Toen ik dit afsloot, kwam er een melding dat ik binnen 24 uur online kon zijn via mijn account.
Ja dit klopt, dat je binnen 24 uur online kan zijn.
MAAR: gezien dat je geen e-mail binnen heb gekregen, kan je ook niet inloggen op je account.
EN: Het account blijkt wel degelijk al klaar voor je te staan, zoals dit nadien de hoster aan heeft gegeven.
ECHTER: Jij kan dat niet zien dat het allang online was, omdat jij geen e-mail hebt ontvangen.
Hierover zou een mail gestuurd worden.
Juist inderdaad, er wordt een e-mail gestuurd, er zou dan eigenlijk al een belletje rinkelen dat er iets niet klopte. Hier de eerste fout die je dan al gemaakt hebt, je had direct moeten schrijven naar Sity, wat er wellicht fout is gegaan.
Na 4 dagen nog niets gehoord te hebben, ben ik er vanuit gegaan dat er iets fout gegaan was.
Na vier dagen krijg je daadwerkelijk iets door, en je hebt alsog niet aan die bel getrokken naar Sity.
Dat is de tweede fout, nogmaals heb je niet een reactie gegeven naar de Hoster. zoals ook dat je ervan uit bent gegaan. Van uitgegaan dat alles wel snor zit nadat je al 4 dagen iets vernomen te hebben vanuit Sity.
Tot ik na bijna 6 dagen nadat ik de eerste hosting afgesloten heb ineens een rekening kreeg.
He maar dat was niet de bedoeling zeg, ik krijg wel de rekening en ik heb geen toegang tot mijn account.
Na diverse mails gewisseld te hebben met het betreffende hosting bedrijf willen zei nog steeds dat ik de volledige rekening betaal.
ECHTER: Nu vond jij zelf al binnen die 6 dagen dat het veeeeel te lang duurde, dus je sluit bij een andere bedrijf een hosting pakket af. Fout drie.
DAN: ga je maar hun eens aanschrijven per mail, dit na 6 dagen.
Wij kunnen wel al vast vertellen dat je nooit aan Sity hebt gevraagd dat of het e-mail adres die je ingevuld hebt, bij het aangaan van een hosting pakket goed is geschreven. Dat ik ervan uit ga, heeft te maken, dat meerdere daar jouw al op hebben geattendeerd als je dat hun hebt gevraagd.
Door de stappen te ondernemen om bij een andere hoster een pakket af te nemen, zit je wel ineens met twee pakket in je maag. Dat zit je dwars, en als je dan eigenlijk realistisch gaat bekijken kan je Sity absoluut nergens kwalijk nemen dat jij niet eerder aan de bel hebt getrokken.
Waarom niet, omdat je er nu vanuit kan gaan, dat het ingevulde e-mail adres verkeerd in getypt is door jouw.
En dan nog iets, nadat jij 6 dagen erna hun aan gaat schrijven, konden zij je terug schrijven. En waarom zouden zij voor die 6 dagen aanschrijven, dat als de bestelling binnen is en verwerkt, en dat zij jouw netjes een rekening sturen. De e-mails die jij stuurde op de 6de dag, hebben zij op terug gereageerd, omdat daar namelijk wel het goede e-mail adres in stond vermeld.
Denk hier nu maar eerst eens over na, voordat je een reactie erop terug zal geven.
Gezien dat je inderdaad te laat hebt gereageerd, en zelf die stappen hebt ondernomen om een andere hosting pakket aan te vragen bij een andere hoster.
Het probleem zit ook hierin bij jouw, je nu ineens twee pakketten waarvoor je moet betalen. En het maakt dan niet uit dat wie jij bent als je een consument of bedrijf bent. Jij hebt die stap ondernomen om niet eerst de reactie af te wachten van Sity.