| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 komt weer afspraken niet na
-
Diaantjuh83
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 14 jan 2013 20:39
Tele2 komt weer afspraken niet na
Vorig jaar zijn wij verhuisd, ik heb netjes Tele2 gebeld en de verhuizing zou geregeld worden.
De kosten waren maar liefst 35 euro en het zou 6 weken duren.
Zo gezegd zo gedaan, ik kreeg een mail met daarin de aansluitdatum.
6 weken later nog geen internet, ik gebeld en moest het nog maar aankijken tot in de avond ( telefoongesprek van 16 minuten ). Savonds nog geen internet dus nog maar een keer gebeld ( gesprek 21 minuten ) ik moest wachten tot de volgende dag. Volgende helaas nog geen internet dus nogmaals gebeld ( gesprek 9 minuten ) ik zou gebeld worden door een monteur, deze zou op een onbekend tijdstip bellen met een geblokkeerd nummer en zal dit ook maar 1 malig doen.
Aangezien ik aan het werk was heb ik dat telefoontje gemist dus weer met Tele2 gebeld ( 18 minuten )
Ik zou de volgende dag weer door een monteur gebeld worden. Ik heb toen vrij genomen van mijn werk maar ben niet gebeld..... Dus maar weer gebeld ( 17 minuten ) de volgende dag zou ik gebeld worden. Omdat ik redelijk boos aan het worden was zouden de verhuiskosten in mindering worden gebracht en de tijd dat ik geen internet had ook. Hier was ik dan nog een beetje blij mee.
Uiteindelijk is er een monteur geweest en werd het meteen opgelost.
Nu ineens vandaag geen internet???? Ik dus Tele2 gebeld maar liefst 34 minuten aan de lijn gehangen en je raad het niet er staat een rekening open met daarin de verhuiskosten berekend.
Ik kon 7 euro terug krijgen maar de rest niet......
Al met al heel veel telefoonkosten kwijt, een werkdag kwijt veel fusteratie rijker, geen vriendelijk personeel aan de lijn en ben gewoon voor de gek gehouden. Nu geen internet, pas 4 werkdagen na de betaling????? Dank je wel Tele2 voor deze geweldige oplossing!!!!!!!
De kosten waren maar liefst 35 euro en het zou 6 weken duren.
Zo gezegd zo gedaan, ik kreeg een mail met daarin de aansluitdatum.
6 weken later nog geen internet, ik gebeld en moest het nog maar aankijken tot in de avond ( telefoongesprek van 16 minuten ). Savonds nog geen internet dus nog maar een keer gebeld ( gesprek 21 minuten ) ik moest wachten tot de volgende dag. Volgende helaas nog geen internet dus nogmaals gebeld ( gesprek 9 minuten ) ik zou gebeld worden door een monteur, deze zou op een onbekend tijdstip bellen met een geblokkeerd nummer en zal dit ook maar 1 malig doen.
Aangezien ik aan het werk was heb ik dat telefoontje gemist dus weer met Tele2 gebeld ( 18 minuten )
Ik zou de volgende dag weer door een monteur gebeld worden. Ik heb toen vrij genomen van mijn werk maar ben niet gebeld..... Dus maar weer gebeld ( 17 minuten ) de volgende dag zou ik gebeld worden. Omdat ik redelijk boos aan het worden was zouden de verhuiskosten in mindering worden gebracht en de tijd dat ik geen internet had ook. Hier was ik dan nog een beetje blij mee.
Uiteindelijk is er een monteur geweest en werd het meteen opgelost.
Nu ineens vandaag geen internet???? Ik dus Tele2 gebeld maar liefst 34 minuten aan de lijn gehangen en je raad het niet er staat een rekening open met daarin de verhuiskosten berekend.
Ik kon 7 euro terug krijgen maar de rest niet......
Al met al heel veel telefoonkosten kwijt, een werkdag kwijt veel fusteratie rijker, geen vriendelijk personeel aan de lijn en ben gewoon voor de gek gehouden. Nu geen internet, pas 4 werkdagen na de betaling????? Dank je wel Tele2 voor deze geweldige oplossing!!!!!!!
-
Tele2 Webcare
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Tele2 komt weer afspraken niet na
Beste Diaantjuh,
Ik vind het vervelend om te lezen dat er onduidelijkheden zijn ontstaan over de facturen i.v.m. de verhuiskosten. Ben je inmiddels al wel weer aangesloten? Wat is er precies besproken over de heraansluiting? Krijg je de verhuiskosten wel of niet vergoed? Met meer informatie kan ik je beter proberen te helpen. Ik hoop gauw van je te horen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik vind het vervelend om te lezen dat er onduidelijkheden zijn ontstaan over de facturen i.v.m. de verhuiskosten. Ben je inmiddels al wel weer aangesloten? Wat is er precies besproken over de heraansluiting? Krijg je de verhuiskosten wel of niet vergoed? Met meer informatie kan ik je beter proberen te helpen. Ik hoop gauw van je te horen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: Tele2 komt weer afspraken niet na
Misschien is het handiger dat meer info per pb gaat??Met meer informatie kan ik je beter proberen te helpen. Ik hoop gauw van je te horen.
Re: Tele2 komt weer afspraken niet na
Ik vraag mij eens af hier het volgende.Tele2 Webcare schreef:Beste Diaantjuh,
Ik vind het vervelend om te lezen dat er onduidelijkheden zijn ontstaan over de facturen i.v.m. de verhuiskosten. Ben je inmiddels al wel weer aangesloten? Wat is er precies besproken over de heraansluiting? Krijg je de verhuiskosten wel of niet vergoed? Met meer informatie kan ik je beter proberen te helpen. Ik hoop gauw van je te horen.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Hoe kan het zodra er een topic geplaatst wordt door een klant van jullie, dat er dan blijkbaar ineens wel interesse aanwezig is voor een oplossing.
Wij vinden het allemaal vervelend dat wanneer er spraken is van dwaling bij providers, en tegenover de wereld mooi weer spelen. Wil dit niet zeggen dat er daadwerkelijk iets loos is bij jullie van tele2 dat dit soort trieste gebeurtenissen voor vele mensen zeer veel geld kwijt zijn aan dat soort telefoontjes.
Een reactie zou hier wel op zijn plaats zijn.
Re: Tele2 komt weer afspraken niet na
Mijn ervaringen met tele2 zijn zo slecht! ik zou niemand aanraden om daar iets af te sluiten.
Ik heb een verhuizing doorgegeven en het verzoek om het abonnement daarom op te zeggen ivm samenwonen. Mijn vriend heeft namelijk al een internetabonnement lopen. Maar dat blijkt geen reden te zijn om het abonnement op te zeggen. Nu had ik ene mevrouw KOKO aan de telefoon, zwaar onbeschoft! kon mij niet vertellen of dit in de polisvoorwaarden stonden, dat zou ik maar ergens moeten opzoeken.
en klachten insturen had ook geen zin want dan zou het bij haar terecht komen en zou ze niet beantwoorden omdat ze het telefonisch al had gedaan...Wat een service zeg!
Dus na afgekoeld te zijn en de voorwaarden te hebben doorgelezen nogmaals gebeld, blijkt dat ze gelukkig niet op mijn nieuwe adres kunnen leveren dus kan ik kosteloos opzeggen. MAar dat moest dan wel per brief met een bewijsje dat ik daadwerkelijk verhuisd was. Dat dat tegenwoordig nog mogelijk is, dat verhuizing geen reden is om van het abonnement af te komen? In mijn geval heeft mijn vriend het langstlopend contract lopen, zouden ze daar wel leveren dan zaten we dus met 2 abonnementen voor internet, echt te gek voor woorden! Tele2 nooit meer! zal het iedereen afraden.
Ik heb een verhuizing doorgegeven en het verzoek om het abonnement daarom op te zeggen ivm samenwonen. Mijn vriend heeft namelijk al een internetabonnement lopen. Maar dat blijkt geen reden te zijn om het abonnement op te zeggen. Nu had ik ene mevrouw KOKO aan de telefoon, zwaar onbeschoft! kon mij niet vertellen of dit in de polisvoorwaarden stonden, dat zou ik maar ergens moeten opzoeken.
en klachten insturen had ook geen zin want dan zou het bij haar terecht komen en zou ze niet beantwoorden omdat ze het telefonisch al had gedaan...Wat een service zeg!
Dus na afgekoeld te zijn en de voorwaarden te hebben doorgelezen nogmaals gebeld, blijkt dat ze gelukkig niet op mijn nieuwe adres kunnen leveren dus kan ik kosteloos opzeggen. MAar dat moest dan wel per brief met een bewijsje dat ik daadwerkelijk verhuisd was. Dat dat tegenwoordig nog mogelijk is, dat verhuizing geen reden is om van het abonnement af te komen? In mijn geval heeft mijn vriend het langstlopend contract lopen, zouden ze daar wel leveren dan zaten we dus met 2 abonnementen voor internet, echt te gek voor woorden! Tele2 nooit meer! zal het iedereen afraden.
Re: Tele2 komt weer afspraken niet na
natasja7b schreef:Mijn ervaringen met tele2 zijn zo slecht! ik zou niemand aanraden om daar iets af te sluiten.
Ik heb een verhuizing doorgegeven en het verzoek om het abonnement daarom op te zeggen ivm samenwonen. Mijn vriend heeft namelijk al een internetabonnement lopen. Maar dat blijkt geen reden te zijn om het abonnement op te zeggen. Nu had ik ene mevrouw KOKO aan de telefoon, zwaar onbeschoft! kon mij niet vertellen of dit in de polisvoorwaarden stonden, dat zou ik maar ergens moeten opzoeken.
en klachten insturen had ook geen zin want dan zou het bij haar terecht komen en zou ze niet beantwoorden omdat ze het telefonisch al had gedaan...Wat een service zeg!
Dus na afgekoeld te zijn en de voorwaarden te hebben doorgelezen nogmaals gebeld, blijkt dat ze gelukkig niet op mijn nieuwe adres kunnen leveren dus kan ik kosteloos opzeggen. MAar dat moest dan wel per brief met een bewijsje dat ik daadwerkelijk verhuisd was. Dat dat tegenwoordig nog mogelijk is, dat verhuizing geen reden is om van het abonnement af te komen? In mijn geval heeft mijn vriend het langstlopend contract lopen, zouden ze daar wel leveren dan zaten we dus met 2 abonnementen voor internet, echt te gek voor woorden! Tele2 nooit meer! zal het iedereen afraden.
Natasja7b,
Natuurlijk is een verhuizing en samenwonen van jouw kant geen enkele reden voor Tele2 om de overeenkomst te beeindigen. Waarom zouden ze ? Verhuizen en/of samenwonen is jouw keuze en niet die van de leverancier en is iets dat je zelf van te voren had moeten bedenken toen jij je contract afsloot.
Van de leverancier wordt verwacht dat die zich aan het contract houdt en gewoon jou een internetverbinding levert voor de afgesproken tijd. Van jou wordt verwacht dat jij je ook aan jouw gedeelte van de afspraak houdt. Dat jij in de tussentijd bedenkt dat je iets anders gaat doet, heeft de leverancier natuurlijk niets mee te maken !
Dit slaat dus eigenlijk helemaal nergens op, daar je dit bij elke leverancier zult meemaken ( en gelukkig maar ). Je hebt geluk dat je op het nieuwe adres geen Tele2 kunt krijgen, maar anders zat je toch ( geheel door eigen schuld ) aan 2 contracten vast !Tele2 nooit meer! zal het iedereen afraden.
-
rozemarijntje
- Berichten: 6892
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: Tele2 komt weer afspraken niet na
Heb nu iets van 7 of 8 jr tele 2 na een ramptijd gehad te hebben bij de dure xs4 all,we wisten niet welke we moesten nemen,overal is wat?
Kpn,upc ...tele hoorde we hier in de straat en van mensen om ons heen goede dingen en op 1 akkefietje na ,heb ik nooit problemen gehad.....
Maar van de weet ik veel zeg maar wat 25'000 gebruikers lees je hier 300 selchte...
Ik klop het nu heel even hard af op hout voor ik straks wel problemen heb,niet de goden verzoeken..
Ben wel digitaal van tele 2 afgegaan naar upc...die is beter voor mijn tv met zenders etc...
Maar verder...
En sommige halen zelf ook veel problemen op de hals..
Kpn,upc ...tele hoorde we hier in de straat en van mensen om ons heen goede dingen en op 1 akkefietje na ,heb ik nooit problemen gehad.....
Maar van de weet ik veel zeg maar wat 25'000 gebruikers lees je hier 300 selchte...
Ik klop het nu heel even hard af op hout voor ik straks wel problemen heb,niet de goden verzoeken..
Ben wel digitaal van tele 2 afgegaan naar upc...die is beter voor mijn tv met zenders etc...
Maar verder...
En sommige halen zelf ook veel problemen op de hals..
Re: Tele2 komt weer afspraken niet na
Harde uitspraak, sommige providers maken er echt een zooitje van.En sommige halen zelf ook veel problemen op de hals..
-
rozemarijntje
- Berichten: 6892
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: Tele2 komt weer afspraken niet na
Ik zeg ook sommige.....
twee abbo afsluiten?
Niet weten wat je afsluit,betalingen raar laten lopen en ineeens afgesloten zijn,( oftwel niet betaald blijkt later)
Is niet hard,is gewoon zo..ja..kan er niet meer van maken..
Rommelen met modems omdat ze denken dat ze het zelf allemaal wel kunnen
Niet op tijd een monteur afbellen ja 2 uur van te voren en dan nog zeggen schandalig ook van provider..
Ik vind dan, dat je dingen zelf op de hals haalt.....of mis ik iets?kan hoor
Niet weten wat je afsluit,betalingen raar laten lopen en ineeens afgesloten zijn,( oftwel niet betaald blijkt later)
Is niet hard,is gewoon zo..ja..kan er niet meer van maken..
Rommelen met modems omdat ze denken dat ze het zelf allemaal wel kunnen
Niet op tijd een monteur afbellen ja 2 uur van te voren en dan nog zeggen schandalig ook van provider..
Ik vind dan, dat je dingen zelf op de hals haalt.....of mis ik iets?kan hoor
Re: Tele2 komt weer afspraken niet na
Beste Angel,
Als ik van te voren zou weten dat ik zou verhuizen had ik natuurlijk geen contract afgesloten. Als je een autoverzekering afsluit dan zit je ook vast aan een jaarcontract, tenzij je ineens besluit een andere auto te kopen, ongeacht de reden, dan valt er niks meer te verzekeren! En wat als je een contract afsluit en je moet na een maand je huis uit? dan heb je ook pech? en moet je ook gewoon je contract uitzitten?
Vind je wel erg zwart wit denken, eens kijken hoe jij erover zal denken als jij in zo'n situatie terecht zou komen.
Als ik van te voren zou weten dat ik zou verhuizen had ik natuurlijk geen contract afgesloten. Als je een autoverzekering afsluit dan zit je ook vast aan een jaarcontract, tenzij je ineens besluit een andere auto te kopen, ongeacht de reden, dan valt er niks meer te verzekeren! En wat als je een contract afsluit en je moet na een maand je huis uit? dan heb je ook pech? en moet je ook gewoon je contract uitzitten?
Vind je wel erg zwart wit denken, eens kijken hoe jij erover zal denken als jij in zo'n situatie terecht zou komen.
