Hallo allemaal,
Ik zat ff te kijken bij gsmeasy, want ik wil graag een telefoon met abb.
Omdat ik er nog niet helemaal uit ben wat ik precies wil, ben ik eea aan 't vergelijken.
Nu zag ik een Samsung s3 met abb. bij T-Mobile bla bla bla.
Ik moet daar echter ook 30 Euro aan aansluitkosten bij betalen.
Bestel ik echter een simonly...........betaal ik maar 15 euro aansluitkosten.
Kan iemand mij 't verschil uitleggen tussen het aansluiten van beide abonnementen?
T lijkt mij sterk dat t afhankelijk is van 't wel of niet nemen van een phone.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aansluitkosten
Re: Aansluitkosten
Juist wel, want van zo'n toestel moeten ze IMEI nummers etc registreren op naam, en deze een paar jaar bewaren, verder zijn er dan meer administratieve handelingen als het gaat om de facturatie etc. Ook zitten bij abonnementen vaak "branded" telefoons, maw er zitten een aantal provider specifieke apps etc op, welke tijd en geld kosten om te maken, en om te ondersteunen.roko72 schreef:Hallo allemaal,
Ik zat ff te kijken bij gsmeasy, want ik wil graag een telefoon met abb.
Omdat ik er nog niet helemaal uit ben wat ik precies wil, ben ik eea aan 't vergelijken.
Nu zag ik een Samsung s3 met abb. bij T-Mobile bla bla bla.
Ik moet daar echter ook 30 Euro aan aansluitkosten bij betalen.
Bestel ik echter een simonly...........betaal ik maar 15 euro aansluitkosten.
Kan iemand mij 't verschil uitleggen tussen het aansluiten van beide abonnementen?
T lijkt mij sterk dat t afhankelijk is van 't wel of niet nemen van een phone.
Kijk, en dat wist ik dus niet!
Weer wat geleerd.
Dank je wel voor de uitleg!!
Weer wat geleerd.
Dank je wel voor de uitleg!!
En dan ga ik je nu weer verwarren, want de aansluitkosten zijn bij de meeste providers in beginsel hetzelfde, namelijk rond de 50 euro, maar vaak geven ze je daar een extra korting op. Soort van sigaar uit eigen doos. En in het door u aangehaalde voorbeeld wordt er dus meer korting gegeven op een sim only dan op een toestel.