| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone duo sim betaling??
Vodafone duo sim betaling??
opgelost via klantenservice
Hallo allemaal,
Enige tijd geleden heb ik besloten om van vodafone (abon. loopt af) naar T-Mobile te gaan, omdat ik nummerbehoud wil heeft t-mobile mijn simnummer nodig.
Mijn simkaart is geknipd om een microsim van te maken en daardoor kan ik de simkaart nummer niet uithalen dit heb ik gemeld bij de vodafone klantenservice met de vraag als ik van hun mijn simkaart nummer kan hebben.
Je raad het al ivm beveilinging mogen de medewerkers van de klantenservice dit NIET doorgeven wat mij ommogelijk maak om naar t-mobile te gaan.
Na veel bellen en uitleggen waarom heb ik iemand gevonden ( van vodafone klantenservice) bereid om mij een nieuwe (duo)simkaart te sturen naar mij, het probleem is dat mij niet verteld is dat ik 19 euro moet betalen (ik weet dat niet veel geld is maar het gaat om de principe) voor de simkaart en dat krijg ik te zien op mijn rekening van januari.
Dus..... ik weer bellen naar de niet zo klanten gericht service van Vodafone waar ze mij zeggen dat ze de medewerker dat dit gedaan heeft niet kunnen bereiken en als ik klant was geblijven kon ze nog dit krediteren op mijn volgende faktuur maar omdat ik weg ga zal ik moeten betalen of een klacht indien.
het is mij een beetje vreemd dit manier van zaken doen, het zou hetzelfde zijn om jullie allemaal te laten betalen omdat jullie mijn post hebben gelezen.... een beetje laat om iets tegen te doen.
Hallo allemaal,
Enige tijd geleden heb ik besloten om van vodafone (abon. loopt af) naar T-Mobile te gaan, omdat ik nummerbehoud wil heeft t-mobile mijn simnummer nodig.
Mijn simkaart is geknipd om een microsim van te maken en daardoor kan ik de simkaart nummer niet uithalen dit heb ik gemeld bij de vodafone klantenservice met de vraag als ik van hun mijn simkaart nummer kan hebben.
Je raad het al ivm beveilinging mogen de medewerkers van de klantenservice dit NIET doorgeven wat mij ommogelijk maak om naar t-mobile te gaan.
Na veel bellen en uitleggen waarom heb ik iemand gevonden ( van vodafone klantenservice) bereid om mij een nieuwe (duo)simkaart te sturen naar mij, het probleem is dat mij niet verteld is dat ik 19 euro moet betalen (ik weet dat niet veel geld is maar het gaat om de principe) voor de simkaart en dat krijg ik te zien op mijn rekening van januari.
Dus..... ik weer bellen naar de niet zo klanten gericht service van Vodafone waar ze mij zeggen dat ze de medewerker dat dit gedaan heeft niet kunnen bereiken en als ik klant was geblijven kon ze nog dit krediteren op mijn volgende faktuur maar omdat ik weg ga zal ik moeten betalen of een klacht indien.
het is mij een beetje vreemd dit manier van zaken doen, het zou hetzelfde zijn om jullie allemaal te laten betalen omdat jullie mijn post hebben gelezen.... een beetje laat om iets tegen te doen.
Laatst gewijzigd door Lexuz op 21 jan 2013 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Vodafone duo sim betaling??
Ik ben wel benieuwd wie de schaar in je originele simkaart heeft gezet, en daaruit volgend, waarom je toentertijd deze niet hebt omgeruild voor een "echte" micro-sim? Die kan (kon?) je volgens mij bij T-mobile bijvoorbeeld gratis afhalen in de winkel, bij inlevering van de oude simkaart. Vodafone biedt zo te lezen diezelfde service aan haar klanten.Lexuz schreef:Hallo allemaal,
De schaar is in de Vodafone winkel ingegaan (gratis). En voor een nieuwe duosim moest ik betalen daarom het knippen.
Weet niet wat voor telefoon je gebruikt, maar bij sommige telefoons is het op te vragen in het menu. Weet dat dit in ieder geval voor android en iOS geldt. Bij iPhone ga je instellingen>algemeen>info en dan onder "iccid"
Mooi is dat, ik ben wel overgestapd (vanaf 11 feb)dus dat is goed maar toen met vodafone was ook mij verteld via de klantenservice dat ik dat nummer niet viahet telefoon zelf kon acherhalen.
Het is zo'n ding dat je maar net moet weten, en dan kom je weer op de kennis die een gemiddelde klantenservice medewerker heeft.
De vraag is wat kan ik nog doen om dit tegen te gaan? Terugvorderen?
Niets. Het is niet iets wat ze zouden moeten weten bij de klantenservice.
Je wilde toen dus voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, en nu weer?Lexuz schreef:De schaar is in de Vodafone winkel ingegaan (gratis). En voor een nieuwe duosim moest ik betalen daarom het knippen.
als je niet wilt/kan helpen dan hoef ik jouw kommentar ook niet te hebben, misschien is mijn verhaal niet duidelijk maar even then.... Bespaar me. Het ging mijvooral om de manier hoe ik Niet geholpen werd door de klantenservice, en dat ze wel iets kunnen doen als ik bij Vodafone blijf. Het lijk chantage wel.sjohie schreef:Je wilde toen dus voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, en nu weer?Lexuz schreef:De schaar is in de Vodafone winkel ingegaan (gratis). En voor een nieuwe duosim moest ik betalen daarom het knippen.
-
witte angora
Ik zou zeggen, loop even een t-mobile winkel binnen, of een winkel waar ze onder andere t-mobile verkopen. Dikke kans dat ze je daar verder kunnen helpen.
Met T-Mobile is alles goed geregeld (hoop ik tenminste) ik heb zelfs gratis een duo simkaart gekregen.