LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Opzeg"service"

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
DJDM
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2013 14:51

KPN Opzeg"service"

Ongelezen bericht door DJDM »

Door omstandigheden heb ik een gehuurde verkoopruimte moeten opzeggen. Uiteindelijk op 28 december jl. gebeurd.
Nu heb ik begin januari geprobeerd mijn internet (en vaste telefonie) op te zeggen bij de KPN. Helaas was het druk en kreeg ik na een kwartier eindelijk iemand aan de lijn. Deze gaf aan dat het erg druk was en dat ik binnen 8 werkuren terug gebeld zou worden. MAAR HELAAS: NIET GEBEURD.
Ik heb na een aantal dagen opnieuw terug gebeld. Wachttijd meer als 15 minuten.
Nog een aantal dagen later weer gebeld. Weer een kwartier wachten. Krijg ik een vriendelijke dame aan de telefoon die mij verteld dat ik het contract dat afloopt op 1 maart a.s. die ik 3 maanden van te voren op had moeten zeggen. Nu zit ik er nog een jaar aan vast of ik kan het afkopen.
Ik was meer dan teleurgesteld.
Moet de KPN mij niet op de hoogte houden van het aflopen van een contract wat daarna (inderdaad) stilzwijgend door de KPN verlengd wordt.
Ik ben met mijn bedrijf al 35 a 40 jaar klant bij de KPN maar dit soort praktijken horen nu toch wel tot het verleden, dacht ik. Ook een coulance regeling valt niet te bespreken bij de KPN.
Als "klant" van KPN voelde ik me in de rug gestoken. "Bedankt voor voor de jarenlange vertrouwen. Wij sturen u nog een rekening om uw contract af te kopen" Aldus de KPN.

BEZINT EER GIJ BEGINT EN HOU JE CONTRACT IN DE GATEN! VOOR DE KPN ZIJN ER GENOEG ALTERNATIEVEN.

Inmiddels alle lopende contracten, vaste telefonie/mob. aan het opzeggen cq. laten aflopen.
Misschien gaan buitenlandse bedrijven beter om met ons. Al ben ik ook bang daar weer tegen de bureaucratie en regelgeving aan te gaan lopen.

BESTE KPN: BEDANKT en gebruik het woord "SERVICE" niet meer als u niet weet wat het betekend!

VioletPrue
Berichten: 3573
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: KPN Opzeg"service"

Ongelezen bericht door VioletPrue »

DJDM schreef:Door omstandigheden heb ik een gehuurde verkoopruimte moeten opzeggen. Uiteindelijk op 28 december jl. gebeurd.
Nu heb ik begin januari geprobeerd mijn internet (en vaste telefonie) op te zeggen bij de KPN. Helaas was het druk en kreeg ik na een kwartier eindelijk iemand aan de lijn. Deze gaf aan dat het erg druk was en dat ik binnen 8 werkuren terug gebeld zou worden. MAAR HELAAS: NIET GEBEURD.
Ik heb na een aantal dagen opnieuw terug gebeld. Wachttijd meer als 15 minuten.
Nog een aantal dagen later weer gebeld. Weer een kwartier wachten. Krijg ik een vriendelijke dame aan de telefoon die mij verteld dat ik het contract dat afloopt op 1 maart a.s. die ik 3 maanden van te voren op had moeten zeggen. Nu zit ik er nog een jaar aan vast of ik kan het afkopen.
Ik was meer dan teleurgesteld.
Moet de KPN mij niet op de hoogte houden van het aflopen van een contract wat daarna (inderdaad) stilzwijgend door de KPN verlengd wordt.
Ik ben met mijn bedrijf al 35 a 40 jaar klant bij de KPN maar dit soort praktijken horen nu toch wel tot het verleden, dacht ik. Ook een coulance regeling valt niet te bespreken bij de KPN.
Als "klant" van KPN voelde ik me in de rug gestoken. "Bedankt voor voor de jarenlange vertrouwen. Wij sturen u nog een rekening om uw contract af te kopen" Aldus de KPN.

BEZINT EER GIJ BEGINT EN HOU JE CONTRACT IN DE GATEN! VOOR DE KPN ZIJN ER GENOEG ALTERNATIEVEN.

Inmiddels alle lopende contracten, vaste telefonie/mob. aan het opzeggen cq. laten aflopen.
Misschien gaan buitenlandse bedrijven beter om met ons. Al ben ik ook bang daar weer tegen de bureaucratie en regelgeving aan te gaan lopen.

BESTE KPN: BEDANKT en gebruik het woord "SERVICE" niet meer als u niet weet wat het betekend!
Nee, dat heft KPN niet, dat is uw eigen verantwoordelijkheid.
Ik snap uw verongelijktheid dan ook absoluut niet, u had gewoon via internet kunnen opzeggen.
Dat is HIER toch heel duidelijk uitgelegd.
Kortom, ik vind dat u nu een bedrijf volledig onterecht hier door een het slijk haalt.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: KPN Opzeg"service"

Ongelezen bericht door sephora30 »

Geef mij 1 goede reden waarom KPN voor alle klanten bij zou moeten gaan houden wanneer hun contract afloopt en of ze heel misschien willen opzeggen :shock:

Dat is toch je eigen pakkie an :roll:

Klaas01
Berichten: 328
Lid geworden op: 19 dec 2005 20:39

Re: KPN Opzeg"service"

Ongelezen bericht door Klaas01 »

DJDM schreef:Door omstandigheden heb ik een gehuurde verkoopruimte moeten opzeggen. Uiteindelijk op 28 december jl. gebeurd.
Nu heb ik begin januari geprobeerd mijn internet (en vaste telefonie) op te zeggen bij de KPN. Helaas was het druk en kreeg ik na een kwartier eindelijk iemand aan de lijn. Deze gaf aan dat het erg druk was en dat ik binnen 8 werkuren terug gebeld zou worden. MAAR HELAAS: NIET GEBEURD.
Ik heb na een aantal dagen opnieuw terug gebeld. Wachttijd meer als 15 minuten.
Nog een aantal dagen later weer gebeld. Weer een kwartier wachten. Krijg ik een vriendelijke dame aan de telefoon die mij verteld dat ik het contract dat afloopt op 1 maart a.s. die ik 3 maanden van te voren op had moeten zeggen. Nu zit ik er nog een jaar aan vast of ik kan het afkopen.
Ik was meer dan teleurgesteld.
Moet de KPN mij niet op de hoogte houden van het aflopen van een contract wat daarna (inderdaad) stilzwijgend door de KPN verlengd wordt.
Ik ben met mijn bedrijf al 35 a 40 jaar klant bij de KPN maar dit soort praktijken horen nu toch wel tot het verleden, dacht ik. Ook een coulance regeling valt niet te bespreken bij de KPN.
Als "klant" van KPN voelde ik me in de rug gestoken. "Bedankt voor voor de jarenlange vertrouwen. Wij sturen u nog een rekening om uw contract af te kopen" Aldus de KPN.

BEZINT EER GIJ BEGINT EN HOU JE CONTRACT IN DE GATEN! VOOR DE KPN ZIJN ER GENOEG ALTERNATIEVEN.

Inmiddels alle lopende contracten, vaste telefonie/mob. aan het opzeggen cq. laten aflopen.
Misschien gaan buitenlandse bedrijven beter om met ons. Al ben ik ook bang daar weer tegen de bureaucratie en regelgeving aan te gaan lopen.

BESTE KPN: BEDANKT en gebruik het woord "SERVICE" niet meer als u niet weet wat het betekend!
bron http://kpn-customer.custhelp.com/app/an ... dobA%3D%3D
Wanneer u een abonnement aanvraagt, ontvangt u van ons een contract voor 1 jaar. Dit contract wordt automatisch stilzwijgend verlengd, hier hoeft u niets voor te doen. Na 1 jaar kunt u het abonnement per maand opzeggen.

En dat wanneer KPN u terug wilt bellen deze pagina scheelt weer 2 x 15 minuten

angel1978
Berichten: 11322
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: KPN Opzeg"service"

Ongelezen bericht door angel1978 »

Klaas01 schreef:
DJDM schreef:Door omstandigheden heb ik een gehuurde verkoopruimte moeten opzeggen. Uiteindelijk op 28 december jl. gebeurd.
Nu heb ik begin januari geprobeerd mijn internet (en vaste telefonie) op te zeggen bij de KPN. Helaas was het druk en kreeg ik na een kwartier eindelijk iemand aan de lijn. Deze gaf aan dat het erg druk was en dat ik binnen 8 werkuren terug gebeld zou worden. MAAR HELAAS: NIET GEBEURD.
Ik heb na een aantal dagen opnieuw terug gebeld. Wachttijd meer als 15 minuten.
Nog een aantal dagen later weer gebeld. Weer een kwartier wachten. Krijg ik een vriendelijke dame aan de telefoon die mij verteld dat ik het contract dat afloopt op 1 maart a.s. die ik 3 maanden van te voren op had moeten zeggen. Nu zit ik er nog een jaar aan vast of ik kan het afkopen.
Ik was meer dan teleurgesteld.
Moet de KPN mij niet op de hoogte houden van het aflopen van een contract wat daarna (inderdaad) stilzwijgend door de KPN verlengd wordt.
Ik ben met mijn bedrijf al 35 a 40 jaar klant bij de KPN maar dit soort praktijken horen nu toch wel tot het verleden, dacht ik. Ook een coulance regeling valt niet te bespreken bij de KPN.
Als "klant" van KPN voelde ik me in de rug gestoken. "Bedankt voor voor de jarenlange vertrouwen. Wij sturen u nog een rekening om uw contract af te kopen" Aldus de KPN.

BEZINT EER GIJ BEGINT EN HOU JE CONTRACT IN DE GATEN! VOOR DE KPN ZIJN ER GENOEG ALTERNATIEVEN.

Inmiddels alle lopende contracten, vaste telefonie/mob. aan het opzeggen cq. laten aflopen.
Misschien gaan buitenlandse bedrijven beter om met ons. Al ben ik ook bang daar weer tegen de bureaucratie en regelgeving aan te gaan lopen.

BESTE KPN: BEDANKT en gebruik het woord "SERVICE" niet meer als u niet weet wat het betekend!
bron http://kpn-customer.custhelp.com/app/an ... dobA%3D%3D
Wanneer u een abonnement aanvraagt, ontvangt u van ons een contract voor 1 jaar. Dit contract wordt automatisch stilzwijgend verlengd, hier hoeft u niets voor te doen. Na 1 jaar kunt u het abonnement per maand opzeggen.

En dat wanneer KPN u terug wilt bellen deze pagina scheelt weer 2 x 15 minuten
Ik ben met mijn bedrijf al 35 a 40 jaar klant bij de KPN
Wat moet iemand dan met de customerservice :?

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: KPN Opzeg"service"

Ongelezen bericht door GJvdZ »

DJDM schreef:
BEZINT EER GIJ BEGINT EN HOU JE CONTRACT IN DE GATEN! VOOR DE KPN ZIJN ER GENOEG ALTERNATIEVEN.
Aangezien je ondernemer bent mag ik aannemen dat contracten in de gaten houden toch een 2e natuur van je is....

lanaceet
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 feb 2012 15:41

Re: KPN Opzeg"service"

Ongelezen bericht door lanaceet »

KPN heeft veel ondernemers op een achterbakse manier aan een jaarcontract geholpen.
Daar zijn alleen al op dit forum (telefonie) veel topics over te vinden.
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 5&t=105956
Die korte termijn visie van KPN werpt inmiddels zijn vruchten af.
Veelal zie je niet eens dat je hiermee opgezadeld bent, want je hebt er nooit voor getekend.
Ze hebben hiervoor ooit een dubieuze reclame-achtige brief verstuurd.
Maar, volgens mij is de wet die voor consumenten geld dat er niet zomaar verlengt mag worden per december 2012 ook voor bedrijven in gegaan.
Erg dat de overheid op dit niveau moet ingrijpen tegen de klantenbind praktijken van oa. de KPN.

mje
Berichten: 178
Lid geworden op: 21 jul 2010 21:37

Re: KPN Opzeg"service"

Ongelezen bericht door mje »

Dit oude staatsbedrijf levert de overheid nog steeds veel geld op.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: KPN Opzeg"service"

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

KPN-zwendel van de eeuw die ze al miljoenen opgeleverd moet hebben:

https://www.google.com/search?q=Kosten+ ... 80&bih=876

En niemand doet er wat aan!

KPN Webcare
Berichten: 24
Lid geworden op: 16 feb 2011 16:02

Re: KPN Opzeg"service"

Ongelezen bericht door KPN Webcare »

DJDM schreef:Door omstandigheden heb ik een gehuurde verkoopruimte moeten opzeggen. Uiteindelijk op 28 december jl. gebeurd.
Nu heb ik begin januari geprobeerd mijn internet (en vaste telefonie) op te zeggen bij de KPN. Helaas was het druk en kreeg ik na een kwartier eindelijk iemand aan de lijn. Deze gaf aan dat het erg druk was en dat ik binnen 8 werkuren terug gebeld zou worden. MAAR HELAAS: NIET GEBEURD.
Ik heb na een aantal dagen opnieuw terug gebeld. Wachttijd meer als 15 minuten.
Nog een aantal dagen later weer gebeld. Weer een kwartier wachten. Krijg ik een vriendelijke dame aan de telefoon die mij verteld dat ik het contract dat afloopt op 1 maart a.s. die ik 3 maanden van te voren op had moeten zeggen. Nu zit ik er nog een jaar aan vast of ik kan het afkopen.
Ik was meer dan teleurgesteld.
Moet de KPN mij niet op de hoogte houden van het aflopen van een contract wat daarna (inderdaad) stilzwijgend door de KPN verlengd wordt.
Ik ben met mijn bedrijf al 35 a 40 jaar klant bij de KPN maar dit soort praktijken horen nu toch wel tot het verleden, dacht ik. Ook een coulance regeling valt niet te bespreken bij de KPN.
Als "klant" van KPN voelde ik me in de rug gestoken. "Bedankt voor voor de jarenlange vertrouwen. Wij sturen u nog een rekening om uw contract af te kopen" Aldus de KPN.

BEZINT EER GIJ BEGINT EN HOU JE CONTRACT IN DE GATEN! VOOR DE KPN ZIJN ER GENOEG ALTERNATIEVEN.

Inmiddels alle lopende contracten, vaste telefonie/mob. aan het opzeggen cq. laten aflopen.
Misschien gaan buitenlandse bedrijven beter om met ons. Al ben ik ook bang daar weer tegen de bureaucratie en regelgeving aan te gaan lopen.

BESTE KPN: BEDANKT en gebruik het woord "SERVICE" niet meer als u niet weet wat het betekend!
Beste DJDM,

Om wat voor contract gaat dit? Zakelijk of consumentencontract? Glasvezel of ADSL? Ik wacht je reactie af. Je mag dit eventueel in een privébericht zetten.

Met vriendelijke groet,

Burhan

Gesloten