LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geefeenblad cadeaukaart – 7 maanden wachten?!

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
abeltman

Geefeenblad cadeaukaart – 7 maanden wachten?!

Ongelezen bericht door abeltman »

Halverwege vorig jaar heb ik een Geefeenblad cadeaukaart gekregen twv € 25,-. Na enig tijd heb ik besloten om deze in te wisselen voor een abonnement van 7 nummers op National Geographic Traveler.

Inmiddels ruim 5 maanden geleden, op 12 augustus 2012, heb ik het abonnement aangevraagd. Dezelfde dag een sumiere email gekregen met een ontvangst bevestiging van de aanvraag. Later is gebleken dat Geefeenblad deze aanvraag op 17 augustus 2012 heeft doorgestuurd naar Betapress (de uitgever van National Geographic Traveler).

Pakweg 2 maanden (oktober 2012) later nog geen blad ontvangen. Aangezien in de bevestigings email een email adres en telefoonnummer van Betapress stond eerst die maar eens gebeld. De medewerker gaf aan dat het een kwartaal blad was en dat alles in orde zou komen. In eerste instantie daarmee akkoord gegaan ondanks dat ik van mening ben dat ook bij een kwartaalblad gewoon het huidige nummer verstuurd kan worden.

Op 30 november 2012 (ruim 3 maanden later) nog steeds geen blad ontvangen, dus nogmaals telefonisch contact opgenomen. Eerst met Betapress... die zouden een en ander uitzoeken. Niets terug gehoord. Gelijk ook maar met Geefeenblad contact opgenomen. Dit is tenslotte de partij waar ik mijn abonnement heb aangevraagd. Medewerker van Geefeenblad heeft dezelfde dag een email naar Betapress gestuurd met aanvraaggegevens.

Twee weken later, op 13 december 2012, geen verder bericht gekregen. Dus een reply gestuurd naar Geefeenblad met cc naar Betapress met verzoek tot een update. Geen reaktie....

2 januari 2013 nog steeds geen reaktie, dus nog maar eens gebeld naar Geefeenblad. Medewerker heeft één en ander uitgezocht en per email bevestigd dat mijn abonnement geregistreerd staat, maar..... dat ik pas in maart 2013 het eerste nummer mag ontvangen. Onvoorstelbaar... 7 maanden na aanvraag??!!!

Gelijk dezelfde dag een reaktie gestuurd dat ik dit onacceptabel vind. Tevens voorgesteld dat Geefeenblad mij het huidige nummer toestuurt ter compensatie van het toch al lange wachten en alle telefoontjes en emails. De volgende stap laat zich raden.... wederom tot op heden geen reactie!!

Spreekt voor zich dat ik niemand aan zal raden om een Geefeenblad cadeaukaart te geven. Het was een leuke verrassing om de cadeaukaart te mogen ontvangen, maar inmiddels overtroeft de frustratie!

Voor nu zit er blijkbaar weinig anders op dan wachten tot maart :(

abeltman

Re: Geefeenblad cadeaukaart – 7 maanden wachten?!

Ongelezen bericht door abeltman »

Op aandringen van Geefeenblad ben ik inmiddels gebeld door Betapress. Ter compensatie heb ik de 2 meest recente exemplaren van National Geographic Traveler ontvangen. Tevens is mij bevestigd dat mijn abonnement inderdaad per maart dit jaar in gaat

Uit eindelijk naar tevredenheid opgelost, maar toch jammer dat het zo moet lopen.

Miepje1

Re: Geefeenblad cadeaukaart – 7 maanden wachten?!

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Fijn dat het opgelost is. Wij kregen ook zo'n kaart. En exact 6 weken na aanmelding viel keurig het eerste blad op de mat. Het hoeft dus niet altijd fout te gaan.

Gesloten