Nou valt toch wel mee allemaalAJvdB schreef:Ik plaats dit bericht voor mijn ouders, ze zijn al op leeftijd en komen er helaas met xms niet uit. Ik heb besloten er nog een poging voor te wagen...
Vorig jaar maart 2011 zijn mijn ouders overgestapt naar glasvezel, xms. Er kwam iemand langs die de situatie ter plekke heeft bekeken. Deze persoon heeft vervolgens alles besteld. Mijn ouders hebben het allemaal binnen gekregen, nemen voor waar aan wat er in het pakket zit, een goede vriend zou na een maand alles komen installeren, helaas kon deze niet eerder.
Toen kwam het probleem: ze hebben nog een ouderwetse tv, met scart aansluiting dus en de persoon die er verstand van zou moeten hebben heeft een kastje voor de tv besteld met hdmi aansluiting.
Mijn ouders gaan naar de xms winkel in de buurt, die geven aan dat ze het niet zomaar kunnen ruilen, maar dat alles in orde komt. Mijn vader neemt verschillende malen met de winkel contact op. In eerste instantie dachten wij dat de kastjes op dat moment even niet leverbaar waren, maar dat bleek het probleem niet te zijn.
xms wil niet meewerken, want mijn ouders hadden binnen 7 werkdagen het kastje terug moeten sturen omdat het niet de juiste is.
Mijn vader heeft zelfs contact gehad met de directeur van xms, ook die beloofde dat alles in orde zou komen... Jullie raden het al: tot op heden niks.
Nou zijn we 10 mnd verder, ik erger mij kapot dat xms zo met klanten omgaat.
Tevens heb ik zelf contact gehad met een persoon voor mijn eigen internet+tv aansluiting, hij werkte ook voor xms en bij ons in de gemeente willen ze het ook aan gaan leggen. Hoe ik ertegen over stond? Ik legde het verhaal van mijn ouders uit en dat ik er helemaal geen zin in heb. Hij was zeer verbaast over de slechte service van xms en vertelde dat hij zelf nog wel een kastje op voorraad heeft en eventueel kunnen mijn ouders hem hierover wel bellen. Ik zei nog dat ik nog een poging zou wagen op het Radar forum, want xms zou het oplossen en dat gebeurd niet.
Wie heeft er nog tips, of nog beter: leest xms mee op dit forum en gaan ze het "keurig" oplossen zoals het hoort?
Namens mijn ouders hartelijk bedankt! (die zijn natuurlijk wel op de hoogte van dit feit)
Dat zodra je nog geen e-mailtje hebt ontvangen van XMS, waar dit in staat.
Oja, en zodra zij van XMS in gebreken blijft, dus niet de producten kan leveren. Wordt jij als klant het volgende mede gedeeld.4. Onze service
Op dit moment hebben wij het heel erg druk.
Dit komt omdat wij de afgelopen tijd explosief zijn gegroeid.
U als klant hoort hier geen last van te hebben.
Helaas heeft u dat wel.
Op dit moment zijn wij druk bezig met het aannemen en inwerken van extra personeel.
U begrijpt dat dit enige tijd in beslag neemt. Wij vragen uw begrip hiervoor.
De klant en jij dus ook, moet maar even geduld hebben op XMS, totdat het niet zo druk is.Waarom kunt u het abonnement nu niet laten stoppen?
U kunt het abonnement nu niet laten stoppen omdat u een contract voor een jaar hebt afgesloten.