LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zetpillen paracetamol met codiene
-
zetpillen paracetamol met codiene
zetpillen paracetamol met codiene werden voorheen keurig vergoed door je zorg verzekering, en nu moeten we 24,95 betalen voor 30 zetpillen. Je koopt deze niet voor de lol, maarzo gaat lol er wel snel vanaf.
Wat zal je nu eens moeten nemen tegen de pijn, en als je last heb van maagbeschermers, zodat je niet alle pijnstillers kan slikken ?
Wat zal je nu eens moeten nemen tegen de pijn, en als je last heb van maagbeschermers, zodat je niet alle pijnstillers kan slikken ?
Re: zetpillen paracetamol met codiene
Mooie vraag voor uw huisarts of apotheker.
"Krijg" dit gewoon bij huisarts voorgeschreven. Betaling komt bij de €350,00 eigen risico. Bij apotheek zelf betaal ik niet, gaat gewoon naar Zorgverzekeraar.rolschaatser schreef:zetpillen paracetamol met codiene werden voorheen keurig vergoed door je zorg verzekering, en nu moeten we 24,95 betalen voor 30 zetpillen. Je koopt deze niet voor de lol, maarzo gaat lol er wel snel vanaf.
-
dit medicijn staat op de lijst dat het niet meer wordt vergoed, heeft niks te maken met je eigen risco.
van 1 jan 2013 zijn we de sigaar
Ik heb meer medicijnen die op de lijst staan, maar met de code komt het (voor mij dan) wel bij het eigen risico. Dat ligt werkelijk verschillend bij iedere patiënt.rolschaatser schreef:dit medicijn staat op de lijst dat het niet meer wordt vergoed, heeft niks te maken met je eigen risco.
-
Idd dit middel wordt niet meer vergoed lees ik...oer 1 jan 2013
Ja helaas zo gaan er steeds meer dingen uit pakket ik betaal al,jaren 3 medicamenten zelf wat aardig oploopt,naast tich andere medicijenen...
Het is helaas zo...
Ik slik ook maagbeschermers en we mogen nog blij zijn dat we die nog vergoed krijgen als chronische!!!!
http://blog.zorgkiezer.nl/tag/wijziging ... ring-2013/
Zie geneesmiddelen
Ja helaas zo gaan er steeds meer dingen uit pakket ik betaal al,jaren 3 medicamenten zelf wat aardig oploopt,naast tich andere medicijenen...
Het is helaas zo...
Ik slik ook maagbeschermers en we mogen nog blij zijn dat we die nog vergoed krijgen als chronische!!!!
Zie geneesmiddelen
Die gaan dus allemaal uit de basis verzekering en wel "bijgeteld" bij de aanvullende verzekering.rozemarijntje schreef:Idd dit middel wordt niet meer vergoed lees ik...oer 1 jan 2013
Het is helaas zo...
Zie geneesmiddelen
Afhankelijk van je aanvullende pakket kunnen ze wel vergoed worden daarin. In de basisverzekering zit het in ieder geval niet meer:tenormin schreef:Die gaan dus allemaal uit de basis verzekering en wel "bijgeteld" bij de aanvullende verzekering.rozemarijntje schreef:Idd dit middel wordt niet meer vergoed lees ik...oer 1 jan 2013
Het is helaas zo...
Zie geneesmiddelen
Geneesmiddelen: paracetamol-codeïne combinaties worden niet meer vergoed vanuit de basisverzekering.