LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollandsnieuwe beschouwt WhatsApp verstuurd via 3G als SMS

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
duintjuh
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jan 2013 16:39

Re: Hollandsnieuwe beschouwt WhatsApp verstuurd via 3G als SMS

Ongelezen bericht door duintjuh »

Waar heb je de informatie gevonden dat dit niet correct is als ik vragen mag?

Het is juist wel logisch. Anders kun je namelijk nooit gebruik maken van je extra 500MB bundel, tenzij je niet belt of SMSt. Als je eerst je 275 minuten / SMSjes / MB op moet maken om je extra bundel te kunnen gebruiken zou je daarna dus alleen nog maar kunnen internetten.

Als je bijvoorbeeld ook op www.dealdirect.nl kijkt, een aanbieder van Hollandsnieuwe abonnementen, dan staat er onder "Informatie abonnement" het volgende:

"Je krijgt maandelijks een bundel met 275 eenheden. U kunt deze gebruiken voor bellen, smsen of internetten. Bijvoorbeeld 200 minuten bellen en 75 smsjes. Daarnaast krijgt u een 500MB databundel waarmee u goed voorzien bent. U verbruikt bij het internetten eerst uw databundel, daarna wordt pas gebruik gemaakt van de 275 bundel."

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Hollandsnieuwe beschouwt WhatsApp verstuurd via 3G als SMS

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Gewoon even algemene info ,whats ap zou in 2013 wel degelijk betaalde ap worden iets van 75 ct nou nou...maar
http://www.whatsappen.nl/nieuws/2012/04 ... p-in-2013/

Ook in 2013 is het weer verlengt..

Eerst was er sprake van maar een jaar ,dat werd weer anders en nu zouden we per juli ( stond ergens artikel volgens mij android world) dat vanaf juli betalen werd ,75 per jaar en nu.....noppes nog steeds

Nou 75 ct voor een jaar? Is ook te doen...


Dus dit is OOF TOPIC IK WEET HET..

En neeik heb vodafone gaat niet van smsjes af maar data gebruik,maar minimaal....en helemaal wifi :D
Kleppen tot je ons weegd

Gesloten