| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Medemblik
-
simon erikson
Medemblik
gemeente medemblik is alleen op geld uit en geeft niks om haar bewoners en huurders. Door fouten van hun in administratie moeten de bewoners betalen en steeds meer betalen. Medemblik ik kom er nooit meer!!!!!
Re: Medemblik
Vertel.............
-
simon erikson
eerst sturen een naheffing van boekjaar 2010 met een brief dat door omstandigheden iedereen maar moet betalen bedrag 400 euro per inwoner. en over boekjaar 2008 naheffing gembelastingen. Ben blij dat ik verhuisd ben.
U bent inmiddels verhuisd, naar ik begrijp. Wat doet Medemblik dan zo fout voor hun bewoners? Want nu stelt u iets vast zonder dat wij met u "mee kunnen leven".simon erikson schreef:gemeente medemblik is alleen op geld uit en geeft niks om haar bewoners en huurders. Door fouten van hun in administratie moeten de bewoners betalen en steeds meer betalen. Medemblik ik kom er nooit meer!!!!!
Dat bewoners meer en meer moeten betalen, tja, dat blijft niet alleen in Medemblik, hoor.
-
simon erikson
De bewoners opzadelen met kosten , door fouten in hun eigen administratie.
simon erikson schreef:De bewoners opzadelen met kosten , door fouten in hun eigen administratie.
Je woont er toch niet meer??? Waar maak je je druk om.
-
simon erikson
Omdat ik hem gisteren ook op de mat kreeg met verzoek binnen 7 dagen betalen
Kan je niet in beroep gaan of ben je nog niet lang genoeg weg uit Medemblik? Ze zullen toch wel een toevoeging "bezwaarschrift indienen" bij de brief/betaling hebben geschreven? Niet geschoten is altijd mis.
-
VioletPrue
Als u in die periode in Medemblik woonde, had moeten betalen en dit niet heeft gedaan, dan ligt de fout toch niet bij de gemeente?
Als zij toendertijd geen rekening hebben gestuurd is dat heel jammer voor u, maar dan staan zij wettelijk in hun recht u alsnog een rekening te sturen.
Wat daar zo belachelijk aan is, zie ik even niet.
Als zij toendertijd geen rekening hebben gestuurd is dat heel jammer voor u, maar dan staan zij wettelijk in hun recht u alsnog een rekening te sturen.
Wat daar zo belachelijk aan is, zie ik even niet.