LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Incassobureau-vladimir

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
Jan.forum

Incassobureau-vladimir

Ongelezen bericht door Jan.forum »

Ik twijfel er op dit moment over om zaken te doen met Incassobureau-vladimir, het lijkt mij een goed bureau dat niet alleen een paar brieven stuurt! Heeft er iemand goeie ervaringen met dit incassobureau?

kokka

Re: Incassobureau-vladimir

Ongelezen bericht door kokka »

Ik had nog nooit van dit Bureau gehoord,klinkt als een schimmig bureautje wat zo nu en dan een bonkige rus langs stuurt om de betaling even te regelen.

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

kokka schreef:Ik had nog nooit van dit Bureau gehoord,klinkt als een schimmig bureautje wat zo nu en dan een bonkige rus langs stuurt om de betaling even te regelen.
Er is al eens een spam topic geopend, misschien dat Jan.forum, liever anoniem ook kent. :wink:

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 3&t=108390

Jan.forum

Ongelezen bericht door Jan.forum »

nevermind schreef:
kokka schreef:Ik had nog nooit van dit Bureau gehoord,klinkt als een schimmig bureautje wat zo nu en dan een bonkige rus langs stuurt om de betaling even te regelen.
Er is al eens een spam topic geopend, misschien dat Jan.forum, liever anoniem ook kent. :wink:

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 3&t=108390
Haha nee toevallig niet! Maar bedankt voor het doorgeven misschien dat ik hier nog wat vind.

BUNA

Ongelezen bericht door BUNA »

Ging net even uit nieuwsgierigheid op de website kijken, volgens mij richt dit bureau zich op de vrouwelijk debiteuren en volgens mij willen ze de dames ook wel een bepaald soort vermaak bieden :wink: :lol:

kom op zeg, zo'n bureau kan je toch niet serieus nemen en kan mee ook niet voorstellen dat een "gerenomeerd"bedrijf hier zaken mee zou willen doen :lol:

Marjama

Ongelezen bericht door Marjama »

Dat ziet er op zijn zachtst gezegd heel apart uit met de constructie layout en mannen met ontblote bovenlichamen :lol:

Gesloten