Onlangs kreeg ze van Nuon een belletje waarin ze bestookt werd om een contract af te sluiten voor reiniging en onderhoud van afzuigkap(??) en ventilatiesysteem. (door Nuon dochter Feenstra)
Toen ze aangaf absoluut niet geïnteresseerd te zijn, aangezien ze A. momenteel krap zaten en B. helemaal geen afzuigkap hebben en C. onderhoud van het centrale afzuigsysteem systeem onder de VVE valt (en waar ze dus al betalen) bleef de dame aan de telefoon doordrammen.
Onervaren als onze dochter hierin is gaf ze uiteindelijk, om maar van het gedram af te zijn, toe VRIJBLIJVEND wat "documentatie" toegestuurd te krijgen. U snapt hem al, dat was een contract.
Ze heeft na ontvangst direct gebeld dat dat absoluut niet de bedoeling was, heeft ook een bevestiging van de annulering ontvangen (die ze van mij moet bewaren alsof hij van goud is), maar toch is ze inmiddels meerdere keren gebeld door Feenstra waarom ze nog steeds geen afspraak gemaakt heeft.
Dit zijn praktijken die je van een Oxxio of NEM verwacht, dat Nuon, of althans het callcenter wat voor Nuon werkt, zich ook van dergelijke laffe methoden bedient valt me vies van ze tegen.
