Beste leden ,
Ik heb een T-Mobile Voordeelsim 150 +100. ( 150 belminuten en 100 sms) .
Nu wordt er deze maand extra kosten in rekening gebracht ivm kosten buiten de belbundel, alhoewel
in de specificatie van de factuur staat dat ik voor 145.32 minuten heb gebeld.
De reden die T-Mobile opgeeft is dat er achteraf de gesprekken naar boven worden afgerond
op hele minuten waardoor er dan boven de belbundel is verbruikt.
Dit vind ik een verkapte weergave van de belminuten omdat ik maandelijks op MIJN T-MOBILE
kijk hoeveel belminuten ik nog tegoed heb . Op deze registratie van T-Mobile kun je dan niet vertrouwen.
Bv : Als er bij mijn beltegoed deze maand bv staat dat je nog 40 minuten kan verbruiken kan het
zijn dat je je beltegoed al hebt bereikt omdat er dan nog geen afronding heeft plaatsgevonden en
je dan 40 minuten buiten de belbundel moet afrekenen.
Hebben meer leden hier ervaring mee.
Mvg
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vermelding beltegoed T-Mobile
Re: vermelding beltegoed T-Mobile
Niet op een dergelijke manier. Bij mij klopt het meestal redelijk, maar heb dan ook een abonnement waarbij alleen de eerste minuut wordt afgerond, dacht dat bij die voordeelsims alles afgerond werd op hele minuten. Was wel in de veronderstelling dat die afronding ook werd meegenomen bij 1202.
Hallo,
Ja, in de Belstatus wordt rekening gehouden met de afronding. Voor de Voordeelsims staat in de tariefvoorwaarden omschreven dat dit gebeurd.
De Belstatus kan echter 48 uur achterlopen. Daarbij wordt bij deze belstatus gemeld dat het om een indicatie gaat en er aan deze telling geen rechten kunnen worden ontleend.
Grt. Casper.
Ja, in de Belstatus wordt rekening gehouden met de afronding. Voor de Voordeelsims staat in de tariefvoorwaarden omschreven dat dit gebeurd.
De Belstatus kan echter 48 uur achterlopen. Daarbij wordt bij deze belstatus gemeld dat het om een indicatie gaat en er aan deze telling geen rechten kunnen worden ontleend.
Grt. Casper.
Volgens mij worden mijn belminuten ook afgerond naar boven, maar ik kom zelfs met afronden niet over mijn maandelijkse beltegoed heen. Maar volgens mij staat overval bij "mijn T-mobile" dat het enkel indicatief is, en dat er aan het eind van elke maand nog extra verrekeningen plaats kunnen vinden, denk aan roaming kosten, bellen naar servicenummers, en zo verder.
-
@allen,
De belstatus is inderdaad indicatief en kan 48 uur achterlopen. Er kunnen hierdoor geen rechten aan ontleend worden.
Met vriendelijke groet,
Harvey
T-Mobile Webcare
De belstatus is inderdaad indicatief en kan 48 uur achterlopen. Er kunnen hierdoor geen rechten aan ontleend worden.
Met vriendelijke groet,
Harvey
T-Mobile Webcare