract dat loopt uitzitten en dan pas gratis zonder boete overstappen.
Via www.gaslicht.com kun je goed vergelijken en als je voor een betrouwbare maar niet altijd de goedkoopste kiest...
Wat denk je van de www.vastelastenbond.nl , die is wel eerlijk en betrouwbaar en dat zou straks als jou contract afgelopen is een goed alternatief kunnen zijn.