LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tarief baispakket ING bank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
alfatrion
Berichten: 21938
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Tarief baispakket ING bank

Ongelezen bericht door alfatrion »

GJvdZ schreef:Dat maakt niet uit. Renske99 zegt dat het loon niet omhoog gaat. Ik weerleg dat alleen met de gemiddelde CAO stijging. En omdat bijna alle lonen omhoog gaan, gaan de kosten nog verder omhoog, waardoor volgend jaar alle lonen weer omhoog moeten....
Ik had het anders opgevat.

Renkse99 zegt dat haar loon niet omhoog gaat. Dat is niet te weerleggen met een gemiddelde CAO stijging, omdat er veel werknemers zijn waarvoor er geen CAO van toepassing is. Renkse99 kan zomaar in een branche werken waarop de CAO niet algemeen verbindend is verklaard. Dan is een CAO alleen van toepassing wanneer Renkse99 en haar werkgever zijn aangesloten bij bonden die samen een collectieve arbeidsovereenkomst hebben gesloten.

De stelling "Renkse99 liegt, haar loon gaat wel om hoog" is dus onwaar, althans het tegendeel kan niet aangetoond worden.

keesbroekman
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 jan 2013 08:50

Re: Tarief baispakket ING bank

Ongelezen bericht door keesbroekman »

Allemaal hartelijk dank voor de reacties.

Ik zie velen zeggen: het gaat maar om 20 cent per maand....Maar waar is het principe?
Een onaangekondigde (in mijn geval dan) van 16% vind ik persoonlijk niet aanvaardbaar.

0,20 x 1.000.000 klanten per maand is wel 200.000 euro voor in dit geval de ING!!!!!

Zo maar extra in het zakje van de banken die toch al niet staan te trappelen om hun klanten te plezieren.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Tarief baispakket ING bank

Ongelezen bericht door bprosman »

Een onaangekondigde (in mijn geval dan)
Zeker weten dat je hier geen mail (via e-mail of via het telebankieren systeem) van gehad hebt ?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Tarief baispakket ING bank

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:
Een onaangekondigde (in mijn geval dan)
Zeker weten dat je hier geen mail (via e-mail of via het telebankieren systeem) van gehad hebt ?
Ik heb daar ook geen bericht van gehad, maar maak me er niet druk om.

meniles
Berichten: 158
Lid geworden op: 17 sep 2008 22:50

Re: Tarief baispakket ING bank

Ongelezen bericht door meniles »

Ik heb ook geen melding gehad, maar het wel op internetbankieren gelezen. Mensen waar maken we ons druk om. Tuurlijk het kan een principe kwestie zijn, maar TS maakt zich om die 0,20 euro per maand nu al zo druk dat hij/zij daardoor waarschijnlijk een half jaar van z'n leven kwijt is wegens overmatige stress... For real wij Nederlanders zeuren ook wel heel snel over alles en ik ga er vanuit dat iedereen die op dit forum lid is en overdag tijd heeft om te reageren die 0,20 euro per maand ook wel kan ophoesten.

Ik heb bij ING, ABN en Rabo een rekening en zelfs met deze tariefsverhoging is ING nog steeds de voordeligste van die 3 (overigens niks te nadele van ABN en Rabo die hebben weer andere positieve punten).

Zie het gewoon als extra vergoeding voor de mobiel bankieren app die ING in de markt heeft gezet vorig jaar..
Laatst gewijzigd door meniles op 22 jan 2013 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.

joep873
Berichten: 394
Lid geworden op: 14 mei 2010 19:11

Re: Tarief baispakket ING bank

Ongelezen bericht door joep873 »

meniles schreef:Ik heb ook geen melding gehad, maar het wel op internetbankieren gelezen. Mensen waar maken we ons druk om. Tuurlijk het kan een principe kwestie zijn, maar TS maakt zich om die 0,20cent per maand nu al zo druk dat hij/zij daardoor waarschijnlijk een half jaar van z'n leven kwijt is wegens overmatige stress... For real wij Nederlanders zeuren ook wel heel snel over alles en ik ga er vanuit dat iedereen die op dit forum lid is en overdag tijd heeft om te reageren die 0,20 cent per maand ook wel kan ophoesten.
Ik denk dat ze bij ING 0,20 cent ook niet de moeite waard zouden vinden, de verhoging is dan ook 100x zo groot.

meniles
Berichten: 158
Lid geworden op: 17 sep 2008 22:50

Re: Tarief baispakket ING bank

Ongelezen bericht door meniles »

Ik heb het aangepast hoor Joepie, dank voor je constructieve bijdrage!

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: Tarief baispakket ING bank

Ongelezen bericht door Noble »

keesbroekman schreef:Dag allemaal,

In 2012 berekende de ING bank 3,75 euro per kwartaal voor het BASISPAKKET.]
In 2013 is dat tarief verhoogd naar 4,35 euro per kwartaal.

Dat is een stijging van 16 procent.

Kan dit zo maa?

Hoor graag een reactie.

Kees Broekman
Jawel dit kan zomaar, want de banken weten dat klanten over het algemeen lui zijn en tóch blijven "zitten"

Één van de weinige dingen waar u zeker van kunt zijn is: dat deze idiote verhogingen iederjaar terug zullen komen.

Het goede nieuws?? u KUNT... er wat aan doen,
maar dan moet u gebruik maken van de gratis en gemakkelijke "overstap service"
maar dat gaat u zéker een paar minuten kosten.

dus?? wat gaat ú doen??

Gesloten