LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort, je hebt er niks aan en komt er ook niet vanaf!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
R-naat

Telfort, je hebt er niks aan en komt er ook niet vanaf!

Ongelezen bericht door R-naat »

Hallo Radar, mede forum gebruikers en Telfort,

Als eerste, jullie verhalen komen zo bekend voor.....samen staan we sterk :wink:

Zoals eerder gezien bij de topics op deze site (en vele anderen) , is telfort nog steeds niet goed op weg. Zoveel mensen die niet meer alleen ontevreden zijn, mensen zijn woedend! Het hele verhaal Telfort klopt van geen kanten, nergens niet. Dat dit anno 2010 nog getolereerd wordt.

Het blijkt ook nog steeds dat je een telefoon-klantenservice het beste kan bereiken via een klachtenforum, jammer.
Even een samenvatting.

Verleden jaar sim only besteld via internet. Aantal weken of maanden het nummer gebruikt,aangemeld bij mijntelfort, later nummerbehoud aangevraagd ivm verlopen oud contract.
Vanaf dat moment heb ik maanden niet kunnen bellen, ruim 10 keer in de winkel geweest, klachten ingediend, spook facturen gekregen, zomaar bedragen afgeschreven ( het gekke was wel toen eenmaal de aut incasso ingetrokken werd,kon er wel gelijk een brief en een factuur vanaf..), bakken met geld gekost, tot maart/ april dit jaar. via een klachtenforum had ik binnen enkele uren(!) contact. Alles zou geregeld worden, dit had niet mogen gebeuren. Over de inhoud van het probleem werd niet gesproken. Ik heb ontzettend me best moeten doen om vriendelijk te blijven ( al had ik waarschijnlijk even uit me stekker geschoten, had ik toen niet kunnen bellen...) Na het schijnheilige gesprek...zo kan je het wel noemen... kon ik mijn telefoon uitzetten en gelijk weer aanzetten...en eureka!! ik kon bellen! Walgelijk tegelijkertijd. Dat heeft dan ook maar 5 weken geduurd... Via een smsje liet telfort weten dat ik per direct afgesloten werd ivm achterstaling betaling. Geen aanmaning ontvangen, geen herinnering ontvangen..helemaal niets!! Nog mooier.... tot op de dag van vandaag heb ik hier last van. Ook nu ben ik weer ruim 2 weken afgesloten, afgelopen vrijdag een herinnering ontvangen!
Doordat ik mij heb moeten aanmelden met het oude nummer op mijntelfort.nl is het niet mogelijk door het nummerbehoud dat ik mijn facturen krijg te zien. Telfort weet hiervan en verrekken het om het recht te zetten. Sinds telfort op de hoogte is, krijg ik weer rekeningen zo hoog! Vreemd hoor, zelfs buiten je belbunel kan het bedrag niet zo hoog zijn

Telfort, ook dit keer is het niet normaal! Ik wordt afgesloten, maar dan ook echt afgesloten. Deze lijn is niet in gebruik. Doordar ik niet bereikbaar ben geweest voor een aantal zakelijke gesprekken zijn hierdoor ook kosten ontstaan, graag verhaal ik deze op Telfort

Voor alle mensen met tips en tricks...alles is ontzettend welkom
Tot dusver de geschillecommissie, alles beter is welkom

Alvast bedankt
Renate ( die langzamerhand laaiend is)

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: Telfort, je hebt er niks aan en komt er ook niet vanaf!

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@R-naat,

Graag laat ik voor u uitzoeken wat er aan de hand is. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken

Laila

winter13

Ongelezen bericht door winter13 »

Beste Renate,

Graag wil ik weten of u kon iets aan de Telfort bewijzen, ik kreeg ook opeens twee rare nota`s, terwijl ik al een paar jaar klant van Telfort ben. Nu moet ik in totaal 864, 14 euro betalen. Vind ik totaal onbegrijpelijk. Gesprekken kloppen niet.Bezwaarschrift een paar maanden ingediend, nooit antwoord op gekregen.

gklement

Ongelezen bericht door gklement »

hoi
ik heb problemen met vast bellen van telfort elke maand als de rekening komt wordt mijn telefoon geblokkeerd omdat ik dan teveel zou hebben gebeld ik heb geen achterstand de rekening komt halen ze van mijn rekening dan doet mijn telefoon het zon week weer niet elke maand het zelfde nu weer ze kunnen mij wel bellen maar ik kan niet bellen wat moet ik hier nu aan doen wordt er niet goed van

graag u reactie bvd

Rim69

Ongelezen bericht door Rim69 »

Ik denk niet dat Renate gaat reageren

Statistieken gebruiker

Laatst bezocht:
21 aug 2010 18:36

Haar probleem is opgelost.

Gesloten