LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pro Advies Bouw Emmen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Kozijnenemmen

Pro Advies Bouw Emmen

Ongelezen bericht door Kozijnenemmen »

Ik ben op zoek naar mensen die negatieve (of juist positieve) ervaringen hebben met Pro Advies Bouw.

erwe1949

Re: Pro Advies Bouw Emmen

Ongelezen bericht door erwe1949 »

Wij hebben een koopovereenkomst met Proadviesbouw in Emmen. Tot op heden hebben zij echter nog steeds niet geleverd en geplaatst. Wel is er een aanbetaling gedaan. Het is moeilijk om met hen in contact te komen. Wellicht zijn er meer mensen de dupe van deze firma?

Kozijnenemmen

Ongelezen bericht door Kozijnenemmen »

Wij zijn opgelicht door deze firma. Aanbetaling gedaan, niet leveren en niet meer bereikbaar. Wij zijn inmiddels in contact met diverse mensen die aangifte hebben gedaan. Mochten er mensen zijn die ook negatieve ervaringen hebben met dit bedrijf dan hoor ik dat graag. Samen staan we sterker. Je kunt een persoonlijk bericht naar me sturen.

gtdr5g

Ongelezen bericht door gtdr5g »

Ik ben in 2011 klant geworden van dit bedrijf, en heb uiteindelijk in de loop van 1 jaar met beperkte schade de overeenkomst kunnen afwikkelen: Ik heb voor 90% van de aanneemsom de kozijnen uiteindelijk nog geplaatst gekregen (medio 2012), maar heb eind 2012 ze tegen die laatste 10% de afwerking kwijtgescholden omdat ik de talloze niet-nagekomen afspraken volkomen zat was..

Ik heb de indruk dat de monteur en zijn partner (zij is de eigenaar) begin 2011 serieus begonnen zijn, maar dat ze wegens fouten en falende planning hun verplichtingen niet meer konden nakomen en misschien eind 2012 hebben besloten dat ze liever geld zouden incasseren zonder tegenprestatie.

muurman

Ongelezen bericht door muurman »

Ik heb de indruk dat de monteur en zijn partner (zij is de eigenaar) begin 2011 serieus begonnen zijn, maar dat ze wegens fouten en falende planning hun verplichtingen niet meer konden nakomen en misschien eind 2012 hebben besloten dat ze liever geld zouden incasseren zonder tegenprestatie.
Blijven dus oplichters.
Dan trek je de stekker eruit en gaat niet verder .

Fam. de Haan

Ongelezen bericht door Fam. de Haan »

Hallo,

Ook wij zijn helaas met pro advies bouw in zee gegaan, gelukkig hebben wij wel kozijnen geleverd/geplaatst gekregen.
Alleen waren deze kozijnen niet naar wens (niet op maat) en van het plaatsen is er alleen maar meer ellende gekomen.
Wij wachten nog steeds op de nieuw beloofde kozijnen (hebben we zwart op wit).
Bij levering waren er steeds weer andere smoesjes (chauffeur moest rust nemen, lekke band, ongeluk en ga zo maar door. Ook bij de nieuwe levering waren er weer smoesjes ( brand bij de producent van de kozijnen).

Bij het plaatsen was het maar de vraag of er überhaupt iemand kwam opdagen.
en als er al gewerkt werd gebeurde dit zo ruig dat er diverse schades aan onze woning ontstaan zijn.
Wij hebben nu sinds herfst 2011 geen vensterbanken meer in huis en alles ligt nog steeds onafgewerkt.
het is "tochtvrij" gemaakt met PUR.
Wij hebben inmiddels stappen ondernomen met onze rechtsbijstand verzekering alleen als ik de verhalen hier zo lees kunnen we wel naar ons geld/kozijnen fluiten.

dit is voor ons een dure les geweest, we hopen dat we zonder al te hoge kosten het een en ander nog kunnen herstellen.

met vriendelijke groet,

Fam. de Haan

weare

Ongelezen bericht door weare »

Geachte mensen volgens mij kunnen jullie beter zorgen dat het een landelijke bekendheid wordt want ze zijn door heel nederland actief geweest .
Want ze hebben zoals het hier in de krant staat ook onder de namen ,rado,fenster totalbau, en mmb gewerkt.

hama

Ongelezen bericht door hama »

vorige jaar door pro advies bouw uit emmen? drie kunstof kozijnen laten inbouwen :cry: goed gevoel maar dat veranderde al gauw in september 2012 zouden (hij) ze het komen zetten nou dat werd eind oktober eerst hadden ze problemen met de leverancier uit duitsland ,toen weer zijn vrouw die hoogzwanger was ,toen was de baby er (als dat zo was heel leuk voor ze) was de baby gevallen en moesten daar ook voor naar het ziekenhuis en wij maar wachten op de kozijnen ,maar ja de baby was ook erg toch dus oke !! hadden wel al veel geld betaald ik had er op het laatst bijna geen hoop meer op ,maar ze zitten erin vraag niet hoe maar na veel mailtjes ,belletjes toch alleen de afwerking was verschrikkelijk ook binnen afgwerkt met plastic hoeklijntjes verschrikkelijk en ook niet eens in de zelfde kleur ..de oude kozijnen met oud glas zouden ze (hij) ook ophalen ....staat er nog steeds .echt belachelijk ,,gaan nu verder met een echte kozijnenman die het heeft gezien en die heeft het gezien en zei dat dit was ageraggeld en een blammage was voor de kozijnen wereld ,heb nu pas ook gehoord dat hij ook menden heeft opgelicht ..verschrikelijk ....

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

* eva verdongen * Zou met spoed een hulpverlener aanvragen, voor je nog meer schade aanricht.

patrick1986

Ongelezen bericht door patrick1986 »

Ik ben dupe van fenster Total bau GmbH in juni 2010
Contract afgesloten, ze zouden financiering aanvragen dus kopie papieren meegegeven tbv de aanvraag
Echter nooit wat weer gehoord.

(Waarom financiering? Dit is belasting technisch deels aftrekbaar)

In december 2012 wou ik geld bij mijn bank lenen voor nieuwe badkamer
Bleek dat ik stond geregistreerd in een extern incidentenregister ivm poging tot fraude bij defam.

In Jan 2013 aangifte gedaan, vandaag net te horen gekregen dat men met de aangifte niets kan omdat ik niet financieel het schip in ben gegaan.
Defam geeft niet thuis, schriftelijke reactie is dat ik telewinkelen bewijs heb aangeleverd??

Ik ben samen met de bank dec 2012 een onderzoek gestart, bleek dat het bedrijf nooit heeft bestaan in Duitsland ( volgens DIHK).
Bij politie en justitie zijn heel wat gegevens bekend over deze oplichtingspraktijken.
Nu zit ik echter met het probleem dat mijn bank mij ziet als dader (bewijsmateriaal genoeg ingediend om te laten zien dat ik slachtoffer ben) en nu een afscheidsprocedure wil starten.
Ik ben dus niet langer welkom bij Rabobank Emmen.
Dit houd ook in dat ik bij geen enkele bank nog een rekening kan hebben.
Gevolg is dat ik geen loon meer kan ontvangen en dus geen rekeningen meer kan betalen

Wat kan ik hier aan doen?

Gesloten