LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Glasvezel

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
DLoenen

KPN Glasvezel

Ongelezen bericht door DLoenen »

Eind januari 2012 heb ik internet en interactieve telefonie bij KPN via de glasvezel aangevraagd. Dat kon niet gelijk aangesloten worden, omdat de lijn blijkbaar nog bezet was. Na veel gebel en 5 maanden later mocht ik mijn aanvraag annuleren, aangezien KPN het probleem niet kon oplossen. Vervolgens heb ik via Tweak glasvezel aangevraagd. Jammergenoeg gebruiken zij de lijnen van KPN en zit ik nu (9 maanden later!!!) nog steeds zonder internet. Wat me vooral ergert is dat KPN elke keer tegenstrijdige berichten geeft: 2 maanden geleden zou het probleem zijn opgelost en moest ik alleen nog op een monteur wachten. Nadat deze vorige week geweest is blijkt dat het nog steeds niet opgelost is. Wat ik ook jammer vind is dat KPN niks vergoed van geleden schade of kosten die ik heb gemaakt. Dat doen ze alleen als je klant bij hun blijft. Met zulke service wil je toch geen klant van KPN zijn? Gelukkig zijn er mensen bij Reggefiber die me helpen met uitzoeken wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden, maar dat helpt weinig wanneer KPN niet meewerkt.
Als het had gekund had ik wel internet via kabel of ADSL aangevraagd, maar dat is in mijn woning niet beschikbaar. De enige mogelijkheid die ik heb is dus glasvezel...

ciske

Re: KPN Glasvezel

Ongelezen bericht door ciske »

Gelukkig zijn er mensen bij Reggefiber die me helpen met uitzoeken wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden, maar dat helpt weinig wanneer KPN niet meewerkt.
Waarom vraag je niet aan Reggefiber of die willen bellen met KPN??

Anders effe langs het juridisch loket gaan, die weten beter de weg.

FreekWillem2

Ongelezen bericht door FreekWillem2 »

En laat Reggefiber nou ook voor een groot deel van KPN zijn :)
http://www.eindelijkglasvezel.nl/organisatie.html

Mijn ervaring met KPN is dat de aanwezige kennis nogal versnipperd is en dat het de nodige moeite kost om alle relevante kennisgebieden bij elkaar te krijgen om het probleem op te lossen. Misschien dat XS4ALL je beter kan helpen als die daar ook glasvezel kan leveren (geen belangen). Wel een KPN dochter, niet de ambtenarij en getreuzel.

jean ducrot

Ongelezen bericht door jean ducrot »

XS4All is waardeloos en te duur dan kun je beter eens kijken bij Concepts ICT die hebben een mooie aanbieding voor 100/100 voor € 56,00 alles in 1 is ook ook van KPN dat dan weer wel.

ciske

jean ducrot schreef:XS4All is waardeloos en te duur dan kun je beter eens kijken bij Concepts ICT die hebben een mooie aanbieding voor 100/100 voor € 56,00 alles in 1 is ook ook van KPN dat dan weer wel.

KPN moet je met een grote boog omheen gaan, niks dan gezeik met dit bedrijf.

DLoenen

Ongelezen bericht door DLoenen »

Ik heb Reggefiber ook al ingeschakeld en zij hebben meerdere malen contact met KPN gehad. Ook heb ik contact met Tweak gehad. Beide komen bij KPN niet verder, omdat niemand daar precies weet wat het probleem is en/of hoe ze het moeten oplossen.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

jean ducrot schreef:XS4All is waardeloos en te duur dan kun je beter eens kijken bij Concepts ICT die hebben een mooie aanbieding voor 100/100 voor € 56,00 alles in 1 is ook ook van KPN dat dan weer wel.
Wat ik met concepts heb beleefd lusten de honden geen brood van, daar mocht ik 8 maanden wachten op een glasvezel aansluiting, en toen ik in die tussentijd A) een vriendin kreeg, en b) met haar verhuisde naar een ander huis waar ze nog geen glasvezel boden, wilden ze in eerste instantie niet eens mijn contract ontbinden. Ik had nog niet eens een klantnummer bij ze godbetert. Nee, dan liever KPN glasvezel, de overstap van mijn ouders vanaf UPC naar KPN glasvezel, inclusief canaal digitaal abonnement en nummerbehoud, ging helemaal foutloos..

H.Pol

Ongelezen bericht door H.Pol »

Ik vrees dat ik nu tegen hetzelfde probleem aan loop bij de KPN.
Alles-in-1 aangevraagd, 27/12/2012 brief met bevestiging ontvangen.
Vervolgens 2 weken later gebeld wat de status van de order was, (online inzien werkt niet.)
Kreeg te horen dat de lijn nog niet vrij gegeven was en dat ze pas verder konden wanneer dat zo was.
En tot die tijd dus ook geen installatie pakket....
Ook contact gehad met Reggefiber, volgen hen kon KPN beter een migratie order aanvragen, dan kan de verhuizing dezelfde dag rond zijn...
Vervolgens een 2e x gebeld met KPN, en de medewerker die ik toen sprak zei dat een migratie order inderdaad beter was geweest....
Huidige abonnement loopt overigens bij Concepts ICT.
Ben intussen nog niet veel wijzer geworden......

ciske

H. Pol, je kan beter die hele zooi annuleren, zie topic glasvezel hier ergens onder, tis ene zooi momenteel met dat glasvezel.

bellen kan trouwens gratis.....0800-0115 of 0800-0402

Geen geld gaan uitgeven met bellen, want je hebt eerder met een blok beton dan met menselijkheid te maken.

ciske

Klaas01

Ongelezen bericht door Klaas01 »

DLoenen schreef:Eind januari 2012 heb ik internet en interactieve telefonie bij KPN via de glasvezel aangevraagd. Dat kon niet gelijk aangesloten worden, omdat de lijn blijkbaar nog bezet was. Na veel gebel en 5 maanden later mocht ik mijn aanvraag annuleren, aangezien KPN het probleem niet kon oplossen. Vervolgens heb ik via Tweak glasvezel aangevraagd. Jammergenoeg gebruiken zij de lijnen van KPN en zit ik nu (9 maanden later!!!) nog steeds zonder internet. Wat me vooral ergert is dat KPN elke keer tegenstrijdige berichten geeft: 2 maanden geleden zou het probleem zijn opgelost en moest ik alleen nog op een monteur wachten. Nadat deze vorige week geweest is blijkt dat het nog steeds niet opgelost is. Wat ik ook jammer vind is dat KPN niks vergoed van geleden schade of kosten die ik heb gemaakt. Dat doen ze alleen als je klant bij hun blijft. Met zulke service wil je toch geen klant van KPN zijn? Gelukkig zijn er mensen bij Reggefiber die me helpen met uitzoeken wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden, maar dat helpt weinig wanneer KPN niet meewerkt.
Als het had gekund had ik wel internet via kabel of ADSL aangevraagd, maar dat is in mijn woning niet beschikbaar. De enige mogelijkheid die ik heb is dus glasvezel...
Ik begrijp hier even iets niet, ik kan het dus verkeerd hebben hoor. maar je schrijft het volgende
Eind januari 2012 heb ik internet en interactieve telefonie bij KPN via de glasvezel aangevraagd
Dan schrijf u het volgende
Dat kon niet gelijk aangesloten worden, omdat de lijn blijkbaar nog bezet was.
Het lijkt net dat als u al eerder een glasvezel provider hebt gehad, dat waar u bent weggegaan.
Klopt deze redenering?

Of is het zo, u heeft een adsl aansluiting en u wilt gebruik maken van glasvezel, als u dit bedoeld dan klopt er namelijk niets van. ADSL heeft totaal niets te maken met glasvezel, en als u nooit glasvezel in gebruik heeft gehad, kan er nooit van ze levens dagen een signaal op staan.

Graag even uw reactie hierop terug.

Gesloten